Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Ogar 200 - silnik https://motokirc.pl/inne-f30/ogar-200-silnik-t10077-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Driver [ Nie Lut 17, 2008 12:03 pm ] |
Temat postu: | |
Dlaczego z polski? Z Czech.... Jawki były produkowane w Czechach, nie? Więc jak te silniki mogą być z Polski? Nielogiczne to co piszesz..... |
Autor: | SzymonK [ Nie Lut 17, 2008 12:06 pm ] |
Temat postu: | |
romek_s51 napisał(a): Po prostu przywozili identyczne silniki z Czechosłowacji, zakładali inny króciec i inne blokady( nie wiem dokladnie bo nie mam i mnie to wali ) i wkladali do ramy. Tyle.
Kilka postów nad twoim... |
Autor: | matyss [ Nie Lut 17, 2008 2:40 pm ] |
Temat postu: | |
Produkowane były w Czechosłowacji, a w Polsce wmontowywane do Rometowskiej ramy i blokowane. Blokady były na króćcu, kolanku, zapłonie (inne przyspieszenie) i montowane były mniejsze dysze w gaźniku |
Autor: | Grzechu [ Nie Lut 17, 2008 2:46 pm ] |
Temat postu: | |
matyss napisał(a): zapłonie (inne przyspieszenie) Niby jak??
|
Autor: | kala2191 [ Nie Lut 17, 2008 4:23 pm ] |
Temat postu: | |
no właśnie mnie też to ciekawi pierwszy raz słyszę że ogary były blokowane na zapłonie |
Autor: | Krzyssiek91 [ Nie Lut 17, 2008 4:25 pm ] |
Temat postu: | |
bo były... miały przestawiony zapłon... Nawet w jakiejś książce pisze... |
Autor: | matyss [ Nie Lut 17, 2008 4:58 pm ] |
Temat postu: | |
Czy w książce to nieiwem, ale w artykułach o tuningu ogara kilka razy sie spotkałem że miały chyba zapłon na 2mm przed GMP a odblokowane 1,2mm przed GMP czy jakos to tak było |
Autor: | ogar2007 [ Nie Lut 17, 2008 5:05 pm ] |
Temat postu: | |
najwyzej 1.8 przed gmp kolego ruzniły sie tym ze miały te blokady które wymieniliscie i niczym wiecej,po odblokowaniu były identyczne |
Autor: | Garry1 [ Nie Lut 17, 2008 9:19 pm ] |
Temat postu: | |
ja bym jeszcze do tych blokad dołożył cylindry... na polskim cylku i teraźniejszym silniczek zakręci max 7 tyś obr... co daje prędkość około 60 km/h po odblokowaniu na króćcu of koz. Na czeskim cylku nie wiem ile jest w stanie obrotów zakręcić ale pewnie coś koło 8 tyś więc sporo wyżej, co pozwala już się mierzyć na prędkość z simsonami |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |