Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Po ilu km w romecie 50 t-1 tłok i cylek są do wymiany??? https://motokirc.pl/inne-f30/po-ilu-km-w-romecie-50-t-1-t-ok-i-cylek-s-do-wymiany-t10372.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 7:55 pm ] |
Temat postu: | Po ilu km w romecie 50 t-1 tłok i cylek są do wymiany??? |
Tak jak w temacie. Ile km. powinienem zrobić na nowym cylku i tłoku??? Były wimieniane jakieś 10 lat temu i zrobione ze 5000 km. |
Autor: | Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 8:32 pm ] |
Temat postu: | |
maaaka17, Zależy kto jak użytkuje motor, zależy jakich olei się używa, nikt Ci dokładnie nie powie .... |
Autor: | Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 8:36 pm ] |
Temat postu: | |
Jacek-J129 napisał(a): nikt Ci dokładnie nie powie No dokładnie to nie możliwe jest podać ale tak około to z 5 tys pojeździ jeszcze??? [ Dodano: 29 Luty 2008, 19:38 ] Ale 5 tys to chyba przesadziłem bo już cos dzwoni w cylindrze |
Autor: | Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 8:42 pm ] |
Temat postu: | |
maaaka17 napisał(a): bo już cos dzwoni w cylindrze
To widzę ten remont , pierścienie wołają o pomoc. Gwarantuje że z 3 tys pojedzie, dalej boję się gwarantować . |
Autor: | Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 8:50 pm ] |
Temat postu: | |
Jacek-J129 napisał(a): pierścienie wołają o pomoc tego się spodziewałem. Jak jade to chodzi głośno bardziej niż kiedyśi takie jakby dzwonienie słychać. To znaczy że pierścienie dożywają swoich dni???
|
Autor: | Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 8:51 pm ] |
Temat postu: | |
maaaka17 napisał(a): To znaczy że pierścienie dożywają swoich dni???
Tak wymagają wymiany. |
Autor: | Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 8:58 pm ] |
Temat postu: | |
Jacek-J129 napisał(a): Tak wymagają wymiany. Ale narazie moge jeździć aż sie rozpadną czy ,usze odrazy wymienić??? Kompresja jest dobra bo jeszcze mocy ma i ładnie chodzi ale czasami jakby niemógł obrotów max złapać, wszystko szcelne ale czasami nie rozwija obrotów max dlaczego tak sie dzieje, to przez te pierścionki???
|
Autor: | Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 9:06 pm ] |
Temat postu: | |
maaaka17, Pierścienie i tłok to wydatek z rzędu 15 zł więc nie czekaj jak się rozsypią, a z tymi obrotami to gaźnik i dysze przeczyść. |
Autor: | Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 9:15 pm ] |
Temat postu: | |
Jacek-J129 napisał(a): a z tymi obrotami to gaźnik i dysze przeczyść. Nie sądzę że to wina gaźnika bo to jest dziwnie z tymi obrotami. Jade na V max i puszczam troche gaz i potem znów gaz do dechy ale obroty nie rosną, tak jakby wpadał w takie wibracje i dziwne odgosy słychać z rury wydechowej.
|
Autor: | Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 9:18 pm ] |
Temat postu: | |
Tak czy siak wstawiam na gaźnik, ale rób jak uważasz- nie spróbujesz to się nie przekonasz. Proste jak drut ... |
Autor: | Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 9:22 pm ] |
Temat postu: | |
Jacek-J129 napisał(a): nie spróbujesz to się nie przekonasz No zgoda ale wracają do tematu to jakie mogą być ewentualne oznaki zużycia pierścionków a jakie tłoka i cylindra???
|
Autor: | Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 9:24 pm ] |
Temat postu: | |
Tłok porysowany, luzy w cylindrze, pierścienie cienkie jak paznokieć.... |
Autor: | CharcikX [ Pią Lut 29, 2008 9:27 pm ] |
Temat postu: | |
jesli gładz cylindra jest porysowana to szlif lub nowy cylek jesli tlok jest juz bardzo mocno porysowany i przypalony widac lata pracy tez do wymiany jesli pierscienie maja luzy to tez do wymiany najlepiej kup nowy tłok i pierscionki i zrob szlif cylka dotrzyj i bedzie git no chyba ze masz mało kasy to tylko ten tłok i pierscienie |
Autor: | Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 9:30 pm ] |
Temat postu: | |
Jacek-J129 napisał(a): luzy w cylindrze a jakie są max luzy tłoka w cylku bo ja jak odkręciłem głowice to tokiem na boki lekko sie da ruszać...
|
Autor: | Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 9:32 pm ] |
Temat postu: | |
maaaka17 napisał(a): jak odkręciłem głowice to tokiem na boki lekko sie da ruszać...
Podejrzewam że masz duże luzy, nie czekaj tylko wymieniaj. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |