Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Po ilu km w romecie 50 t-1 tłok i cylek są do wymiany???
https://motokirc.pl/inne-f30/po-ilu-km-w-romecie-50-t-1-t-ok-i-cylek-s-do-wymiany-t10372.html
Strona 1 z 2

Autor:  Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 7:55 pm ]
Temat postu:  Po ilu km w romecie 50 t-1 tłok i cylek są do wymiany???

Tak jak w temacie. Ile km. powinienem zrobić na nowym cylku i tłoku??? Były wimieniane jakieś 10 lat temu i zrobione ze 5000 km.

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 8:32 pm ]
Temat postu: 

maaaka17, Zależy kto jak użytkuje motor, zależy jakich olei się używa, nikt Ci dokładnie nie powie ....

Autor:  Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 8:36 pm ]
Temat postu: 

Jacek-J129 napisał(a):
nikt Ci dokładnie nie powie
No dokładnie to nie możliwe jest podać ale tak około to z 5 tys pojeździ jeszcze???

[ Dodano: 29 Luty 2008, 19:38 ]
Ale 5 tys to chyba przesadziłem bo już cos dzwoni w cylindrze ;)

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 8:42 pm ]
Temat postu: 

maaaka17 napisał(a):
bo już cos dzwoni w cylindrze ;)

To widzę ten remont :D, pierścienie wołają o pomoc.
Gwarantuje że z 3 tys pojedzie, dalej boję się gwarantować :D.

Autor:  Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 8:50 pm ]
Temat postu: 

Jacek-J129 napisał(a):
pierścienie wołają o pomoc
;) tego się spodziewałem. Jak jade to chodzi głośno bardziej niż kiedyśi takie jakby dzwonienie słychać. To znaczy że pierścienie dożywają swoich dni???

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 8:51 pm ]
Temat postu: 

maaaka17 napisał(a):
To znaczy że pierścienie dożywają swoich dni???

Tak wymagają wymiany.

Autor:  Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 8:58 pm ]
Temat postu: 

Jacek-J129 napisał(a):
Tak wymagają wymiany.
Ale narazie moge jeździć aż sie rozpadną czy ,usze odrazy wymienić??? Kompresja jest dobra bo jeszcze mocy ma i ładnie chodzi ale czasami jakby niemógł obrotów max złapać, wszystko szcelne ale czasami nie rozwija obrotów max dlaczego tak sie dzieje, to przez te pierścionki???

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 9:06 pm ]
Temat postu: 

maaaka17, Pierścienie i tłok to wydatek z rzędu 15 zł więc nie czekaj jak się rozsypią, a z tymi obrotami to gaźnik i dysze przeczyść.

Autor:  Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 9:15 pm ]
Temat postu: 

Jacek-J129 napisał(a):
a z tymi obrotami to gaźnik i dysze przeczyść.
Nie sądzę że to wina gaźnika bo to jest dziwnie z tymi obrotami. Jade na V max i puszczam troche gaz i potem znów gaz do dechy ale obroty nie rosną, tak jakby wpadał w takie wibracje i dziwne odgosy słychać z rury wydechowej.

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 9:18 pm ]
Temat postu: 

Tak czy siak wstawiam na gaźnik, ale rób jak uważasz- nie spróbujesz to się nie przekonasz. Proste jak drut ...

Autor:  Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 9:22 pm ]
Temat postu: 

Jacek-J129 napisał(a):
nie spróbujesz to się nie przekonasz
No zgoda ale wracają do tematu to jakie mogą być ewentualne oznaki zużycia pierścionków a jakie tłoka i cylindra???

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 9:24 pm ]
Temat postu: 

Tłok porysowany, luzy w cylindrze, pierścienie cienkie jak paznokieć....

Autor:  CharcikX [ Pią Lut 29, 2008 9:27 pm ]
Temat postu: 

jesli gładz cylindra jest porysowana to szlif lub nowy cylek jesli tlok jest juz bardzo mocno porysowany i przypalony widac lata pracy tez do wymiany jesli pierscienie maja luzy to tez do wymiany najlepiej kup nowy tłok i pierscionki i zrob szlif cylka dotrzyj i bedzie git no chyba ze masz mało kasy to tylko ten tłok i pierscienie

Autor:  Maka_91 [ Pią Lut 29, 2008 9:30 pm ]
Temat postu: 

Jacek-J129 napisał(a):
luzy w cylindrze
a jakie są max luzy tłoka w cylku bo ja jak odkręciłem głowice to tokiem na boki lekko sie da ruszać...

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Lut 29, 2008 9:32 pm ]
Temat postu: 

maaaka17 napisał(a):
jak odkręciłem głowice to tokiem na boki lekko sie da ruszać...

Podejrzewam że masz duże luzy, nie czekaj tylko wymieniaj.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/