Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Cylinder 60 ccm
https://motokirc.pl/inne-f30/cylinder-60-ccm-t10556-15.html
Strona 2 z 3

Autor:  BEBAK [ Pon Mar 10, 2008 8:20 pm ]
Temat postu: 

Luzik spokojnie ;) <luzik> panowie nie czepiajcie sie jeden drugiego :PP
chcialem sie dowiedziec jak to uszkadza silnik czy oplaca sie robic taki tuning jak na to niby 60cmm (55) no i co trzeba by jescze wymienic przy tej zmianie ale sadze ze nie 600zl
Wal - 120 zl
Cylek itp - 80 zl
Lozyska - pewnie z 30 zl ( nie wiem)
Simeringi - 10 zl
Olej - 10 zl
Tarcze sprzegla - 15 zl
Nowe srubki - 5 zł <faja>
Razem 270 :P nie wiem co przeoczylem ale sadze ze to chyba wszystko

Autor:  Grzechu [ Pon Mar 10, 2008 8:32 pm ]
Temat postu: 

Wał chcesz zmieniac ze względu na cylek?

Autor:  Jacek-J129 [ Pon Mar 10, 2008 10:19 pm ]
Temat postu: 

Porządny tuning to również zmiana sprzęgła oraz gaźnika, i ja tutaj mówię o porządnych rzeczach a nie badziewiu za 5 zł ;).

Autor:  Olo [ Pon Mar 10, 2008 10:47 pm ]
Temat postu: 

Magnum 200 napisał(a):
Wał chcesz zmieniac ze względu na cylek?
może być i regeneracja, o ile w okolicy znajduje się ktoś, kto się tym zajmuje.
Jacek-J129 napisał(a):
Porządny tuning to również zmiana sprzęgła oraz gaźnika, i ja tutaj mówię o porządnych rzeczach a nie badziewiu za 5 zł
w silniku jawki jedyne co ze sprzęgłem można zrobić to dać nowe tarcze i przekładkę, i podkładki pod zabezpieczenia :P A z gaźnikiem to już inna historia, tu można naprawdę kombinować, gaźniki od WSK, Jawy, Simsona, Bingi itp. można dodatkowo zrobić wszystko na membranie i tu też wybór: albo do cylindra albo do skrzyni korbowej :P BEBAK, poczytaj tematy o profesjonalnym tuningu silnika 223 i o gaźnikach, bo to wszystko ciężko zmieścić w jednym poście :P

Autor:  Jacek-J129 [ Pon Mar 10, 2008 10:52 pm ]
Temat postu: 

Olo napisał(a):
tu można naprawdę kombinować, gaźniki od WSK, Jawy, Simsona, Bingi itp.

Dokładnie ale każdy gaźnik kosztuje, więc należy to doliczyć do ceny.

Autor:  BEBAK [ Wto Mar 11, 2008 6:40 am ]
Temat postu: 

Pewnie ze jak tuning to zmiana walu na sportowy bo juz czytalem ze jak sie ma cylek
60ccm (55) to tamten sie szybko niszczy i trzeba dac wzmacniany. No gaznik tez mozna zmienic koszt max 70 zl to juz mamy 340 :P zreszta nie wiem czy oplaca sie robic tuning a nie lepiej doprowadzac silnik do orginalu kupic solidne czesci takie jak dala fabryka :P
a tak nawiasem to pytam z ciekawosci bo chce wiedziec jak bede mial moto czy wogole jest to oplacalne ;P

Autor:  Jacek-J129 [ Wto Mar 11, 2008 9:16 am ]
Temat postu: 

BEBAK, Jeżeli zostawiasz dla siebie maszynę to pewnie że jest to opłacalne.
BEBAK napisał(a):
a nie lepiej doprowadzac silnik do orginalu kupic solidne czesci takie jak dala fabryka :P

Oczywiście że lepiej ....

Autor:  Olo [ Wto Mar 11, 2008 10:39 pm ]
Temat postu: 

BEBAK, tego się nie da przeliczyć na zyski i straty: to jest taka mania, ładujesz kasy bez opamiętania, po to by twój moto był coraz szybszy i mocniejszy, także nie da się określić czy to jest opłacalne czy nie, tu już kasa nie gra roli :)

Autor:  Grzechu [ Śro Mar 12, 2008 4:15 pm ]
Temat postu: 

BEBAK napisał(a):
Pewnie ze jak tuning to zmiana walu na sportowy bo juz czytalem ze jak sie ma cylek
60ccm (55) to tamten sie szybko niszczy i trzeba dac wzmacniany.
Do 5ccm więcej chcesz dawać sportowy wał? xD Na tym cylku nie zauwazysz róznicy w prędkości nawet.

Autor:  Olo [ Śro Mar 12, 2008 4:22 pm ]
Temat postu: 

Magnum 200 napisał(a):
Na tym cylku nie zauwazysz róznicy w prędkości nawet.
może prędkości nie, ale przyspieszenie i moc na pewno :P wiem po sobie, nawet na oryginalnym cylindrze i tłoku nie ma takiej mocy, jednak różnica jest :) i powiem wam, że jak porównałem kanały płuczące "55" almotu i oryginału to almot ma większe, najwyraźniej pomyśleli i o tym. :P

Autor:  Wojterr [ Śro Mar 12, 2008 4:55 pm ]
Temat postu: 

Cytuj:
może prędkości nie, ale przyspieszenie i moc na pewno

jak to wzrasta to i musi v-max (moim zdnaniem :D )

Autor:  Olo [ Śro Mar 12, 2008 5:01 pm ]
Temat postu: 

a niekoniecznie :P bo v-max jest zależny od przełożeń i od obrotów silnika. A obroty po zmianie cylindra raczej nie wzrosną, prędzej po dobrym ustawieniu zapłonu :)

Autor:  Wojterr [ Śro Mar 12, 2008 5:04 pm ]
Temat postu: 

Olo napisał(a):
a niekoniecznie bo v-max jest zależny od przełożeń i od obrotów silnika, a więcej ten silnik jak 6500 obrotów na standardowym zapłonie nie osiągnie taki myk, wzrostu obrotów po zmianie cylka nie zauważyłem, ale pewnie jak teraz założę moduł to kilkaset więcej pewnie będzie

ok :P , oddaje honor :P ... Magnum 200, ma zapłon bezstykowy ?! ;]

Autor:  Olo [ Śro Mar 12, 2008 5:13 pm ]
Temat postu: 

Wojterr napisał(a):
oddaje honor
nie trzeba, to jest taka ogólna pomyłka :)
Wojterr napisał(a):
Magnum 200, ma zapłon bezstykowy
no chyba, On ma robiony na zamówienie czy coś takiego :)

Autor:  kamilos94 [ Śro Mar 12, 2008 5:32 pm ]
Temat postu: 

też mam taki problem czy władować w sinik i leki tuning (kadet) 400 zł czy kupić ogarea

[ Dodano: 12 Marzec 2008, 16:33 ]
*ogara <stiupid>

Strona 2 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/