Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Maj 21, 2024 9:53 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zaplon
PostWysłany: Wto Mar 18, 2008 7:53 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Czy mniejwiecej tam ma wygladac ustawienie zaplonu?
Image
Jak nie to jak :P glownie chce wiedziec co i jak z tymi paltynkami czy tam ma byc 0,3 mm

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 18, 2008 11:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
BEBAK, W każdym silniku zapłon ustawia się inaczej, więc to zdjęcie nic Ci nie da. Odstęp pomiędzy przerywaczem powinien wynosić 0,3 mm- 0,4 mm.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 19, 2008 6:34 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
no 0,3 - 0,4 ale ten przerywacz ma miec taka odleglosc jak znajduje sie na tym takim
wypukleniu ? czy normalnie ?

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 19, 2008 10:42 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Między kowadełkiem a młoteczkiem musisz mieć te 0,3 lub 0,4 mm.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 19, 2008 12:42 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Tak wiem o tym ale powiedz mi czy mloteczek musi byc na tym wypukleniu czy nie ??

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 19, 2008 4:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
BEBAK, Jeżeli chodzi Ci o to czy młoteczek musi dotykać krzywki, to Ci odpowiadam- owszem tak. Jeżeli krzywki dotykał nie będzie to i ruchu platynek nie będzie ...

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 19, 2008 5:03 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Jemu chodzi o co innego.

Jeśli tłok dochodzi do górnego martwego punktu, to młoteczek musi znajdować się na najwyższej części krzywki. Możesz to zmieniać obracając całym iskrownikiem.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 7:19 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
No wkoncu ktos pomogł :) Chodzilo mi o to czy jak tlok jest juz u gory to czy ta platynka ma byc na tym wypukleniu
Image
To wypuklenie w czerwonym kolku

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 11:07 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 1:04 pm
Posty: 38
Miejscowość: Żelechów
a mogl by ktos zaznaczyc na tym zdjeciu ktora srube trzeba odkrecic zeby ustawic przerwe? bo nie wiem..


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 11:44 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
http://img208.imageshack.us/my.php?image=134554un4.jpg <Czytaj>

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 12:05 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 11, 2008 6:49 pm
Posty: 121
Miejscowość: Białystok
Jesli tlok jest na gmp to miedzy mloteczkiem a kowadelkiem jest przerwa , jesli jej niema to znaczy ze ci sie krzywka przekrecila ,


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 4:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
Iskrownik-prądnica silnika 223:
Przystępując do sprawdzenia wielkości szczeliny między stykami przerywacza należy koło zamachowe ustawić tak aby styki były rozwarte (tłok w górnym położeniu). Szczelinę sprawdza się szczelinomierzem o grubości 0,4mm, który wsuwamy między styki przerywacza. Jeżeli szczelina jest nieprawidłowa należy ją wyregulować poprzez zluzowanie wkręta i przesunięcie podstawki kowadełka. Do sprawdzenia wielkości wyprzedzenia zapłonu można użyć czujnika zapłonu, który należy wkręcić w otwór głowicy ( tam gdzie świeca). Jeżeli zapłon jest prawidłowo ustawiony początek rozwarcia styków przerywacza powinien nastąpić w odległości 1,2 - 1,5mm przed zwrotem zewnętrznym tłoka. Odległość ta mierzona w osi otworu na świecę powinna wynosić 1,5 - 1,7mm. Wyprzedzenia zapłonu ustawia sie podstawką iskrownika. W przypadku gdy wyprzedzenie zapłonu jest za duże należy poluzować uchwyt podstawy iskrownika i obrócić ją w prawo ,zmniejszając wyprzedzenie zapłonu. Zwiększenie wyprzedzenia uzyskuje się, obracając podstawę iskrownika w lewo. Podstawę można obracać maksymalnie o 20'. Po właściwym ustawieniu zapłonu należy dokręcić uchwyt podstawy iskrownika, oraz sprawdzić wyprzedzenie i szczelinę na przerywaczu. Niedomaganie cewki zapłonowej przejawia się nieprawidłowym iskrzeniem lub słabą-niebieską iskrą. Przy wymianie należy stosować wyłącznie cewki na napięcie 8V przeznaczone do układu zapłonowego z generatorem prądu przemiennego.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 5:26 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Dobra spoko juz troche wiem na temat tego zaplonu ;) Ale to ma byc ta platynka na tym wypukleniu? tak? Wtedy ma byc to 0,3 albo 0,4 ;)

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 8:16 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Dokładnie.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 9:19 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
apollan WIELKIE dzieki naprawde mi pomogłeś wielkie dzieki <szampan>
najbardziej mi pomogles reszta tez ale ty w NAJWIEKSZYM stopniu :)

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów zaplon simson

Marcin-2008

3

1329

Nie Lip 29, 2007 8:50 pm

ojs Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.060s | 25 Queries | GZIP : Off ]