Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Ogar 200 vs. Ogar 205 https://motokirc.pl/inne-f30/ogar-200-vs-ogar-205-t12827.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | kazik3193 [ Śro Maj 28, 2008 6:26 pm ] |
Temat postu: | |
xKubax napisał(a): . Chcę pojechać tym 70 sam, 40 w dwie osoby. to raczej ogar 200 xKubax napisał(a): Bezawaryjność, słyszałem że 200 nie odpala nagrzany. 205 xKubax napisał(a): Tanich częściach. do ogara 200 i 205 są tanie części xKubax napisał(a): Małe spalanie. ogar 205 xKubax napisał(a): Osiągi. ogar 200xKubax napisał(a): Który silnik lepszy? xKubax napisał(a): Który silnik lepszy? zależy co przez to rozumiesz lepszy
|
Autor: | Linux [ Śro Maj 28, 2008 6:32 pm ] |
Temat postu: | |
W książce o rometach jest napisane że spalanie 200 3l a 205 2,4 ... Jakie jest w rzeczywistości? Co jest awaryjne w 200 ? Jak sprawują się oba silniki ? Czy ujadą 2 osoby na 205 ? To spalanie to po zdjęciu blokady mi chodzi |
Autor: | Kry19 [ Śro Maj 28, 2008 6:48 pm ] |
Temat postu: | |
xKubax napisał(a): W książce o rometach jest napisane że spalanie 200 3l a 205 2,4 200 po odblokowaniu około 3,5, jak się ma ciężką rękę to i nawet 4 , 205 coś koło 2,5 l xKubax napisał(a): Co jest awaryjne w 200 ? Najczęściej problemy stwarza zapłon chociaż ja miałem szczęście przy kupnie i mi nic się nie psuje, ale to zależy też jak o silnik dbasz xKubax napisał(a): Jak sprawują się oba silniki ? Dla mnie pod względem awaryjności na równi, a mocy to wiadomo ktory wygrywa - 205 ma 1.7 KM, a 200 ma już 3.5 KM i może konkurować z simkiem xKubax napisał(a): Czy ujadą 2 osoby na 205 ?
Ujechać napewno ujadą ale z prędkością nie większą niż 40, a pod wiatr luib gorkę to już lepiej nie mówić co będzie, silniczek jest za słaby na tak dużą konstrukcję jak ogar i do tego 2 osoby |
Autor: | Linux [ Śro Maj 28, 2008 6:51 pm ] |
Temat postu: | |
Zapłon... droga jest wymiana na nowy ? Taki który nie sprawia problemów ? Co to jest odblokowanie ? Splanowanie głowicy ? czy co ? |
Autor: | Jacek-J129 [ Śro Maj 28, 2008 6:54 pm ] |
Temat postu: | |
xKubax napisał(a): Chcę pojechać tym 70 sam, 40 w dwie osoby. Czyli polecam z góry Ogara 200- silnik 223. xKubax napisał(a): Bezawaryjność, słyszałem że 200 nie odpala nagrzany. Nowa teoria ... odpala jak dobrze ustawiony i silnik w dobrej kondycji. xKubax napisał(a): Małe spalanie. Ogar 200 pali więcej jak 205, więc jeden minusik mamy. xKubax napisał(a): Mam zamiar to przerobić tak : (polskajazda.pl)
|
Autor: | apollan [ Śro Maj 28, 2008 6:55 pm ] |
Temat postu: | |
Jacek-J129 napisał(a): xKubax napisał/a:
Bezawaryjność, słyszałem że 200 nie odpala nagrzany. Nowa teoria ... odpala jak dobrze ustawiony i silnik w dobrej kondycji. Mi odpala od kopa, bez różnicy. A jak zapłon źle ustawiony przez "speców" to albo nie pali ziomy albo ciepły. |
Autor: | Driver [ Śro Maj 28, 2008 6:59 pm ] |
Temat postu: | |
Kry19 napisał(a): Ujechać napewno ujadą ale z prędkością nie większą niż 40, a pod wiatr luib gorkę to już lepiej nie mówić co będzie, silniczek jest za słaby na tak dużą konstrukcję jak ogar i do tego 2 osoby A ja się z tym nie zgadzam U mnie jest tak mocny, że ja i kumpel z klasy jedziemy tyle co ja sam Po prostej. Pod górkę muli do jakiś 30-35 km/h Dziwne, lecz prawdziwe
Ciekawostka: Zapakowaliśmy się w 5 na rometa i jechaliśmy z prędkością 30km/h Ale strasznie się ugrzał Dla mnie jest łatwiej wyregulować 023 tak, aby odpalał od dotknięcia tzn. 0,5-1 obrotu wału |
Autor: | Kry19 [ Śro Maj 28, 2008 6:59 pm ] |
Temat postu: | |
xKubax napisał(a): Zapłon... droga jest wymiana na nowy ? Nic nie trzeba kupować tylko czasami potrafi się przestawić ale to bardzo rzadko, w ogarze 200 jak wszystko jest dobrze ustawione to praktycznie wcale się nie psuje ale ogar 200 ma przewagę że jak ci się coś zepsuje w zapłonie to 3 śrubki i masz łatwy dostęp, a w reszcie innych silików to trzeba używać ściągaczy xKubax napisał(a): Co to jest odblokowanie ? Ucięcie kolanka wydechu o 10 cm, ustawienie zaplonu na 1,8 - 2mm przed GMP, założenie zębatki 12, dyszy 68, rozwiercenie króćca ale jakbyś kupowal ogara to 99 % już jest odblokowana, więc tym nie musisz się martwić xKubax napisał(a): Splanowanie głowicy
To już tuning mechaniczny i jak chcesz szybko rozwalić silnik to baw się w takie rzeczy |
Autor: | Linux [ Śro Maj 28, 2008 7:06 pm ] |
Temat postu: | |
Czyli po odblokowaniu pojedzie to 70km/h ? i będzie palił max 4 litry ?? a jak spokojna jazda to 3,5 ? Bo właściwie to teraz chodzi mi tylko o spalanie Bo benzynka droga, a kasy mało |
Autor: | Kry19 [ Śro Maj 28, 2008 7:09 pm ] |
Temat postu: | |
Jak silnik w dobrym stanie to 65 spokojnie pojedzie, 70 czasami też nawet może dać radę, jak gaźnik będzie dobrze ustawiony to przy normalnej jeździe 3,5 litra będzie spalał |
Autor: | Driver [ Śro Maj 28, 2008 7:09 pm ] |
Temat postu: | |
xKubax, 60-65 km/h spokojnie 223 jest bardziej podatny na tuning... Może po odblokowaniu polerka skrzyni korbowej, kanałów Pojedzie 70 może... Jeszcze gardziel powiększyć to wymiatasz ze 70 km/h |
Autor: | Linux [ Śro Maj 28, 2008 7:14 pm ] |
Temat postu: | |
To na pewno ogar 200 3,5 litra i 60 km/h mi starczy zupełności... A co sądzicie o takiej przeróbce wizualnej i zawieszeniowej (zmiana przodu) ?? Chce mieć coś do jazdy po mieście więc nie wystartuje moim Rometem Kadetem |
Autor: | Jacek-J129 [ Śro Maj 28, 2008 7:21 pm ] |
Temat postu: | |
Zawieszenie warto wymienić bo co jak co ale konstruktorzy Ogara nie postarali się co do tego . |
Autor: | przem578 [ Śro Maj 28, 2008 7:25 pm ] |
Temat postu: | |
Zawieszenie jak najbardziej warto wymienić na lepsze, a przeróbki wizualne to już zależą od twojego gustu. |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |