Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
3-biegowy silnik ze ma te 2,5 km a 2-bieg ze ma 1,7 czemu https://motokirc.pl/inne-f30/3-biegowy-silnik-ze-ma-te-2-5-km-a-2-bieg-ze-ma-1-7-czemu-t13581.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Michas.22 [ Pią Cze 20, 2008 10:37 pm ] |
Temat postu: | 3-biegowy silnik ze ma te 2,5 km a 2-bieg ze ma 1,7 czemu |
no właśnie czemu 3-bieg ma 2,5 a 2-bieg tylko 1,7 czy to sprawa skrzyni czy może innego troche wału .......... ???????????? |
Autor: | Olo [ Pią Cze 20, 2008 10:38 pm ] |
Temat postu: | |
Inny wał i chyba układ kanałów płuczących w cylindrze |
Autor: | Michas.22 [ Pią Cze 20, 2008 10:41 pm ] |
Temat postu: | |
no dobra wał inny troche a kanały.... jeśli założe cylek od 3-biegowego do 2 bieg to mocy przybędzie tylko mi nimalnie i nie odczuwalnie........ |
Autor: | Olo [ Pią Cze 20, 2008 10:44 pm ] |
Temat postu: | |
Michas.22 napisał(a): no dobra wał inny troche Trochę bardzo, pojemność skrzyni zmienia się diametralnie Cytuj: jeśli założe cylek od 3-biegowego razem z tłokiem do 3 biega trzeba przekładać
|
Autor: | Michas.22 [ Pią Cze 20, 2008 10:48 pm ] |
Temat postu: | |
tylko jak np. założe wał też taki sam jak od 3 biega przystosowany do 2 biega to to coś zmieni ...... |
Autor: | Olo [ Pią Cze 20, 2008 10:51 pm ] |
Temat postu: | |
Zmniejszy się pojemność skrzyni korbowej, co powinno dodatnie wpłynąć na pracę silnika Oczywiście czysto teoretycznie, trzeba poczekać aż odpisze ktoś, kto coś takiego robił |
Autor: | Michas.22 [ Pią Cze 20, 2008 10:53 pm ] |
Temat postu: | |
oki a powiedz jeśli wiesz tzw. łożysko igiełkowe czy to zwiększa żywotność silnika do na wchodzenie na obroty to pomaga a jak z żyotnością......... |
Autor: | Olo [ Pią Cze 20, 2008 10:56 pm ] |
Temat postu: | |
Chodzi Ci o łożysko w główce korbowodu, zamiast tej mosiężnej panewki? Jeżeli tak to oczywiście, mniejsze tarcie, takie łożysko bardzo długo się wyrabia, podczas gdy panewka szybko się ściera, lepsze chłodzenie sworznia i łożyska, same plusy |
Autor: | Michas.22 [ Pią Cze 20, 2008 11:02 pm ] |
Temat postu: | |
oki bo nie długo robie remont mojego ogarka rama pojechała już na malowanko a teraz czas na silnik jak wg ciebie opłacało by sie w sęsie czy dobrze by było kupić wał z wypełniaczami tak jak w 3 i łażyskiem w główce + do tego cylek 60ccm od 3-biegowego.....????? jakie to by miało osiągo ale oczywiście reszta silnika od 2-biega co o tym sądzisz czy może wystarczy 50ccm od 3......... |
Autor: | Olo [ Pią Cze 20, 2008 11:08 pm ] |
Temat postu: | |
Skrzynia z 3 biegowego podobno lubi nawalać i się sypać, przy dużej mocy może to robić często Wał - nie wiem czy wszystko pasuje bo nigdy takich rzeczy nie robiłem, ogólnie rzecz biorąc to im mniejsza pojemność skrzyni korbowej (czyli wał musi zajmować jak najwięcej miejsca w skrzyni) tym lepiej Cylinder - bardziej się opłaca kupić tłok np 40mm, zrobić szlif cylindra pod ten tłok i pośmigasz na tym zestawie o wiele dłużej niż na obecnie produkowanych cylindrach Nie mam pojęcia jak wygląda sprawa cylindra z 3 biega do 2 biega, poczekajmy na inne wypowiedzi lub poszukaj na forum o tym bo było |
Autor: | Michas.22 [ Pią Cze 20, 2008 11:12 pm ] |
Temat postu: | |
ale tylko do wymiany wał ale oryginalnie z wypełniaczami do 2 a za to cylek od 3 wiem że wejdzie bo sie pytałem na forum a skrzyni i tak nie wstawie w kartery 2 [ Dodano: 21 Czerwiec 2008, 00:13 ] oczywiscie skrzyni 3 w kartery 2 |
Autor: | przem578 [ Sob Cze 21, 2008 2:50 pm ] |
Temat postu: | |
Michas.22 napisał(a): le tylko do wymiany wał ale oryginalnie z wypełniaczami do 2 Teoretycznie powinien coś dać, ale ja nie zauważyłem żadnej różnicy w mocy, ale jeśli stary wał masz juz do wymiany to polecam Ci kupić właśnie tego nowego typu razem z łozyskiem igiełkowym Michas.22 napisał(a): a za to cylek od 3 wiem że wejdzie bo sie pytałem na forum
Jeśli byś założył oryginalny cylinder od trzybiegowego (rzadkość) to coś tam powinien dać, ale on chyba się różni tylko wysokością okna wydechowego i gwintem na nakrętkę. |
Autor: | R-Man [ Sob Cze 21, 2008 2:57 pm ] |
Temat postu: | |
przem578 napisał(a): gwintem na nakrętkę.
na wydech... ogólnie całe kolanko jest większe |
Autor: | przem578 [ Sob Cze 21, 2008 3:01 pm ] |
Temat postu: | |
R-Man napisał(a): na wydech... ogólnie całe kolanko jest większe
No, a gdzie indziej masz gwint w cylindrze gdzie się zakręca nakrętke? Kolanko jest większe, tłok jest krótszy, było dużo takich mało zauważalnych rzeczy |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |