Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Zawieszenie Chart https://motokirc.pl/inne-f30/zawieszenie-chart-t14953.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | pawelrys [ Sob Sie 16, 2008 8:28 pm ] |
Temat postu: | Zawieszenie Chart |
Czy takie zawieszenie od charta jest gotowe i kompletne do założenia go w romecie 50 T-1?? i czy brakująca półka od góry jest taka sama jak w 50 T-1?? http://www.allegro.pl/item419735912_amo ... chart.html |
Autor: | pawelrys [ Sob Sie 16, 2008 8:47 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
A dałoby się rozwiercić do takiego rozstawu?? |
Autor: | Lipton [ Sob Sie 16, 2008 9:06 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
Do ogara 205 podejdą bez przeróbki? |
Autor: | pawelrys [ Sob Sie 16, 2008 9:07 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
tRZEBA MIEć KOłO OD CHARTA:/ |
Autor: | hultaj [ Nie Sie 17, 2008 7:40 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
widziałem gdzieś na jakimś forum jak przerabiali że normalne koło od ogarka wchodziło jak znajde to Ci dam linka |
Autor: | Lipton [ Nie Sie 17, 2008 7:57 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
Poluje na te amory i dlatego chcę wiedzieć czy wchodzą bez żadnych przeróbek. |
Autor: | Zonk [ Pon Sie 18, 2008 9:38 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
Trzeba kombinowac z glowka ramy i jesli chce sie zalozyc oryginalne ogaroskie kolo, to trzeba oske nowa wytoczyc. |
Autor: | ślonzok [ Wto Sie 19, 2008 8:14 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
Zobaczcie sobie mojego 50t-1 masa roboty spawanie szlifowanie ucinanie daj sobie z tym spokój... Ja to zrobiłem ale nie chciałbym 2 raz tego robić... Trzeba przyciąć główkę ramy od dołu i góry, potem trzeba dospawać z charta kieliszki i ze spawać. |
Autor: | pawelrys [ Wto Sie 19, 2008 8:17 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
a co to są kieliszki?? |
Autor: | ślonzok [ Wto Sie 19, 2008 8:26 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
tam gdzie są kulki |
Autor: | pawelrys [ Wto Sie 19, 2008 8:27 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
Czy mógłby ktoś co ma Charta zmierzyć długość tej rurki gdzie wchodzi zawieszenie do ramy. Chodzi mi o długość tej rurki ramy. bardzo mi na tym zależy bo jutro mogę już mieć to zawieszenie. ---- Połączono ----- To co trzeba dokładnie z tymi kieliszkami zrobić? One są od charta czy z 50 T-1? I czy dobrze rozumiem spawałeś je do ramy? ---- Połączono ----- I tak na oko ile obciąłeś tej rurki z jednej i drugiej strony. I tak podsumuwując czy teraz tego nie żałujesz że masz te amorki, czy nie mają luzów. No i czy polecasz tę przeróbkę bo ja spawarkę mam a Tata jest spawaczem? |
Autor: | ślonzok [ Wto Sie 19, 2008 8:31 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
Tak, te kieliszki z charta trzeba zeszlifować (to gdzie wchodzi do główki ramy) i jeszcze trzeba przyciąć główkę ramy od 50t1 potem trzeba to zespawać, tylko nie możesz sie majtnyć z wymiarami bo będzie rama do wywalenia. Więc uważaj... Jakieś pytania? Ps. inne-f30/zawieszenie-chart-t14520.html" target="_blank ---- Połączono ----- Wiesz co polecać nie polecam za dużo roboty a jak sie pomylisz to nic z ramą nie zrobisz... Nie nie mają luzów, ładnie chodzą i sie cieszę że się udało, z dołu całą blokadę ! |
Autor: | pawelrys [ Wto Sie 19, 2008 8:40 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
No to chyba nie ryzykuje bo rama z papierami zarejestrowana |
Autor: | ślonzok [ Wto Sie 19, 2008 8:42 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
Ja trochę za bardzo uciołem to musiałem dawać podkładki. |
Autor: | Zonk [ Wto Sie 19, 2008 8:47 pm ] |
Temat postu: | Re: Zawieszenie Chart |
Co? Szlifowac i spawac? Masa roboty? Chyba zartujesz Mozna zalozyc kielichy rometowskie, tylko trzeba wyciagnac kulki z wianuszka i bez niego je wlozyc. U mnie sprawuje sie niezle. Jedynie, co musialem zrobic, zeby zamontowac to zawieszenie to wyciagniecie tych wlasnie kulek, wytoczenie oski kola i oszlifowanie lekko wnetrza tych kielichow na lozyska. To wszystko. |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |