Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Romet Kadet regulacja gaznika
https://motokirc.pl/inne-f30/romet-kadet-regulacja-gaznika-t1844.html
Strona 1 z 1

Autor:  saper [ Pią Cze 30, 2006 10:08 am ]
Temat postu:  Romet Kadet regulacja gaznika

witam wszystkich.
jestem tutaj nowy wiec sory jak nieumiejetnie umeiscilem temat.
jestem posiadaczem motoroweru romet kadet.kupilem go w stanie idealnym.mial pzrejechane doslownie 13km <wow> <faja> .jego pierwszym wlascicielem byl pewnien starszy pan ktory chcial nim jezdzic na dzialka ale zdecydowal ze jednak woli rower bo on zabardzo chalasuje:). i tak stal ten motorower z 20lat az wpadl w moje lapki:)
ogolnie jest w super stanie ciagnie 53km/h co jest dosyc szybko jak na tego typu spzret patrzac ze ma tylko 2 biegi i nie byl poddawany zadnemu tuningowi:).
no ale o wszytko tzreba dbac i co ajkis zcas powinno sie pzreoprowadzac serwis sprzetu.
i wszytko jest u mnie oki ale zostal ejscze gaznik. w sumie problemu z nim nei ma ale zcasem ma jakies odpaly a mianowicie czasem zwieksza obroty przy zimnym silniku . wczesniej tak nei bylo wiec mysle ze mogl sie rozregulowac.
prosze o jakis opis skutecznej regulacji gaznika

pozdro
p.s sory za ortografie i literowki ale spiesze sie psizac ten text bo zaraz wychodze...pozdro

Autor:  marcin [ Pią Cze 30, 2006 10:52 am ]
Temat postu: 

Ja czasami tez tak mam. Jak go odpale to zwieksza obroty. U mnie wystarczy przegazowac, badz nacisnac kilka razy pompke:)

Autor:  saper [ Pią Cze 30, 2006 3:17 pm ]
Temat postu: 

no u mnie tez wystarczalo otworzyc gaz....ale teraz podregulowalem wsyztko i hula ze szok...nawno nei mial takiej mocy ten sprzet(no chyba jak go dostalem tak brykal:)).
moje wskazowki do regulacji do ktorych sam doszedlem.
potrzeba nam:
srobkowkretak:P
klucz 7
dobry sluch i wyczucie.
zdejmujemy oslone z kadeta(ta plastykowa)
dopalamy sprzecik:)
wkrecamy tak zeby zostalo ok 4mm ta srube ze sprezynka od dolu(klucz 7)
odkrecamy po bocznej stronie gaznika na samym dolocie prawie ze do cilindra jest taka sroba ktora nalezy wykrecic ale z umiarem...wtedy slyszymyz e obroty rosna...zostawiamy na odpowiednich testujemy i chula:D:D:D

Autor:  purchaw [ Pon Lip 10, 2006 9:14 am ]
Temat postu: 

Te śruby to:
pozioma- wkręt regulacyjny biegu jałowego,
od dołu - wkręt regulacji przepustnicy.
Należałoby gaźnik przed regulacją rozebrać i umyć, sprawdzić dysze stałe, ewentualnie przepchać jeśli zatkane - nie drutem ale przedmuchać, no i ustawić iglicę; jeśli po lekkim ujęciu gazy przyśpiesza przesunąć o jeden rowek wyżej. Po wyczyszczeniu i regulacji sprawdzić, jeśli tego wymaga poprawić.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/