Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Czeski czy polski - jak poznać tłoka https://motokirc.pl/inne-f30/czeski-czy-polski-jak-pozna-t-oka-t2044.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | vorbis [ Pią Lip 21, 2006 3:01 pm ] |
Temat postu: | Czeski czy polski - jak poznać tłoka |
Jak poznać czy mam czeski orginał czy polski ?? |
Autor: | pec12 [ Pią Lip 21, 2006 4:38 pm ] |
Temat postu: | |
ale co chcesz poznac |
Autor: | vorbis [ Pią Lip 21, 2006 5:26 pm ] |
Temat postu: | |
czy mam dławiony silnik czy ten czeski orginalny |
Autor: | apollan [ Pią Lip 21, 2006 5:29 pm ] |
Temat postu: | |
jeżeli jest to silnik w ogarze to masz zdławiony chyba ze ktos przerobił lub zmienił, jeśli w jawkach to patrzysz na krociec i naa liczbę pierścieni na tłoku(powinny być dwa, a nie trzy jak niektórzy sądzą) |
Autor: | Artizzz [ Pią Lip 21, 2006 7:50 pm ] |
Temat postu: | |
trochę rozwaliłeś mnie tym pytaniem no oczywiście że po tym że moto jest wolny i słaby |
Autor: | bolzz [ Pią Lip 21, 2006 9:17 pm ] |
Temat postu: | |
dlaczego powinny byc dwa pierscienie a nie trzy ? sorry za bzdurne pytanie, ale zawsze mi sie wydawalo ze to jest zaleta jawy ze ma trzy pierscionki... |
Autor: | Jacek-J129 [ Pią Lip 21, 2006 11:13 pm ] |
Temat postu: | |
Wiesz Jawa oryginalnie posiada 2 piescienie chociaż na początku myślałem że 3 ale to złudzenie także poznasz to po pierścieniach no i po sile |
Autor: | bolzz [ Sob Lip 22, 2006 10:14 am ] |
Temat postu: | |
kto i po co w takim razie dolozyl ten trzeci pierscien? kilka roznych jawek rozlozylem w zyciu i zawsze byly trzy pierscionki... |
Autor: | matemarek [ Sob Lip 22, 2006 7:35 pm ] |
Temat postu: | |
Pierwsze wersje zakładane do jawek miały 2 ale później im się coś ubzdurało na 3. Co do tego 3 to jakoś nic niemam, w swoim mam taki włożony: czeski tłoczek i pierścionki(widać różnicę do tanich polskich). Kompresja jest pierwsza klasa. Wydaje mi się, że kiedy są trzy pierścienie to się tak szybko nie niszczą. |
Autor: | Jacek-J129 [ Sob Lip 22, 2006 11:23 pm ] |
Temat postu: | |
Ale ja bym tego nie był taki pewien miałem Jawke z roku 1979 no i miała faktycznie 2 pierścienie a to były jedne z nowszych wersji ja na początku też myślałem że oryginał ma 3 bo sam kilka silników rozbierałem ale to nie prawda |
Autor: | gwh [ Nie Lip 23, 2006 6:56 am ] |
Temat postu: | |
ja na polskim tłoczku prawie pod 80km/h podchodziłem ale był idealnie dotarty poxniej miałem czeski tłok a teraz z powrotem polski i polskie peirscienie i niewidac różnicy. róznica miedzy 2 pierścieniowym a 3 pierscieniowym jest taka ze 3 pierscieniowy troche bardziej sie grzał. i tyle |
Autor: | Jacek-J129 [ Nie Lip 23, 2006 10:33 am ] |
Temat postu: | |
Wiecie jak to jest większe ryzyko że któryś z pierścieni się rozpadnie także wole zdecydowanie 2 pierscionki |
Autor: | Garry1 [ Wto Lip 25, 2006 7:26 am ] |
Temat postu: | |
no dobra tłoki tłokami ale jak sprawdzic czy inne podzespoly sa oryginalne?? np. cylinder, wał itp.? |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |