Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Czeski czy polski - jak poznać tłoka
https://motokirc.pl/inne-f30/czeski-czy-polski-jak-pozna-t-oka-t2044.html
Strona 1 z 1

Autor:  vorbis [ Pią Lip 21, 2006 3:01 pm ]
Temat postu:  Czeski czy polski - jak poznać tłoka

Jak poznać czy mam czeski orginał czy polski ??

Autor:  pec12 [ Pią Lip 21, 2006 4:38 pm ]
Temat postu: 

ale co chcesz poznac

Autor:  vorbis [ Pią Lip 21, 2006 5:26 pm ]
Temat postu: 

czy mam dławiony silnik czy ten czeski orginalny

Autor:  apollan [ Pią Lip 21, 2006 5:29 pm ]
Temat postu: 

jeżeli jest to silnik w ogarze to masz zdławiony chyba ze ktos przerobił lub zmienił, jeśli w jawkach to patrzysz na krociec i naa liczbę pierścieni na tłoku(powinny być dwa, a nie trzy jak niektórzy sądzą)

Autor:  Artizzz [ Pią Lip 21, 2006 7:50 pm ]
Temat postu: 

trochę rozwaliłeś mnie tym pytaniem <hahaha> no oczywiście że po tym że moto jest wolny i słaby <hahaha>

Autor:  bolzz [ Pią Lip 21, 2006 9:17 pm ]
Temat postu: 

dlaczego powinny byc dwa pierscienie a nie trzy ? sorry za bzdurne pytanie, ale zawsze mi sie wydawalo ze to jest zaleta jawy ze ma trzy pierscionki...

Autor:  Jacek-J129 [ Pią Lip 21, 2006 11:13 pm ]
Temat postu: 

Wiesz Jawa oryginalnie posiada 2 piescienie chociaż na początku myślałem że 3 ale to złudzenie także poznasz to po pierścieniach no i po sile

Autor:  bolzz [ Sob Lip 22, 2006 10:14 am ]
Temat postu: 

kto i po co w takim razie dolozyl ten trzeci pierscien? kilka roznych jawek rozlozylem w zyciu i zawsze byly trzy pierscionki...

Autor:  matemarek [ Sob Lip 22, 2006 7:35 pm ]
Temat postu: 

Pierwsze wersje zakładane do jawek miały 2 ale później im się coś ubzdurało na 3. Co do tego 3 to jakoś nic niemam, w swoim mam taki włożony: czeski tłoczek i pierścionki(widać różnicę do tanich polskich). Kompresja jest pierwsza klasa. <spoko> Wydaje mi się, że kiedy są trzy pierścienie to się tak szybko nie niszczą.

Autor:  Jacek-J129 [ Sob Lip 22, 2006 11:23 pm ]
Temat postu: 

Ale ja bym tego nie był taki pewien miałem Jawke z roku 1979 no i miała faktycznie 2 pierścienie a to były jedne z nowszych wersji ja na początku też myślałem że oryginał ma 3 bo sam kilka silników rozbierałem ale to nie prawda :(

Autor:  gwh [ Nie Lip 23, 2006 6:56 am ]
Temat postu: 

ja na polskim tłoczku prawie pod 80km/h podchodziłem ale był idealnie dotarty poxniej miałem czeski tłok a teraz z powrotem polski i polskie peirscienie i niewidac różnicy. róznica miedzy 2 pierścieniowym a 3 pierscieniowym jest taka ze 3 pierscieniowy troche bardziej sie grzał. i tyle

Autor:  Jacek-J129 [ Nie Lip 23, 2006 10:33 am ]
Temat postu: 

Wiecie jak to jest większe ryzyko że któryś z pierścieni się rozpadnie także wole zdecydowanie 2 pierscionki <faja>

Autor:  Garry1 [ Wto Lip 25, 2006 7:26 am ]
Temat postu: 

no dobra tłoki tłokami ale jak sprawdzic czy inne podzespoly sa oryginalne?? np. cylinder, wał itp.?

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/