Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Kwi 16, 2025 11:36 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Spec od Liczników
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 2:33 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lis 09, 2007 3:17 pm
Posty: 255
Miejscowość: Łochowo
Pojazd: Romet 50-t1,
Simson S51, Jawa350TS ,
Romet 50-t1(pod mody),
Vw Polo 1.3 F (75km)
Honda MBX (HC04)
Kawasaki ZZR 600
Witam szukam kogos kto moglbym i powiedzec co nie co o licznikach bo chce przerobic i mam kilka uwag spostrzezen i chcialbym sie nimi wymienic z kims obeznanym w temacie, jak cos to piszcze

_________________
http://www.bikepics.com/members/peteero

Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 2:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Kwi 09, 2009 11:04 am
Posty: 950
Miejscowość: Mazowieckie.
Pojazd: -
A może przedstawisz problem na forum i byśmy Ci pomogli? :>

_________________
Zgodnie z zapisem Encyklopedii Britannica „Dawka śmiertelna wynosi 4 promile we krwi. Nie dotyczy Polaków i Rosjan”


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 3:36 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lis 09, 2007 3:17 pm
Posty: 255
Miejscowość: Łochowo
Pojazd: Romet 50-t1,
Simson S51, Jawa350TS ,
Romet 50-t1(pod mody),
Vw Polo 1.3 F (75km)
Honda MBX (HC04)
Kawasaki ZZR 600
znaczy problem jakis czas temu przedstawiałem ale teraz chodzi mi o cos takiego:
Mam licznik od MBX-a jest to licznik ktory jest zbudowany standardowo a chce go przerobic zeby 0 (czyli stan poczatkowy) byl na godzinie 6 a nie jak to jest w standardzie na godzinie 8. wiem ze trzeba rozebrac i z tym tez mam pewien problem (nie chce popsuc), a ten licznik jest inaczej zbudowany bo tam nie zabardzo chce wyjsc sama wskazowka mysle ze trzeba wyciagnac wiecej ale pewny nie jestem i jak z tym drucikiem ktory odpowiada za cofanie sie wskazowki bo on jest bardzo czuly na uszkodzenia

_________________
http://www.bikepics.com/members/peteero

Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 3:47 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lut 22, 2009 12:07 am
Posty: 336
Miejscowość: Włocławek
Pojazd: 1x Daewoo Tico
1x Romet Ogar 205
1x Romet Kadet
1x Romet Pony (remont)
1x Komar 2350
1x Komar 232
6x Komar do złożenia
No to trzeba zrobić drugą tarczę, gdzie 0 jest na dole, np. zrobić w programie, wydrukować i nakleić na oryginalną...nie wiem czy w tym liczniku jest też ogranicznik "zera"...Bynajmniej ja bym to zrobił tak - obrócił cały zegar, aby stan początkowy był na godzinie 6 i dał nową tarczę ;]

_________________
Pojazdy na PJ..


Remont Komara trwa.. :>
Wykonano:
//////////////////// - 7%
lokurva

Komar 3...nareszcie :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 4:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 8:08 pm
Posty: 1259
Miejscowość: Wrocław
Pojazd: Motorynka m2
OOOO A4





Rezoholik :]
Obrócisz i licznik przebiegu będziesz miał krzywo... pomyślcie ludzie. Kiedyś nad tym myślałem też. Cała sprawa rozchodzi się o to jak jest blokowana wskazówka by nie spaść poniżej 0. Jeśli bolcem na tarczy to nowa tarcza i bolec w innym miejscu powinny zadziałać (tylko tu się pojawia sprawa napięcia sprężyny cofającej wskazówkę ze wskazania oraz tego, czy przy innym oporze licznik nie będzie miał innych wskazań). Rozbierałem licznik od mińska i tam blokada jest wewnątrz i prawdopodobnie nie da się jej przestawić :/ Jak ktoś jest uparty może licznik przebiegu przesunąć i obrócić licznik ale to będzie bardzo trudne, nie wiem czy w ogóle wykonalne ;] Lepiej zostawić "budzik" jak jest albo kupić inny moim zdaniem ;)

_________________
"Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla i tak się uradował tą doskonałością, że siódmego dnia stworzył do niego Audi" TDI 18:9–6

A Ty gdzie położyłeś swój samochód?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 4:52 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lis 09, 2007 3:17 pm
Posty: 255
Miejscowość: Łochowo
Pojazd: Romet 50-t1,
Simson S51, Jawa350TS ,
Romet 50-t1(pod mody),
Vw Polo 1.3 F (75km)
Honda MBX (HC04)
Kawasaki ZZR 600
No powiem tak wykonalne na bank jest ale z obroceniem to raczej nie realne: daje foteczki tak ze moze ktos cos jeszcze wymysli albo chociaz podpowie jak to rozebrac:
Image

Image

Image

Taki nubem nie jestem i tarcze to jest pikus sobie zrobic ten nawet ogranicznik to tez nie tak duzy problem na tarczy ale gozej juz ta sprezynka co ogranicza wskazowke, macie jakies pomysly

_________________
http://www.bikepics.com/members/peteero

Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 6:02 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lut 22, 2009 12:07 am
Posty: 336
Miejscowość: Włocławek
Pojazd: 1x Daewoo Tico
1x Romet Ogar 205
1x Romet Kadet
1x Romet Pony (remont)
1x Komar 2350
1x Komar 232
6x Komar do złożenia
Raymax napisał(a):
Obrócisz i licznik przebiegu będziesz miał krzywo

No fakt, nie pomyślałem :P
Zostanie jedynie zdjąć wskazówkę i założyć ją na dół :P

_________________
Pojazdy na PJ..


Remont Komara trwa.. :>
Wykonano:
//////////////////// - 7%
lokurva

Komar 3...nareszcie :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 7:11 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Tu raczej nie ma co dumać. Sprawa jest taka że wskazówkę trzeba ściągnąć.
Musi się dać skoro jest z plastiku a pręt ze stali.
Nie da się bez ściągania bo pewnie z drugiej strony pręt ma większa średnicę, żeby weszła w niego linka a co za tym idzie nie da się ściągnąć tych zamocowanych na nim rzeczy w tamtą stronę żeby wyjąć cały pręt ze wskazówką (prawdopodobnie).
Wyciągnij najpierw bolec i wbij go w to miejsce gdzie chcesz żeby był i zobacz jakie będą wskazania.
Podejrzewam że będą mniej lub bardziej, albo jeszcze mniej lub jeszcze bardziej nieprawidłowe.
Ustaw wskazówkę na miejsce gdzie była wcześniej, złap jakimiś płaskimi szczypcami za pręt, ściągnij wskazówkę nie puszczając pręta, żeby się nie rozkręciła sprężyna i załóż wskazówkę na nowe miejsce.
Innego wyjścia nie widzę.

_________________
He said my story was cool then he called me Bro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 11:21 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lis 09, 2007 3:17 pm
Posty: 255
Miejscowość: Łochowo
Pojazd: Romet 50-t1,
Simson S51, Jawa350TS ,
Romet 50-t1(pod mody),
Vw Polo 1.3 F (75km)
Honda MBX (HC04)
Kawasaki ZZR 600
Jutro to raczej nie dam fizycznie rady przy liczniku posiedziec ale w poniedzialek postaram sie go rozebrac tak jak "doosio" doradzil mam nadzieje ze nic nie uszkodze wiec w poniedzialek zdam relacje z rozbiorki licznika

_________________
http://www.bikepics.com/members/peteero

Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Nie Sie 23, 2009 12:19 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Gru 08, 2007 10:42 pm
Posty: 710
Miejscowość: Nowa Ruda
Pojazd: Był:
Ogar 205
Motorynka
Jawa 50
Aprilia rs 80
A teraz:
Golf II 1.3 NZ
Wskazówkę jest bardzo ciężko zdjąć. Złap ją czymś dobrze i ważne aby równo ciągnąć, żeby nic nie skrzywić. Robiłem już różne tarcze w różnych skalach. Zablokuj czymś od środka mechanizm ten co się obraca. Zdejmij wskazówkę tak aby nie przestawić naciągu sprężyny i załóż ja w innej pozycji wtedy nie będzie przekłamań.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/RS,80/35388"

http://bikepics.com/members/koki92nr/98rs80/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Nie Sie 23, 2009 3:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 8:08 pm
Posty: 1259
Miejscowość: Wrocław
Pojazd: Motorynka m2
OOOO A4





Rezoholik :]
Mam pytanko, jak chcesz zmieścić wskazówkę w pozycji zero (po zmianie)? <lol> jedynym wyjściem jest zmienić obudowę zegarów lub obciąć wskazówkę. To chyba nie będzie wyglądać, sorry....

Cytuj:
Nie da się bez ściągania bo pewnie z drugiej strony pręt ma większa średnicę, żeby weszła w niego linka


Linka wchodzi w odpowiedni mechanizm poruszający wskazówką tak w gwoli ścisłości ;)

_________________
"Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla i tak się uradował tą doskonałością, że siódmego dnia stworzył do niego Audi" TDI 18:9–6

A Ty gdzie położyłeś swój samochód?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Nie Sie 23, 2009 3:40 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Sory, fakt. Nie wiem dlaczego wtedy tak pomyślałem, ale dzieki że mnie poprawiłeś. Pomyliłem bo są dwa pręty i jakoś mi się pomieszały.

_________________
He said my story was cool then he called me Bro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Pon Sie 24, 2009 1:13 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lis 09, 2007 3:17 pm
Posty: 255
Miejscowość: Łochowo
Pojazd: Romet 50-t1,
Simson S51, Jawa350TS ,
Romet 50-t1(pod mody),
Vw Polo 1.3 F (75km)
Honda MBX (HC04)
Kawasaki ZZR 600
oki chłopaki rozbrałem i juz mam tarcze na wieszku :P. Fakt ni eda rady prz tej budowie zrobic wskazowke tak jak chcialem bo poprostu nie zmiesci sie w obudowie, no trudno , zycie. A mam jeszcze małe pytanie jak najlepiej wyskalowac tarcze (jak wy to robiliscie) bo tarcze sa czarne a chce zrobic podswietlanie na inny kolor i bedzie lepiej przebijac przez białą tarcz, dajcie mi jakies wskazówki, nie chc wielkich codow chce tylko zmienic kolor tła orginalnej tarczy pozdrawiam

_________________
http://www.bikepics.com/members/peteero

Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Pon Sie 24, 2009 1:30 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Jak chcesz białą to wytnij sobie z cienkiej plexy kształt tarczy albo zeszlifuj starą i na to naklej papierowy wzór nowej. Powinno być ok.

_________________
He said my story was cool then he called me Bro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Spec od Liczników
PostWysłany: Pon Sie 24, 2009 3:48 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lis 09, 2007 3:17 pm
Posty: 255
Miejscowość: Łochowo
Pojazd: Romet 50-t1,
Simson S51, Jawa350TS ,
Romet 50-t1(pod mody),
Vw Polo 1.3 F (75km)
Honda MBX (HC04)
Kawasaki ZZR 600
"doosio" to sie da zrobic al echodzi mi o to zeby zrobic gotowa biale tarcz i ja przykleic na ta stara lub nowa tylko ze chodzi o to jak wyskalowac ja na komputerze bo nigdy nie robilem tarczy (do sismona gotowe z neta byly to sie najwyzej przerabialo). Mam nadzieje ze teraz zrozumiesz lepiej moj problem

_________________
http://www.bikepics.com/members/peteero

Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.047s | 21 Queries | GZIP : Off ]