Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Czy warto go kupić?
https://motokirc.pl/inne-f30/czy-warto-go-kupi-t5760.html
Strona 1 z 2

Autor:  Fouks [ Nie Lip 08, 2007 3:16 pm ]
Temat postu:  Czy warto go kupić?

Witam.
Dzisiaj byłem oglądać motor. Jawa 50 mustang oto jego zdjęcie:
Image
Otuż:
PO 1:właściciel mówił że motor jest wyrejestrowany(ma umowe kupna i sprzedarzy) ale dowód rejestracyjny jest w wydziale komunikacji. Czy będe miał kłopoty z rejestracją?
PO 2: robiłem jazde prubną; motor nie pali od kopa ale na zapych tak gdzieś 1-2 m zapala elegancko, jedynką ma ładne przyśpieszenie lecz gdy wrzucam na dwujke to troche muli(nie zawsze) dodam że motor miał mało powietrza z tyłu i benzyna była "tłusta" oraz motor mocno kopcił przy zapalaniu -czy to będzie wina tych dwuch czynników?
Właściciel za niego spiewa sobie 250 zł (jutro pojade z ojcem i mysle żę utargujemy coś)
Czy opłaca mi się?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam Fouks

Autor:  o_O [ Nie Lip 08, 2007 3:39 pm ]
Temat postu: 

Fouks napisał(a):
motor nie pali od kopa ale na zapych tak gdzieś 1-2 m zapala elegancko, jedynką ma ładne przyśpieszenie lecz gdy wrzucam na dwujke to troche muli(nie zawsze) dodam że motor miał mało powietrza z tyłu i benzyna była "tłusta"

Mówiłem ci, że zapłon do regulacji, a jak ja jechałem tą jawką to mi zaczęła przerywać tak jakby chciała zgasnąć, a po jednym kółku jak zgasła to już niechciała odpalić, bo świeca była cała zalana.
Fouks napisał(a):
Właściciel za niego spiewa sobie 250 zł (jutro pojade z ojcem i mysle żę utargujemy coś)

250 to lekko za dużo jak dla mnie. Tam są wszędzie luzy. Przednie koło lata na różne strony, podnóżki też latają, nóżki na które motor się stawia są połamane i wogóle motor do regulacji i skręcenia go jakoś w jedną kupę...

Autor:  Jacek-J129 [ Nie Lip 08, 2007 3:41 pm ]
Temat postu: 

Z tymi papierami nie będzie takie łatwe.
Skoro motor kopci, może to być wina zużytych simmeringów, przez które przedostaje się olej na tłok.
250 zł to cena względna. To że nie odpala z kopki- regulacja gaźnika lub zapłonu.

Autor:  Fouks [ Nie Lip 08, 2007 3:44 pm ]
Temat postu: 

Jacek-J129 napisał(a):
Skoro motor kopci, może to być wina zużytych simmeringów, przez które przedostaje się olej na tłok.

a benzyna była aż tłusta i ponoc mieszana z olejem silnikowym to nie czasem wina tego?

Autor:  Jacek-J129 [ Nie Lip 08, 2007 3:46 pm ]
Temat postu: 

Fouks, Być może ktoś "skomponował" za bogatą mieszankę, to też jest możliwe.

Autor:  Fouks [ Nie Lip 08, 2007 4:13 pm ]
Temat postu: 

OK.
To teraz co do tych papierów:
koleś mi mówił zę dowód rejestracyjny jest zdany w wydziale komunikacji, a on posiada umowe kupna na ten motor. Mówił mi że jak da mi tę umowę to zarejestruję go bez problemu.
Dlatego zwracam się do was z pytaniem, czy miał ktoś z was podobną sytuacje? I jak sobie z nią poradził?
Pytam ponieważ nie chcem zostać z nie zarejestrowanym motorowerem i jeżdzić nim po łąkach :(

Autor:  =XawiD= [ Nie Lip 08, 2007 5:42 pm ]
Temat postu: 

Fouks, powiem tak... Szukaj innej okazji. Jeżeli ma wszędzie luzy itd. to nie warto w nią inwestować (chyba że masz sporo gotówki na remont). A dowód rejestracyjny... Jak mógł być zdany? Jeżeli już to koleś go wyrejestrował ale dowód otrzymuje (z uciętym rogiem). Inaczej mówiąc... Koleś Cię robi w balona. Zapewne nie ma dowodu, więc go nie zarejestrujesz. Aby się przekonać, powiedz mu aby poszedł po odbiór dowodu. Jeżeli Ci go nie przyniesie to nie kupuj go. Jeżeli Ci go przyniesie, to dowiedz się czy jest na stałe czy czasowo wyrejestrowana. Jeżeli na stałe to go nie zarejestrujesz, a jeżeli czasowo to tak.

Autor:  Fouks [ Nie Lip 08, 2007 6:13 pm ]
Temat postu: 

Dzięki, spytam go czy wyrejestrował czasowo jak tak to biore jak nie to szukam innej okazji.
BTW
Kolega O_o troche przesadził; ta jawa ma luźne koło przednie (na widełkach), stopki są luźne,
trzeba wyregulować sprzęgło i gaz.
EDIT: Jeżeli jest wyrejestrowana tymczasowo to on musi mieć jakiś kwit na to? Czy mam mu wierzyć na słowo?

Autor:  =XawiD= [ Nie Lip 08, 2007 6:49 pm ]
Temat postu: 

Musisz się dowiedzieć w wydziale komunikacji.

Autor:  Fouks [ Nie Lip 08, 2007 8:21 pm ]
Temat postu: 

Dobra, koleś mi powiedział że ma jakieś papiery z wydziału komunikacji, i że niby na nich pisze że jest zarejestrowana ale dowodu nie ma mówi że w wydziale komunikacji jest.
Jutro z rana pujde z tymi papierami do wydziału komunikacji i się wszystkiego dowiem.
Zdam relacje w tym topicu żeby inni potem nie pytali się o to samo.
Pozdrawiam
EDIT: Włąściciel motoru miał jakieś zaświadczenie z WK. Wziołem je od niego i pognałem do WK, a tam miła pani ( xD ) powiedziała że wszystko ok, że da się zarejestrować tylko należy zrobić przegląd :). Rejestracja to koszt około 100-120 zł przegląd chyba 50 zł(zależy gdzie) Bardzo się ucieszyłem, dziś się okaże czy kupie tą jawke.

Autor:  Dawidoo16 [ Pon Lip 09, 2007 9:23 pm ]
Temat postu: 

Dobra to czekamy, zobaczymy co uda Ci sie załatwić, mój kolega ma też ten problem

Autor:  mandos [ Pon Lip 09, 2007 9:43 pm ]
Temat postu: 

Jeżeli stopki są luźne to może trzeba je tylko dokręcić. U mnie się same odkręcają i też trochę latają. A Gdyby sama stopka była uszkodzona (peknięta) to wystarczy wspawać do środka pręt 6 albo 8 i juz stopka jest niezniszczalna.

Autor:  Fouks [ Wto Lip 10, 2007 8:40 am ]
Temat postu: 

Fouks napisał(a):
EDIT: Włąściciel motoru miał jakieś zaświadczenie z WK. Wziołem je od niego i pognałem do WK, a tam miła pani ( xD ) powiedziała że wszystko ok, że da się zarejestrować tylko należy zrobić przegląd :) . Rejestracja to koszt około 100-120 zł przegląd chyba 50 zł(zależy gdzie)

Nom napisałem wszystko. Na tym żaświadczeniu pisze na kogo jest zarejestrowana numer rejestracyjny itp. Najprawdopodobniej jawka była wyrejestrowana tymczasowo żeby za nią nie płacić.
Teraz trzeba zrobić przegląd, po czym zarejestrować. Koszto tego wszystkiego to około 180 zł.

Autor:  =XawiD= [ Wto Lip 10, 2007 12:06 pm ]
Temat postu: 

To kupuj ją ;P. Tylko zbij cenę trochę jeszcze :p

Autor:  Fouks [ Wto Lip 10, 2007 3:26 pm ]
Temat postu: 

Kupiłem ją jee jee chodzi jak brzytew ma przyspieszenie ale była w niej jakaś kijowa dentka w tyle i cała się pocieła. Jade se z kumplem i nagle zaczoł tak ciężko chodzić, miałem na 2 zredukowałem do 1 jade i tak go muliło. Kumpel domnie mówi "dobra robimy jej mało przerwe". ZAtrzymałem się patrze a tam koło zębatki wisi dętka cała poszarpana. Ofcoz pompowałem przed jazdą ale ta dentka była robiona z dwóch dentek i poszła. Postaram się załatwić dentke i jutro będe majstrował przy jawce cały dzień oraz porobię zdjęcia i wstawie na forum. :)
A co do ceny to było tak: mój ojciec się pyta "to ile za ten wechikuł" właściciej mówi "250 zł tylko panie bez targowania bo nie ma z czego". Dodatkowo dostałem wał korbowy+opone dobrą+książeczke gwarancyjną ofcoz nie ważną+instrukcja polska do jawki.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/