Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 12:33 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Ogar 200
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 11:26 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 15, 2007 2:05 pm
Posty: 276
Miejscowość: Rybnik
Witajcie

Chciałbym na następny sezon kupuc Ogara 200
Z innego forum dowiedziałem się że silnik Jawa 223 jest dość awaryjny, z tego co patrzyłem dużo osób z tego forum ma ogary, chciałbym żeby się wypowiedzieli na ten temat


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 11:28 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Travis, sam zauważyłem dolegliwości w ogarze....

1. Zapłon - trzeba dosyć często ustawiać.
2. Gaźnik - wycieki.
3. Wajcha zmiany biegów - lubi pękać...

Ale oczywiście jak dbasz tak masz...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 11:36 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 15, 2007 2:05 pm
Posty: 276
Miejscowość: Rybnik
=XawiD= napisał(a):
2. Gaźnik - wycieki.
słyszałem że podobno gaznika z Jawy nieda sie regulowac

=XawiD= napisał(a):
Ale oczywiście jak dbasz tak masz...
powiem szczerze, że o teraźniejszego kadeta dbam jak o siebie, co tydzien czyszcze go, motorower po przejechaniu 1689 km przezemnie w ciągu 1 roku, miał dolegliwość taką że rozregulował się gaznik i dostawał za dużo paliwa, dzięki czemu silnik niedal rady wszystkiego spalic.

Słyszałem jednak jeszcze że jeśli ogar ma cieply silnik to niepotrafi zapalic

_________________
Tuning kadeta | | | | | | | | | | 85%
Do kupna
-Akumulator
-Neony

Walę kupno ogarka <lol>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 11:41 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
A no i takie się sprawy zdarzają... Ale hartowanie tłoka powinno załatwić sprawę nieodpalania.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 12:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Silniki Jawy są awaryjne pod względem zapłonu. Często trzeba regulować. Ogólnie ze skrzynią biegów problemów nie miałem.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 12:41 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 15, 2007 2:05 pm
Posty: 276
Miejscowość: Rybnik
A da sie regulowac gaznik z jawy, podobno to gaznik Jikov 2917 PSb, bo jeśli będzie za duzo paliwa dostawac to niebedzie jak wyregulowac?

_________________
Tuning kadeta | | | | | | | | | | 85%
Do kupna
-Akumulator
-Neony

Walę kupno ogarka <lol>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 12:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Wyregulować się go da... Nawet tak aby nie było wycieków...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 1:13 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 15, 2007 2:05 pm
Posty: 276
Miejscowość: Rybnik
W poprzednim temacie pisałem że mam zamiar dać stożkowy filtr powietrza, jednak pod tą klapką zostanie miejsce. Mój pomysł aby wsadzic tam Akumulator bo mam taki mały w domu. 5 amperowy, to spokojnie by starczyło na kierunki i obrotomierz, ładowania niemam zamiaru robic bo mam prostownik

Chciałbym jeszcze dokupic jakies manetki i kufer np. na kask

_________________
Tuning kadeta | | | | | | | | | | 85%
Do kupna
-Akumulator
-Neony

Walę kupno ogarka <lol>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 1:16 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
ja z gażnikiem już nie mam problemów, uszczelnione, dokręcone wszystko, jedynie to z tym zapłonem ale i to idzie zrobić, wystarczy troszkę pieniędzy i umiejętności, kilka rzeczy zrobić na kleju przeciwko odkręcaniu się śrubek i nakrętek (anaerobowy czy jakoś tak) i to będzie najmniej awaryjny moto wszechczasów :P jedynie z tym tłokiem moga być problemy, ale tak jak pisął =XawiD= hartowanie załatwi sprawe.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 1:21 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 15, 2007 2:05 pm
Posty: 276
Miejscowość: Rybnik
Olo napisał(a):
jedynie z tym tłokiem moga być problemy
jakie problemy??
Olo napisał(a):
hartowanie załatwi sprawe.
pierwszy raz słyszę to słowo, może wytłumaczyłbyś??

_________________
Tuning kadeta | | | | | | | | | | 85%
Do kupna
-Akumulator
-Neony

Walę kupno ogarka <lol>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 1:21 pm 
Travis napisał(a):
silnik Jawa 223 jest dość awaryjny


Ja jeżdżę od pięciu lat i żadnej poważnej awarii nie miałem (nie licząc zatkanego gaźnika czy urwanej linki).

=XawiD= napisał(a):
Zapłon - trzeba dosyć często ustawiać.


Ja jakoś nie muszę go ustawiać, wszystko jest dobrze ;) .

=XawiD= napisał(a):
Gaźnik - wycieki.


Cieknie tylko wtedy, gdy go przelewam przed odpaleniem.

=XawiD= napisał(a):
Wajcha zmiany biegów - lubi pękać.


Ja mam oryginalną i nie pęka wcale, może te nowe są słabe lub ktoś nie umie biegów zmieniać :P .

Travis napisał(a):
słyszałem że podobno gaznika z Jawy nieda sie regulowac


Wszystko się da... Jeśli chodzi o te wycieki to kumpel ma oryginalny gaźnik w Ogarze i cylinder, głowica ygladają jak by były po polerce :D .

Travis napisał(a):
jeśli ogar ma cieply silnik to niepotrafi zapalic


To jest prawda...


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 1:31 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Travis napisał(a):
Olo napisał/a:
jedynie z tym tłokiem moga być problemy
jakie problemy??
Olo napisał/a:
hartowanie załatwi sprawe.
pierwszy raz słyszę to słowo, może wytłumaczyłbyś??


chodzi o to, że tłok pod wpływem temp. "nie rośnie" równomiernie z tuleją cylindra, dlatego tłok gotuje się w oleju przez 3 dni aby przybrał tą swoją końcową postać, po tym zabiegu nie powinien już puchnąć, więcej znajdziesz na internecie i na forum.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 1:33 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 15, 2007 2:05 pm
Posty: 276
Miejscowość: Rybnik
A jeśli tłok jest dobrze dotarty to tez trzeba tak robić ?

_________________
Tuning kadeta | | | | | | | | | | 85%
Do kupna
-Akumulator
-Neony

Walę kupno ogarka <lol>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 1:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
To się robi przed docieraniem, ponieważ tłok może trochę zmienić swój rozmiar.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 17, 2007 2:48 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 15, 2007 2:05 pm
Posty: 276
Miejscowość: Rybnik
=XawiD= napisał(a):
o się robi przed docieraniem,
ja tak nie zrobilem i wtedy moto ciągnął max 35 km/h jak bylo 400km przejechane juz zaczol szybciej, a przy 1200 osiągnoł 50 km/h mierzone Fordem Fiestą i Peugeotem 206 cc

Dobra, może powiedzielibyście jakie inne zażalenia macie do ogarka

_________________
Tuning kadeta | | | | | | | | | | 85%
Do kupna
-Akumulator
-Neony

Walę kupno ogarka <lol>


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Romet Ogar] Jakie amortyzatory miał ogar 201?

szkp

6

5004

Śro Lut 03, 2010 6:55 pm

jawas_681 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ogar 200, Ogar 205 (silnik 3 biegowy)

Barth

10

5397

Pon Lip 12, 2010 1:12 am

bigsoft Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ogar 200 a ogar 205 różnica ram

Marcinus

7

4069

Nie Sty 30, 2011 10:08 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. OGAR 201!

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

SMOG

20

9528

Nie Lis 06, 2005 8:53 pm

SMOG Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ogar

mimik

1

2346

Śro Lip 05, 2006 7:10 pm

matemarek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 38 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.059s | 22 Queries | GZIP : Off ]