Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
v-max charta https://motokirc.pl/inne-f30/v-max-charta-t7070.html |
Strona 1 z 4 |
Autor: | przemo89_2006 [ Czw Sie 16, 2007 2:28 am ] |
Temat postu: | v-max charta |
ile wam leca charty?? bo moj to 61 62 a z gorki to nawet do 70 dojdzie... pochwalcie sie! |
Autor: | yazimoo [ Czw Sie 16, 2007 8:36 am ] |
Temat postu: | |
Na oryginalnych zębatkach na prostej 60-64km/h. Z górki to jeszcze nie próbowałem tak bardzo bo dopiero co go dotarłem więc...Z górki na niecałym gazie 68km/h więcej narazie nie testowałem. |
Autor: | przemo89_2006 [ Czw Sie 16, 2007 9:16 am ] |
Temat postu: | |
yazimoo napisał(a): Na oryginalnych zębatkach na prostej 60-64km/h. Z górki to jeszcze nie próbowałem tak bardzo bo dopiero co go dotarłem więc...Z górki na niecałym gazie 68km/h więcej narazie nie testowałem. a jak bym cylinder dal do szlifu(bo jeszcze ani razu nie mial) i jak bym zrobil odrazu po 4 szlifie i tlok dopasowal to duzo mocy by zyskal?? |
Autor: | yazimoo [ Czw Sie 16, 2007 9:57 am ] |
Temat postu: | |
Ehh możesz dużo nie zyskać, a będzie ci dużo więcej palił. Moim zdaniem się nie opłaca. Z resztą pogadaj ze Sk@tty1 |
Autor: | Sk@tty1 [ Czw Sie 16, 2007 10:15 am ] |
Temat postu: | |
jak chcesz robić szlif to weź od razu odchudź tłok, spiłuj na nim o 1mm tą ściankę która otwiera dolot paliwa i dopasuj wycięcia na tłoku do wycięć w tulei cylindra (te na dole). to ci powinno dać więcej mocy, jeśli chcesz to mozesz jeszcze zrobić wypełnianie wału. [ Dodano: 16 Sierpień 2007, 11:22 ] http://moto.kirc.pl/topics27/sprytny-sp ... vt7060.htm tu masz link do tematu jak można zrobić odchudzanie tłoka bez frezarki chociaż jak będziesz robił szlif to możesz i za to troszkę zapłacić chyba około 50zł. a jak sięwypełnia wał to już chyba nie muszę tłumaczyć. :P powodzenia |
Autor: | przemo89_2006 [ Czw Sie 16, 2007 10:47 am ] |
Temat postu: | |
Sk@tty1 napisał(a): jak chcesz robić szlif to weź od razu odchudź tłok, spiłuj na nim o 1mm tą ściankę która otwiera dolot paliwa i dopasuj wycięcia na tłoku do wycięć w tulei cylindra (te na dole). to ci powinno dać więcej mocy, jeśli chcesz to mozesz jeszcze zrobić wypełnianie wału. [ Dodano: 16 Sierpień 2007, 11:22 ] http://moto.kirc.pl/topics27/sprytny-sp ... vt7060.htm tu masz link do tematu jak można zrobić odchudzanie tłoka bez frezarki chociaż jak będziesz robił szlif to możesz i za to troszkę zapłacić chyba około 50zł. a jak sięwypełnia wał to już chyba nie muszę tłumaczyć. :P powodzenia spiłuj na nim o 1mm tą ściankę która otwiera dolot paliwa i dopasuj wycięcia na tłoku do wycięć w tulei cylindra (te na dole). - troszke nie za bardzo rozumiem, jak bys mogl jakos dokladniej wytlumaczyc i wstawic jakas fotke w ktorym miejscu to musi byc spilowaany ten dolot paliwa to bylbym wdzieczny. |
Autor: | Sk@tty1 [ Czw Sie 16, 2007 12:31 pm ] |
Temat postu: | |
no to tak: weź sobie tłok do ręki i odwróć go do góry nogami, zauważysz takie dość duże wycięcia zaraz pod tą okrągłą dziurą na sworzeń korbowodu. następnie weź cylinder i wsadź tłok do niego tak jak ma być wsadzony czyli tą szerszą ścianką w stronę wlotu paliwa gaźnika, później weź pilnik i zacznij piłować równo obie strony tej węższej ścianki tak żeby dopasować ich szerokość do szerokości wycięć w cylindrze(jak na zdjęciu) potem weź sobie kawałek szkła cienki papier ścierny i spiłuj minimalnie tą szersza stronę(jak popatrzysz do środka cylindra to zauważysz tam 4dzióry jedna jest od wlotu paliwa z gaźnika(chodzi o to żeby tłok kiedy idzie do góry szybciej otwierał ten wlot) jak masz jeszcze jakieś wątpliwości to pisz na gadu |
Autor: | =XawiD= [ Czw Sie 16, 2007 3:03 pm ] |
Temat postu: | |
Ponad 90 - licznik był na równo z kołeczkiem 0 (motor się trzymał dorgi jak przyklejony a ja miałem pełno w gaciach ) Oczywiście taki wynik został osiągnięty przezemnie z górki (dużej górki) na luzie . A tak to na prostej (na starym silniku, bo nowego jeszcze nie "testowałem"), to 70km/h. |
Autor: | przemo89_2006 [ Czw Sie 16, 2007 6:13 pm ] |
Temat postu: | |
dzieki Sk@tty1!!! duzy to da przyrost mocy??? |
Autor: | Happek [ Czw Sie 16, 2007 8:39 pm ] |
Temat postu: | |
mi chart leci około 62-65 po równym z górki to różnie zależy jaka górka tak średnio 70-75km/h i w zakręty się nie zwalnia to kocham a skuterem sie tego nie da zrobić dlatego mówię że każdy kto czołga się skuterem nie wie co to jazda |
Autor: | Sk@tty1 [ Czw Sie 16, 2007 8:56 pm ] |
Temat postu: | |
Happek - masz rację z tymi skuterami, co do przyrostu mocy to da trochę napewno poczujesz moc i prędkość, ja poczułem ale długo się nie nacieszyłem tym bo poszła mi sprężyna w kopce i muszę rozbierać cały silnik ale to nawet się dobrze składa bo i tak planowałem remont silnika więc porobię trochę zrobię m.in. wypełnianie wału zrób to dobrze tak jak ci napisałem to będzie więcej mocy. |
Autor: | przemo89_2006 [ Czw Sie 16, 2007 9:23 pm ] |
Temat postu: | |
Sk@tty1 napisał(a): Happek - masz rację z tymi skuterami, co do przyrostu mocy to da trochę napewno poczujesz moc i prędkość, ja poczułem ale długo się nie nacieszyłem tym bo poszła mi sprężyna w kopce i muszę rozbierać cały silnik ale to nawet się dobrze składa bo i tak planowałem remont silnika więc porobię trochę zrobię m.in. wypełnianie wału zrób to dobrze tak jak ci napisałem to będzie więcej mocy. a jak ten wlot paliwa przyspiesze to trzeba bedzie przyspieszyc zapon, no nie? |
Autor: | Sk@tty1 [ Czw Sie 16, 2007 10:06 pm ] |
Temat postu: | |
o tym to nie słyszałem raczej nie ja nie przyspieszyłem i działa |
Autor: | tomek1212 [ Nie Sie 19, 2007 3:44 pm ] |
Temat postu: | |
Mój po prostej jedzie 75km/h... Na silniku od S51 4biegowym. |
Autor: | Sk@tty1 [ Nie Sie 19, 2007 3:56 pm ] |
Temat postu: | |
jak byś jeszcze coś zrobił to jechał by szybciej mojemu kumplowi simson leci 85 na oryginalnym silniku nic nie przerabiał, a simsonjest cięższyod charta mimo że się nie wydaje, chart waży 76kg a simson coś koło 80-w zwyż |
Strona 1 z 4 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |