Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Czy ktoś już tankował Verve...?
https://motokirc.pl/inne-f30/czy-kto-ju-tankowa-verve-t8220.html
Strona 1 z 1

Autor:  Komor [ Sob Wrz 29, 2007 10:02 pm ]
Temat postu:  Czy ktoś już tankował Verve...?

Tak jak w temacie......
Czy ktoś już tankował Verve do Ogara 200™ ? ;)
Jak tak to czy był jakiś efekt ?

Autor:  mandos [ Nie Wrz 30, 2007 6:38 pm ]
Temat postu: 

Nie da żadnego efektu.

Autor:  RedDevil [ Nie Wrz 30, 2007 10:02 pm ]
Temat postu: 

mandos, a ty tankowałeś verve?

Autor:  mandos [ Nie Wrz 30, 2007 10:15 pm ]
Temat postu: 

Nie, ale Verva ma taką samą albo bardzo zbliżoną wartość opałową jak zwykła benzyna. A to właśnie wartość opałowa a nie liczba oktanowa decyduje o "mocy" paliwa.

Autor:  VeGo [ Czw Paź 04, 2007 4:37 pm ]
Temat postu: 

mandos, jeśli nie próbowałeś to nie wiesz jak jest do końca . Ja osobiście próbowałem jest niewielka różnica ale wyczuwalna

Autor:  Komor [ Czw Paź 04, 2007 9:31 pm ]
Temat postu: 

A to co w takim razie się poprawiło....?
V/max, praca silnika czy co ??

Autor:  mandos [ Czw Paź 04, 2007 11:46 pm ]
Temat postu: 

No właśnie, jaka?
Przy okazji polecam lekturę "Auto Techniki Motoryzacyjnej" nr 4 2007, artykuł: "Test benzyn"
Testowano tam samochody Fiat Panda 1,2(60KM), Panda HP100 (100KM) i VW Eos 2,0 TurboFSI (200 KM)
Wyniki testu Shell V-Power:
Panda 1,2 moc wzrosła o 0,5KM a moment o 3Nm - błąd pomiaru hamowni jest większy <hahaha>
Panda HP100 brak różnicy
VW Eos moc wzrosła o 6KM i 20 Nm (silnik turbodoładowany z bezpośrednim wtryskiem benzyny) - przyrost mocy wynikał ze sterowania wyprzedzeniem zapłonu
W supernowoczesnym silniku V-Power nie dał prawie nic (3% wzrostu mocy) to w Jawce coś da??

Autor:  SzyMZek [ Pią Paź 05, 2007 12:05 am ]
Temat postu: 

Ja tam nie przepłacam i leje zwykłą :P

mandos napisał(a):
VW Eos moc wzrosła o 6KM i 20 Nm (silnik turbodoładowany z bezpośrednim wtryskiem benzyny) - przyrost mocy wynikał ze sterowania wyprzedzeniem zapłonu


Zmienny kąt wyprzedzenia pozwala zwiększyć moc poprzez maksymalne przyśpieszenie zapłonu do mometu pojawienia się spalania stukowego. Benzyna 98 jest bardziej odporna na spalanie stukowe i tu jest cała różnica w mocy silników które pracują na granicy tego zjawiska :P

Autor:  gwh [ Pią Paź 05, 2007 10:15 am ]
Temat postu: 

ja nawet leje ukrainska jak tylko mam lecz 95 a nie 92 bo 92 to kicz;p

Autor:  =XawiD= [ Sob Paź 06, 2007 10:31 am ]
Temat postu: 

Komor, do ogara 95 oktanów już jest za dużo...

Autor:  Robcio [ Sob Paź 06, 2007 11:01 am ]
Temat postu: 

z tego co wiem im więcej oktanów to powinno się nieco bogatszą mieszankę rozrabiać bo wtedy benzyna jest bardziej "sucha"

Autor:  mati590 [ Sob Paź 06, 2007 6:27 pm ]
Temat postu: 

Ja leję werwę od zawsze, lepiej silnik pracuje (równiej) do hondy sky.

Autor:  pasio [ Wto Paź 16, 2007 1:27 pm ]
Temat postu: 

ja tam leje 98 :P i verva mi loto za dyszlem :P

Autor:  lukas1444 [ Wto Paź 16, 2007 2:22 pm ]
Temat postu: 

Ja leje zawsze tą co jest najtańsza, czyli 95, jak bym miał dostęp do tych etylin z rosji za pół ceny to by była jazda dopiero

Autor:  miki1002 [ Wto Paź 16, 2007 4:31 pm ]
Temat postu: 

Ja napisze inaczej. Zawsze tankowalem benzynke 95, i raz sie wybrałem na shella. Najdrozsza byla shell v power, która ma 95 okatnów. No i:

- silnik rowniej pracuje na niej
- po długiim galopei nie ma efektu zadyszki, czyli jak jedziemy dluzszy odcinek na pelnym gazie i raptownie spuscimi to moto nie gasnie ( przynajmniej ja tak mam na paliwie gorszej jakosci)
- moim zdaniem motorek lepiej sie buja i wkreca na obroty.

Ja teraz tankuje albo na shellu albo na neste.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/