Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Pierscionki... Pytanie?
https://motokirc.pl/inne-f30/pierscionki-pytanie-t8892.html
Strona 1 z 1

Autor:  BEBAK [ Pon Lis 19, 2007 5:24 pm ]
Temat postu:  Pierscionki... Pytanie?

Siemka mam takie pytanko dodtyczace pierscieni :) jezli np wymienie same pierscienie na tloku i nic innego tylko same pierscienie to bede musial docierac silnik? z gory dziex :)

Autor:  BEBAK [ Pon Lis 19, 2007 5:30 pm ]
Temat postu: 

Aha czyli jakies 30km bez osiagania maxymalnych obrotów :) dziex bo mam zamiar kupic simka i powymieniac na poczatku kilka czesci tak aby lepiej chodzi remont nie bedzie za kosztowny wymienie same drobiazgi... Oleje tarcze sprzeglowe pierscionki itp ale to dopiero prawdopodobnie na wiosne jeszcze raz DZIEKI

Autor:  BEBAK [ Pon Lis 19, 2007 5:47 pm ]
Temat postu: 

No skoro juz zaczelem zadawac pytanie to mam jeszcze takie:
Jaki model simsona jest lepszy S51 czy SR50 mi sie osobiscie podoba S51 ale niewiem jak tam z wadami i minusami miedzy tymi 2 modelami ;) od ilu do ilu mozna kupic fajnego simsonka? czy za 1500-1600 bedzie dobry? jaki rocznik ? 3-4 biegowy ? Mysle ze 4 bedzie lepsza lecz nie jestem pewnien :) przewazny v-max simka bez pasazera? :) jakich problemow moge sie spodziewac w tych modelach jak dobrze o niego dbac ??

Autor:  BEBAK [ Pon Lis 19, 2007 6:10 pm ]
Temat postu: 

a ktory wybral bys z pośród tych 3
http://allegro.pl/item269746066_simson_ ... anie_.html
http://allegro.pl/item270229382_simson_ ... denko.html
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M591941
Chyba ten 1 najlepszy :) oczywiscie z Malopolski ;)

Autor:  BEBAK [ Pon Lis 19, 2007 6:23 pm ]
Temat postu: 

Ja tam bardziej wole orginaly ;) lecz ten 1 wyglada na bardziej zadbany a ten na 3 focie troche jest przyrdzewialy ale tez mi sie ten 3 podoba lecz mogl by byc w lepszym stanie

Autor:  BEBAK [ Pon Lis 19, 2007 7:05 pm ]
Temat postu: 

slawek90 napisał(a):
BEBAK napisał(a):
a ten na 3 focie troche jest przyrdzewialy


Kolanko o niczym nie świadczy :)


Nie mowi tutaj o kolanku lecz amorkach z przodu (lewy teleskop) i o kopce oraz nozki zmiany biegow :) lecz takie rzecy mozna wyczyscic (wiertara i jazda) :)

Autor:  Jacek-J129 [ Pon Lis 19, 2007 9:35 pm ]
Temat postu: 

BEBAK napisał(a):
Jaki model simsona jest lepszy S51 czy SR50

http://moto.kirc.pl/topics30/wszystko-o ... vt8880.htm
Wszystko i na temat.

Autor:  lukas1444 [ Wto Lis 20, 2007 7:38 pm ]
Temat postu: 

Ten srebrny simson nawet nawet, fajny, nie widziałem go, teraz to co chwile oglądam ogłszenia z simsonami. Mi jakoś bardziej sie podoba sr50

Autor:  BEBAK [ Sob Lis 24, 2007 1:13 pm ]
Temat postu: 

I do tego jeszcze takie pytanie np: Simson jezeli w simaku wymienie pierscienie to mam jezdzic to 30 km nie przekraczajac jakiej predkosci? z jaka zalecana predkoscia mogl bym jezdzic prosze o podnaie predkosci do:
Simson-a
Ogar-a

Autor:  Konrad [ Sob Lis 24, 2007 1:27 pm ]
Temat postu: 

nie o prędkość chopdzi a o obroty take zeby ładnie pykał a nie wył ale nie powinien tez zdychać

Autor:  Jacek-J129 [ Sob Lis 24, 2007 2:59 pm ]
Temat postu: 

I nie powinien się nadmiernie grzać silnik, a co za tym idzie- obroty.

Autor:  BEBAK [ Sob Lis 24, 2007 4:54 pm ]
Temat postu: 

Wiadome ze niemam zamiaru gazowac jak szalony ;] ale powiedzcie mi jakiej predkosci nie powiniemem przekraczac po tej wymianie? simsokniem ile
40 Km\h - 50 Km\h a ogarem ile 35 Km\h - 40Km\h ? twk mnij wiecej :) niebedzie w tym zadnego gazowania tylko spokojna jazda na wolnych obrotach ale jaka predkość?

Autor:  CharcikX [ Sob Lis 24, 2007 5:11 pm ]
Temat postu: 

Simsonem 4 bieg wolne obroty i predkosc 35km/h ogarem 3bieg i 25km/h

Autor:  BEBAK [ Sob Lis 24, 2007 5:28 pm ]
Temat postu: 

CharcikX napisał(a):
Simsonem 4 bieg wolne obroty i predkosc 35km/h ogarem 3bieg i 25km/h

No to spoko troche sie bede ciagal ale co tam najwazniejsze zeby wszystko dzialalo pozniej jak nalezy ;) ;)

Autor:  r4g3 [ Sob Lis 24, 2007 7:41 pm ]
Temat postu: 

BEBAK napisał(a):
CharcikX napisał(a):
Simsonem 4 bieg wolne obroty i predkosc 35km/h ogarem 3bieg i 25km/h

No to spoko troche sie bede ciagal ale co tam najwazniejsze zeby wszystko dzialalo pozniej jak nalezy ;) ;)


Ja bym tak nie robił. Po złożeniu podnieś iglicę na 2 rowki w górę, dodatkowo wyższe wolne obroty. Odpalić, zostawić niech pocyka, później pokręcić nie za wysoko. Przejechać się. I to taka moja teoria, na początek nie za wysokie obroty. I tak z 50km i wszystko. Po prostu nie kręcić go do końca. Powodzenia

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/