Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Romet Motors/Ogar 900 https://motokirc.pl/inne-f30/romet-motors-ogar-900-t9601-60.html |
Strona 5 z 6 |
Autor: | R-Man [ Pon Lut 04, 2008 7:36 am ] |
Temat postu: | |
dla niego istnieją tylko zalety ogara 900, i MUSI w swym temacie mieć opisanego tego "ogara" w samych superlatywach, a jak coś się komuś nie podoba to niech wypier*ala śmieszny jesteś... każdy ma prawo wyrazić swe zdanie, i nie masz nawet na to wpływu |
Autor: | romek_s51 [ Pon Lut 04, 2008 8:26 am ] |
Temat postu: | |
Magnum 200 napisał(a): romek_s51 napisał(a): Romety nie miały elektryki i tylko 2 biegi Nie maja elektryki?? <pukpuk> Porównajmy elektryke z innymi dwusuwowymi 50-tkami z tych samych roczników, ale innych marek. Nie uwzgledniam tu Charta bo on pojawil sie nieco pozniej i on juz dosc taka elektryke mial. Takze zobacz na te sprzety: 1. Honda NSR 50. 2. Aprilia af1 3. Aprilia RX 50 4. Honda MTX 50 5. Yamaha DT 50 6. Honda MBX 7. simson s51/sr 50/ nawet schwalbe.... 8. SUZUKI RV50 <z jezorem> |
Autor: | Grzechu [ Pon Lut 04, 2008 12:47 pm ] |
Temat postu: | |
romek_s51 napisał(a): 1. Honda NSR 50. Japonia i niemcy to japonia i niemcy... Wiadomo że Polacy lecieli po kosztach.
2. Aprilia af1 3. Aprilia RX 50 4. Honda MTX 50 5. Yamaha DT 50 6. Honda MBX 7. simson s51/sr 50/ nawet schwalbe.... 8. SUZUKI RV50 |
Autor: | romek_s51 [ Pon Lut 04, 2008 12:58 pm ] |
Temat postu: | |
Toteż dokladnie o tym mówie. Przez lecenie po kosztach jest z tymi motorami tak jak jest. To ze ktos teraz mysli glową a nie kieszenią to dla was jest powod dla krytyki? |
Autor: | Jacek-J129 [ Pon Lut 04, 2008 1:15 pm ] |
Temat postu: | |
romek_s51, Powiem krótko- jakby mi na kasie nie zależało to bym się z jakimś Ogarem nie dziadolił tylko kupiłbym porządny motor ... ale tak nie jest, bo w naszej kochanej Polsce wiara jeszcze trochę na chleb nie będzie miała. Zresztą nie piszmy zbędnego spamu. |
Autor: | romek_s51 [ Pon Lut 04, 2008 1:27 pm ] |
Temat postu: | |
Ależ jaki to spam Tu nie chdozi o drogie sprzety po 10 tysiecy. Po prostu kiedys zamiast tanimi srodkami produkowac dobre motory z nową techniką, to dziadowano na starych bazach motorow i sprzedawano za grosze. A teraz tanszymi materialami inwestują w nowsze techniki i efekt jest. |
Autor: | Grzechu [ Pon Lut 04, 2008 1:32 pm ] |
Temat postu: | |
romek_s51 napisał(a): to dziadowano na starych bazach motorow i sprzedawano za grosze Był popyt?? Był! I o to chodziło Cytuj: A teraz tanszymi materialami inwestują w nowsze techniki i efekt jest. Jak tu nowa technika?? Ten silnik ma już tyle lat co Ogary. Kupili od Hondy licencje i trzaskają na chińskich wyrobach.
|
Autor: | romek_s51 [ Pon Lut 04, 2008 2:19 pm ] |
Temat postu: | |
Magnum200 napisał(a): Był popyt?? Był! I o to chodziło
Popyt był bo nie było niczego innego do kupienia. Nie dziwne. Jak otwarto granice po upadku PRL to tego popytu juz nie bylo, przyznasz mi racje? |
Autor: | Grzechu [ Pon Lut 04, 2008 2:45 pm ] |
Temat postu: | |
romek_s51 napisał(a): Jak otwarto granice po upadku PRL to tego popytu juz nie bylo, przyznasz mi racje? Popyt nadal był CzepeK napisał(a): Ma też plusy, a wy wypisujecie tylko minusy bo macie stare romety i każdy chwali swoje A Ty masz tego "Rometa" że znasz jego plusy??CzepeK napisał(a): a wy wypisujecie tylko minusy bo macie stare romety Stare nie znaczy gorsze!
|
Autor: | romek_s51 [ Pon Lut 04, 2008 4:43 pm ] |
Temat postu: | |
Magnum200 napisał(a): Popyt nadal był
niestety nie było i romet został zamkniety. |
Autor: | mlodyellow [ Pon Lut 04, 2008 6:18 pm ] |
Temat postu: | |
romek_s51, no nie bo upadła bo była prywatyzacja... |
Autor: | Adrians [ Pon Lut 04, 2008 6:32 pm ] |
Temat postu: | |
Cytuj: dla niego istnieją tylko zalety ogara 900, i MUSI w swym temacie mieć opisanego tego "ogara" w samych superlatywach, a jak coś się komuś nie podoba to niech wypier*ala śmieszny jesteś... każdy ma prawo wyrazić swe zdanie, i nie masz nawet na to wpływu Czy ty umiesz czytac ze zrozumieniem?? Ja się właśnie was pytam czemu nie pozwalacie ludziom nawet tych negatywnych opinii wyrazic tylko zaraz grozicie warnami i zablokowaniem tematu... Skoro tak traktujecie to forum, to traktujcie też ten temat, pozwólcie ludziom wyrażac te opinie!! Cytuj: No i każdy pisze co uważa! Po to jest forum.
To po co pisałeś, że masz zamiar zablokowac? |
Autor: | romek_s51 [ Pon Lut 04, 2008 10:45 pm ] |
Temat postu: | |
mlodyellow napisał(a): romek_s51, no nie bo upadła bo była prywatyzacja...
a dlaczego byla prywatyzacja? bo nie było dochodów. A dlaczego nie bylo dochodow? bo nie bylo popytu. A dlaczego nie było popytu? bo motorki były zacofane technicznie i nie liczyly sie na rynku. A dlaczego tak było? Bo konstruktorzy i producenci oszczędzali na produkcji i inwestycjach. A dlaczego oszczedzali? bo byli chciwi a poza tym dewizy oddawali wladzom PRL. Ta karuzela moglaby ciagnac sie w kolko ale nie chce mi sie. Doszedlbym do Adama i Ewy |
Autor: | Grzechu [ Pon Lut 04, 2008 11:12 pm ] |
Temat postu: | |
romek_s51 napisał(a): To po co pisałeś, że masz zamiar zablokowac? Dlatego że tu burdel sie robi!!
Poza tym... Ani CzepeK ani Ty nie macie tego "Rometa" a wychwalacie go ponad niebiosa. Żenada. |
Autor: | Jacek-J129 [ Wto Lut 05, 2008 6:54 am ] |
Temat postu: | |
Powiem krótko .... Za 10 będziemy mogli stwierdzić jaki to naprawdę jest Ogar 900, bo jak na razie ględzicie jedno i to samo w kółko . |
Strona 5 z 6 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |