Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
motorynka 50-m-1 https://motokirc.pl/zabytkowe-f36/motorynka-50-m-1-t12326.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | R-Man [ Pon Maj 12, 2008 8:15 pm ] |
Temat postu: | |
Ubisunt napisał(a): pierwsza wersja nie... ostatnia seria m1 Ubisunt napisał(a): 1981r to w 81 jeszcze były m1? Ubisunt napisał(a): Nie wiem tylko dlaczego oryginalnie wyposażono ja w błotnik z serii m-2 jest to druga seria m1... tzw przejściowa... miała już "zmodernizowany" tył, który później przyjął się w seriach m2, m3, m301 Ubisunt napisał(a): kolor na oryginalny(zielony)
zielony to nie jedyny kolor m1 ... ale widać ze ta była zielona Co do stanu twojej to: błotnik masz źle założony ma okropny lakier |
Autor: | zazikupl [ Wto Maj 13, 2008 6:06 am ] |
Temat postu: | |
Ładna jest ale z tego co kojarze to te M-1 miały silniki od komara, czy 017 Dezamet z biegami w ręku?? kierownica błotnik przód i siodełko sie zgadza ogólnie ładną motoryne dorwałes, mozesz ją zrobic na oryginał i bedziesz miał żadki ,,okaz" |
Autor: | Jacek-J129 [ Wto Maj 13, 2008 1:55 pm ] |
Temat postu: | |
Ja bym ją pomalował bo wygląda nie najlepiej.... ogółem Motorynka dobry sprzęt . |
Autor: | patryxV17 [ Wto Maj 13, 2008 7:39 pm ] |
Temat postu: | |
R-Man napisał(a): jest to druga seria m1... tzw przejściowa... miała już "zmodernizowany" tył, który później przyjął się w seriach m2, m3, m301 Tak zgadza sie . Pierwsze wersje miały metalowe bagażniki zazikupl napisał(a): Ładna jest ale z tego co kojarze to te M-1 miały silniki od komara, czy 017 Dezamet z biegami w ręku??
M1 miały silnik 017 |
Autor: | R-Man [ Wto Maj 13, 2008 8:03 pm ] |
Temat postu: | |
Cytuj: M1 miały silnik 017 nie... M1 miały dezamety 022 a w odróżnieniu od 017 to: inne nr silnika (022xxxxxxxxxxx) zamiast (017xxxxxxxxxx) i inny filtr pow. 017 jest na gumowy króciec i tłumik szmerów ssania zastępuje rama, a 022 ma puszkę patryxV17 napisał(a): Pierwsze wersje miały metalowe bagażniki
i lampy tylne od wsk |
Autor: | ramzes15 [ Wto Maj 13, 2008 8:20 pm ] |
Temat postu: | |
motorynka spoko, pewnie fajnie jest miec taki rarytas w garazu, ja ci proponuje pomalować ja autorenolakiem meksykańska czerwień R-Man, podziwiam cie za taka wiedze o motorynkach |
Autor: | R-Man [ Śro Maj 14, 2008 5:17 am ] |
Temat postu: | |
błotnik po prostu jest zamocowany tył-na-przód a co do zakończenia prod. M1 to zakończyły się z rokiem 1980... (wtedy wypuścili pierwszą, mało ilościową serię m2 w 1980r... mam taką jedną (ostatnio zdobyłem))... prawdopodobnie masz zmieniany silnik... tu masz opisane http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jaco ... _50m1.html |
Autor: | MVVS [ Śro Maj 14, 2008 7:29 am ] |
Temat postu: | |
Ubisunt napisał(a): jestem pewien bo ma takie numery silnika w dowodzie To wcale nic nie znaczy. Ktoś po prostu mógł zgłosić fakt, że zmienił silnik póki jeszcze silnik nie był uznawany za część wymienną (Wtedy żeby legalnie zamontować silnik trzeba było przy zakupie spisać umowę kupna/sprzedaży).
|
Autor: | R-Man [ Śro Maj 14, 2008 12:12 pm ] |
Temat postu: | |
nom... silnik jako część zamienna obowiązuje od kilku lat... kiedyś właśnie jak zmieniałeś silnik musiałeś zmienić i dowód... chyba że ktoś jeździł na 2 dowody... i od ramy i od silnika... ale rzadko kiedy, bo mając 2 dowody łatwo było jeden z nich zgubić |
Autor: | Ubisunt [ Śro Maj 14, 2008 2:11 pm ] |
Temat postu: | |
Jestem pewien że nie był zmieniany. rozmawiałem z wujem kupiona była jako nowa nie był zmieniany ani dowód ani silnik. Myśle że mogło tak być że w magazynach za komuny mogły zalegać stare silniki i z tego że róznica jest mała w stosunku do 022 wkręcono taki typ silnika zamiast 022 <co?> ? |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |