Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Komar 232 export- dziwny model (pomóżcie;-)
https://motokirc.pl/zabytkowe-f36/komar-232-export-dziwny-model-pomo-cie-t9245.html
Strona 1 z 2

Autor:  koo_jot [ Pon Gru 17, 2007 10:49 am ]
Temat postu:  Komar 232 export- dziwny model (pomóżcie;-)

Witam
Proszę o pomoc w ustaleniu "tożsamości" mojego Komara 232
Nie wiem co to za model
Krótki opis:
-tylnia lampa ze światłem "stop"
-bagażnik zupełnie nie spotykany w znanych mi wersjach
-tabliczka znamionowa w języku angielskim (niestety brak roku produkcji)
-silnik S-38
-sztywny tył
-nie mam na niego papierów więc więcej nie jestem w stanie powiedzieć

A oto jego zdjęcia(tylko proszę nie przerażać jego stanem technicznym, bo jest w trakcie lakierowania na oryginalny wiśniowy kolorek)
Może nie są zbyt dobrej jakości ale to co trzeba na nich jest.
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/baganik
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/lampa1
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/tabliczka-znamionowa
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/ty6
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/zbiornik
Dzięki za ewentualną pomoc

Autor:  tomek1212 [ Pon Gru 17, 2007 1:21 pm ]
Temat postu: 

Wygląda na anglika. A po której stronie ma kierownice ?? <żart>

Autor:  R-Man [ Pon Gru 17, 2007 3:46 pm ]
Temat postu: 

koo_jot, czy to MOFA CONDOR??
http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jaco ... omar67.jpg
http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomoto/ i wejdź w motorowery i MOFA CONDOR 25

Autor:  apollan [ Pon Gru 17, 2007 4:32 pm ]
Temat postu: 

Tak, to odmiana na Anglię czyli Mofa Condor.

Na rynek niemiecki był neckermann(mam zdjęcia) :)

Autor:  Michal_c [ Pon Gru 17, 2007 6:17 pm ]
Temat postu: 

Czyli niezły rarytasik, pogratulować

Autor:  pph93 [ Pon Gru 17, 2007 7:29 pm ]
Temat postu: 

Coż to za wehikuł? Jeszcze o nim nie słyszałem.

Autor:  koo_jot [ Pon Gru 17, 2007 7:32 pm ]
Temat postu: 

Tak własnie podejrzewałem...
Tylko że szperałem trochę po necie i znalazłem kilka angielskich egzemplarzy i w żadnym z nich nie było takiego bagażnika.
A napewno nie jest to samoróbka....
jeśli ktokolwiek zna wiecej szczegółów na ten temat to byłbym wdzięczny jeśli by się ze mną podzielił takimi wiadomościami....

Autor:  apollan [ Pon Gru 17, 2007 7:32 pm ]
Temat postu: 

Po prostu komar eksportowany na rynki zachodnie z innym wyposażeniem . Tak samo jak Junaki na Kubę.

Co do szczegółów, mam zdjęcia komara z takim bagażnikiem, jest ono zamieszczone na końcu posta, dostałem je od zaprzyjaźnionego Niemca, który takie cudo posiada.


www.apollan.mszuk.one.pl/strona1/engkom.jpg
www.apollan.mszuk.one.pl/strona1/engkom1.jpg

Prawa do obrazków zastrzeżone.

Autor:  koo_jot [ Pon Gru 17, 2007 7:40 pm ]
Temat postu: 

Aha......
To może ktoś mi jeszcze wytłumaczy jak coś takiego(i czy wogóle) można zarejestrować?
dodam jeszcze że nie mam na niego papierów niestety....

Autor:  pph93 [ Pon Gru 17, 2007 7:42 pm ]
Temat postu: 

Oj to będzie bardzo trudno. Zawsze jest jakaś szansa ale wątpie.

Autor:  koo_jot [ Pon Gru 17, 2007 7:48 pm ]
Temat postu: 

Wiem że będzie trudno ale czego sie nie robi dla ukochanej maszyny-:)

Autor:  apollan [ Pon Gru 17, 2007 8:07 pm ]
Temat postu: 

Masz parę dróg. Wiem bo, przechodziłem to samo z Rysiem . W moim przypadku odnalazłem oryginalne papiery.

1. Legalna:
-poszukujesz dokumentów w urzędzie miejskim (wszystko zależy od urzędników),
-zakładasz sprawę w sądzie o zasiedzenie, później rejestrujesz,
2. Półlegalna:
-kupujesz nową ramę do komara z kwitem z fabryki, przekładasz graty, rejestrujesz
-wada, brak oryginalnej tabliczki.
3. Nielegalna:
-kupujesz ramę do komara z papierem, i albo przekładasz ramę, albo przebijasz numery. Zaznaczam, jest to nielegalne i nie wiem czy się sprawdza, nie próbowałem. <piwo>

Pozdro!

Autor:  pph93 [ Pon Gru 17, 2007 8:25 pm ]
Temat postu: 

Najlepsza metoda 2. Nikt się chyba nei będzie sądził o komara <hahaha>

Autor:  koo_jot [ Wto Gru 18, 2007 11:05 am ]
Temat postu: 

Kurde tylko że bardzo bym chciał żeby móc w jakiś sposób zarejestrować go nie jako pospolitego 232 ale jako wersję eksportową.... Ale znalezienie papierów do czegoś takiego albo drugiego egzemplarza graniczy z cudem i pewnie będę musiał go przerobić na "zwykłego" 232..........

Autor:  apollan [ Wto Gru 18, 2007 11:59 am ]
Temat postu: 

Niestety, w Polsce nie można zarejestrować motoroweru jako zabytek. Ale nie sądzę, byś musiał go rejestrować jako zwykłego 232. Pewien sprzedawca na allegro załatwia czyste tabliczki znamionowe, te z angielskich też da radę. Później tylko poprosisz na przeglądzie, by dodał, że to lux, czy też eksport.

ps. jeśli chcesz się pozbyć takiej tabliczki znamionowej to daj znać ;)

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/