Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Komar 232 export- dziwny model (pomóżcie;-) https://motokirc.pl/zabytkowe-f36/komar-232-export-dziwny-model-pomo-cie-t9245.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | koo_jot [ Pon Gru 17, 2007 10:49 am ] |
Temat postu: | Komar 232 export- dziwny model (pomóżcie;-) |
Witam Proszę o pomoc w ustaleniu "tożsamości" mojego Komara 232 Nie wiem co to za model Krótki opis: -tylnia lampa ze światłem "stop" -bagażnik zupełnie nie spotykany w znanych mi wersjach -tabliczka znamionowa w języku angielskim (niestety brak roku produkcji) -silnik S-38 -sztywny tył -nie mam na niego papierów więc więcej nie jestem w stanie powiedzieć A oto jego zdjęcia(tylko proszę nie przerażać jego stanem technicznym, bo jest w trakcie lakierowania na oryginalny wiśniowy kolorek) Może nie są zbyt dobrej jakości ale to co trzeba na nich jest. http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/baganik http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/lampa1 http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/tabliczka-znamionowa http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/ty6 http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/zbiornik Dzięki za ewentualną pomoc |
Autor: | tomek1212 [ Pon Gru 17, 2007 1:21 pm ] |
Temat postu: | |
Wygląda na anglika. A po której stronie ma kierownice ?? <żart> |
Autor: | R-Man [ Pon Gru 17, 2007 3:46 pm ] |
Temat postu: | |
koo_jot, czy to MOFA CONDOR?? http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jaco ... omar67.jpg http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomoto/ i wejdź w motorowery i MOFA CONDOR 25 |
Autor: | apollan [ Pon Gru 17, 2007 4:32 pm ] |
Temat postu: | |
Tak, to odmiana na Anglię czyli Mofa Condor. Na rynek niemiecki był neckermann(mam zdjęcia) |
Autor: | Michal_c [ Pon Gru 17, 2007 6:17 pm ] |
Temat postu: | |
Czyli niezły rarytasik, pogratulować |
Autor: | pph93 [ Pon Gru 17, 2007 7:29 pm ] |
Temat postu: | |
Coż to za wehikuł? Jeszcze o nim nie słyszałem. |
Autor: | koo_jot [ Pon Gru 17, 2007 7:32 pm ] |
Temat postu: | |
Tak własnie podejrzewałem... Tylko że szperałem trochę po necie i znalazłem kilka angielskich egzemplarzy i w żadnym z nich nie było takiego bagażnika. A napewno nie jest to samoróbka.... jeśli ktokolwiek zna wiecej szczegółów na ten temat to byłbym wdzięczny jeśli by się ze mną podzielił takimi wiadomościami.... |
Autor: | apollan [ Pon Gru 17, 2007 7:32 pm ] |
Temat postu: | |
Po prostu komar eksportowany na rynki zachodnie z innym wyposażeniem . Tak samo jak Junaki na Kubę. Co do szczegółów, mam zdjęcia komara z takim bagażnikiem, jest ono zamieszczone na końcu posta, dostałem je od zaprzyjaźnionego Niemca, który takie cudo posiada. www.apollan.mszuk.one.pl/strona1/engkom.jpg www.apollan.mszuk.one.pl/strona1/engkom1.jpg Prawa do obrazków zastrzeżone. |
Autor: | koo_jot [ Pon Gru 17, 2007 7:40 pm ] |
Temat postu: | |
Aha...... To może ktoś mi jeszcze wytłumaczy jak coś takiego(i czy wogóle) można zarejestrować? dodam jeszcze że nie mam na niego papierów niestety.... |
Autor: | pph93 [ Pon Gru 17, 2007 7:42 pm ] |
Temat postu: | |
Oj to będzie bardzo trudno. Zawsze jest jakaś szansa ale wątpie. |
Autor: | koo_jot [ Pon Gru 17, 2007 7:48 pm ] |
Temat postu: | |
Wiem że będzie trudno ale czego sie nie robi dla ukochanej maszyny-:) |
Autor: | apollan [ Pon Gru 17, 2007 8:07 pm ] |
Temat postu: | |
Masz parę dróg. Wiem bo, przechodziłem to samo z Rysiem . W moim przypadku odnalazłem oryginalne papiery. 1. Legalna: -poszukujesz dokumentów w urzędzie miejskim (wszystko zależy od urzędników), -zakładasz sprawę w sądzie o zasiedzenie, później rejestrujesz, 2. Półlegalna: -kupujesz nową ramę do komara z kwitem z fabryki, przekładasz graty, rejestrujesz -wada, brak oryginalnej tabliczki. 3. Nielegalna: -kupujesz ramę do komara z papierem, i albo przekładasz ramę, albo przebijasz numery. Zaznaczam, jest to nielegalne i nie wiem czy się sprawdza, nie próbowałem. Pozdro! |
Autor: | pph93 [ Pon Gru 17, 2007 8:25 pm ] |
Temat postu: | |
Najlepsza metoda 2. Nikt się chyba nei będzie sądził o komara |
Autor: | koo_jot [ Wto Gru 18, 2007 11:05 am ] |
Temat postu: | |
Kurde tylko że bardzo bym chciał żeby móc w jakiś sposób zarejestrować go nie jako pospolitego 232 ale jako wersję eksportową.... Ale znalezienie papierów do czegoś takiego albo drugiego egzemplarza graniczy z cudem i pewnie będę musiał go przerobić na "zwykłego" 232.......... |
Autor: | apollan [ Wto Gru 18, 2007 11:59 am ] |
Temat postu: | |
Niestety, w Polsce nie można zarejestrować motoroweru jako zabytek. Ale nie sądzę, byś musiał go rejestrować jako zwykłego 232. Pewien sprzedawca na allegro załatwia czyste tabliczki znamionowe, te z angielskich też da radę. Później tylko poprosisz na przeglądzie, by dodał, że to lux, czy też eksport. ps. jeśli chcesz się pozbyć takiej tabliczki znamionowej to daj znać |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |