Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

CDI w 4T kilka pytań.
https://motokirc.pl/tuning-tech-f49/cdi-w-4t-kilka-pyta-t25326.html
Strona 1 z 1

Autor:  mttjrWKS [ Sob Cze 19, 2010 12:05 pm ]
Temat postu:  CDI w 4T kilka pytań.

Czy jeżeli kupię tuningowe CDI to nie będę musiał już przecinać kabelka który po przekroczeniu pewnej prędkości spowalnia skuter?
Jak to jest z z regulacją kata zapłonu w CDI co to daje?(większy V-max czy przyspieszenie czy albo jedno albo drugie? Czy zmieniając to ustawienie można coś uszkodzić?)
Zastanawiam się nad tymi CDI ale nie wiem czy brać CDI tuningowe czy po prostu odblokowane, czy jest jakaś różnica?
http://www.allegro.pl/item1052210236_mo ... lacja.html
http://www.allegro.pl/item1073669294_tu ... ry_4t.html
http://www.allegro.pl/item1083931625_no ... lecam.html

Mój skuter to Kingway Coliber.

--------- Sob Cze 19, 2010 1:10 pm Połączono ---------

Może ten :
http://www.allegro.pl/item1082790049_tu ... r_hit.html

--------- Sob Cze 19, 2010 1:17 pm Połączono ---------

Ten wydaje mi się najbardziej opłacalny.
http://www.allegro.pl/item1070978225_mo ... st_4t.html

Autor:  krzysiuslapa [ Nie Cze 20, 2010 10:51 am ]
Temat postu:  Re: CDI w 4T kilka pytań.

Kąt wyprzedzenia zapłonu pozwala ustawić w którym momencie ma być iskra.
W konstrukcjach bez "zmiennej mapy zapłonu" pozwala także ustawić czy zapłon będzie bardziej "zgrany" na wolnych czy może wysokich obrotach silnika. Źle wyregulowany zapłon to problemy z odpalaniem, i gorsze osiągi.
Te moduły są chyba takie same. Ważne, że nie ograniczają obrotów silnika. Moim zdaniem leszy mogół jest z regulacją niż bez niej.

PS. Te za 15zł i 19zł dziwnie tanie one są.
Mi się ten spodobał http://www.allegro.pl/item1073669294_tu ... ry_4t.html , ale niech toś jeszcze się wypowie, bo czasem tańsze rzeczy są lepsze od droższych.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/