Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
problem z silnikiem od kymco B&w 2t przeróbka na morini??? https://motokirc.pl/problemy-tech-f51/problem-z-silnikiem-od-kymco-b-w-2t-przerobka-na-morini-t34417.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | glebor [ Nie Wrz 02, 2012 11:37 am ] |
Temat postu: | problem z silnikiem od kymco B&w 2t przeróbka na morini??? |
Witam. Ponieważ koszty części zamiennych do kymco są bardzo drogie i trudno dostępne, a podczas remontu musiałem wymienić pompę wody, pasek, wał korbowy uszczelniacze wału i akumulator niestety zaczyna brakować mi gotówki, aby dokończyć ten skuter a stoi już ponad rok i muszę go doprowadzić do jazdy. Myślałem nad zakupem cylindra morini nawet z głowicą, ponieważ na cylinder wraz z osprzętem KYMCO musiałbym mieć 600zł, a na tańsze kity morini z allegro wystarczy niecałe 200zł. (może części od piaggio/gilara albo minarelli będą pasować?) powiedzcie mi, czy można zmienić cylindry? w cylindrze morini są dodatkowo jeszcze 2 dziurki nie wiem, czy one mogą być zaślepione przykłądowe zdjęcia obu cylindrów: Kymco: oryginał http://allegro.pl/cylinder-kymco-bw-din ... 23146.html http://allegro.pl/70-cylinder-power-kym ... 32488.html morini: http://allegro.pl/zestaw-cylinder-tlok- ... 74880.html http://allegro.pl/cylinder-sport-70cc-l ... 67312.html Powiedzcie mi co trzeba przełożyć, czy termostat będzie pasował lub czy będzia pasowała cała głowica pd bet&win do morini. --------- Nie Wrz 02, 2012 12:41 pm Połączono --------- oczywiście kymco ma średnicę sworznia fi 12. |
Autor: | Freddie [ Nie Wrz 02, 2012 11:49 am ] |
Temat postu: | Re: problem z silnikiem od kymco B&w 2t przeróbka na morini??? |
nie wiem o jakich dziurkach mowa, ale prawdopodobnie jest to podgrzewanie gaźnika |
Autor: | glebor [ Nie Wrz 02, 2012 11:57 am ] |
Temat postu: | Re: problem z silnikiem od kymco B&w 2t przeróbka na morini??? |
Chodzi o te 2 dziurki: |
Autor: | szkp [ Nie Wrz 02, 2012 12:03 pm ] |
Temat postu: | Re: problem z silnikiem od kymco B&w 2t przeróbka na morini??? |
Podgrzewanie gaźnika zazwyczaj idzie z głowicy. Tutaj chodzi o dwie dziury w dolnej przylgni cylindra. Podejrzewam że może być to jakiś kanał wodny w karterze, tylko nie mam pojęcia w jakim celu wykonany. |
Autor: | glebor [ Nie Wrz 02, 2012 12:11 pm ] |
Temat postu: | Re: problem z silnikiem od kymco B&w 2t przeróbka na morini??? |
To zapytam od razu w jakim celu jest podgrzewanie gaźnika i czy zaszkodzi to motorkowi jak chłodzenia gaźnika nie będzie? |
Autor: | szkp [ Nie Wrz 02, 2012 12:39 pm ] |
Temat postu: | Re: problem z silnikiem od kymco B&w 2t przeróbka na morini??? |
Chodzi po prostu o ułatwienie rozruchu silnika- jeżeli gaźnik będzie za bardzo wychłodzony, paliwo będzie słabiej odparowywać. |
Autor: | Huberts [ Nie Wrz 02, 2012 12:40 pm ] |
Temat postu: | Re: problem z silnikiem od kymco B&w 2t przeróbka na morini??? |
Dodatkowo bez podgrzewania palą jak smoki |
Autor: | glebor [ Nie Wrz 02, 2012 2:43 pm ] |
Temat postu: | Re: problem z silnikiem od kymco B&w 2t przeróbka na morini??? |
dobra mniejsza o ten gaźnik... potrzebuję coś zrobić z tym: Ponieważ pierścień bardzo chciał udać się na wycieczkę i postanowił zwiedzić cylinder, który też się przytarł od wycieczek pierścienia... także nie wiem czy można ten cylinder bez wymiany lub z głowicą podpiąć? będzie to grało ze sobą? |
Autor: | Patryk82 [ Nie Wrz 02, 2012 4:07 pm ] |
Temat postu: | Re: problem z silnikiem od kymco B&w 2t przeróbka na morini??? |
Mocno go przerysowało? |
Autor: | Huberts [ Nie Wrz 02, 2012 6:49 pm ] |
Temat postu: | Re: problem z silnikiem od kymco B&w 2t przeróbka na morini??? |
Jak nie chcesz wrzucać kasy w nowy zestaw to zrób szlifa |
Autor: | glebor [ Pon Paź 01, 2012 10:36 am ] |
Temat postu: | Re: problem z silnikiem od kymco B&w 2t przeróbka na morini??? |
byłem dzisiaj szlif 70zł + tłok meteor - 132zł. Tyle, że nie mogę znaleźć na 2 szlif |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |