markos1968, pierd*licie Hipolicie... Korekta niedociągnięć produkcyjnych, zmiana wysokości okien (podnieś i poszerz wydech, obniż i poszerz dolot, kanały powiększ), wydech liczony i wyspawany pod Twój właśnie cylinder. Podkowa do skrzyni korbowej. Tłok jedno-pierścieniowy na zamówienie w ceramice i teflonie, pierścień także na zamówienie z chromową powloką. Zawór membranowy do skrzyni korbowej, ew. do cylindra. Gaźnik jakiś 26-28 mm. Filtr powietrza duży gąbkowy. Dospawaj żeberka do cylindra i głowicy. A, jeśli będziesz robił membranę do cylindra, to nie zapomnij rzecz jasna o otworze w tłoku!
Cylinder możesz zrobić wielokanałowy. W starych cylindrach ("z tamtych czasów") powinno dać się wybić tuleję, a jesli nie, to polecam tuleje z Mahle Krotoszyn. Wtedy masz pole do popisu. Możesz wykonać cylinder wielokanałowy. 3 kanały wydechowe, 5 płuczących. 5 płuk byłby zasilany z membrany. Jeśli zdecydowałbyś się na nową tuleję, to starą musisz roztoczyć, a w nowej mozesz zrobić dzielony wydech. Wtedy okna wydechowe możesz bardzo dużo poszerzyć. Membrana jakaś odpowiednia, nie od moto 50cc, jak się domyślasz - od 125 cc).
Możliwości masz jeszcze więcej, nie tylko to, co przeczytałeś powyżej. Wykonasz chociaż 40% z tego...?
Pozdro.
_________________ Simson.
bikepics
|