Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
[Jawa 350TS] Regulacja zapłonu, gaźnika https://motokirc.pl/modyfikacje-f87/regulacja-zap-onu-ga-nika-t19708.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | remek1987 [ Nie Maj 24, 2009 12:33 pm ] |
Temat postu: | [Jawa 350TS] Regulacja zapłonu, gaźnika |
witam morze ktoś się oriętuje jak ustawić zapłon i gaznik w jawie 350ts co do zapłonu to oznaki są take że na prawym tłoku jest jakaś słaba iskra jak zaczynam ją wkręcać na obroty to z lewego tłumnika dymek ładnie leci a z prawego o wiele słabiej oczywiście świece są nowe. a co do gażnika to uwarzam że jest źle wyregulowany ponieważ za karzdym razem muszę parę razy kopnąć na włączonym saniu i to nie warzne czy zimna czy ciepła jest jawa najgorsze są problemy jak jest zimna 10minut kopania zanim zacznie się dzywać, ale jeśli wykręce świece i podleję pod świece troszkę benzyny nie ma więkrzych problemów z odpaleniem moim zdaniem to tak jagby nie dostawała paliwa ;[ morze ktoś wie jak z tymi problemami sobie poradzić albo gdzie w warszawie mogę zrobić kapitalny remont silnika i jakie to by były koszta |
Autor: | rahim711 [ Wto Maj 26, 2009 6:38 pm ] |
Temat postu: | Re: potrzebna pilna pomoc w jawie 350ts |
naprawa u kogoś to droga rzecz!!zrób sam to ustaw gaźnik żeby dawał wiecej paliwa..... i pier jak ją chcesz odpalicz to przedtym weź na gazie pompuj długo gaźnik!!i będzie lajtowo |
Autor: | paTryk1322 [ Nie Maj 31, 2009 1:22 pm ] |
Temat postu: | Re: [Jawa 350TS] Regulacja zapłonu, gaźnika |
#up No i co z tego, że będzie drogo? chyba remek zapytał się gdzie i za ile a nie czy się opłaca? #Topic W Warszawie, napewno jest dużo mechaników. Poszukaj w internecie i na obrzeżach miasta. |
Autor: | Greg92PL [ Nie Kwi 20, 2014 8:14 pm ] |
Temat postu: | Re: [Jawa 350TS] Regulacja zapłonu, gaźnika |
Remek - ja ustawiłem w swojej po remoncie kapitalnym tak: - zwalasz obie głowice,ustawiasz 2,7 mm przed GMP,mierzone suwmiarką od gładzi cylindra przy jej brzegu. Jak będzie tłok 2,7mm przed GMP to przerywacz musi w tym momencie mieć 0,4mm rozwarcia styków. Tak samo z drugim garem. Jak po czymś takim nie chce zapalić - zamień miejscami fajki. Zmień cewki wysokiego napięcia. Co do gaźnika - rozbierz go,przedmuchaj,przeczyść,skręć. DUUUżo pomaga:P Kapitalny remont - to już zależy. Jak masz wał bez luzów to wystarczą łożyska(wszystkie nowe łożyska kosztowały mnie 100 zł),uszczelki. Warto oblukać aparat biegów oraz sprzęgła. Tłoki - czeskie to około 300 zł,podróbki to 150 za komplet. Gaźnik - ponad 300 Jikov,250 podróbka. Przy czym za 300 zł możesz kupić Dellorto PHBH28mm. Kilka osób ma ten gaźnik w TSkach i mówią,że różnica jest powalająca. Jeśli wał ma luzy - może Cię to 500 zł wynieść - regeneracja labiryntu,nowe korbowody,centrowanie wału. I nie możesz odkładać regeneracji wału,bo to zawsze Ci padnie,zwłaszcza labirynt. No i cylki - szlify kosztują średnio od 120 zł wzwyż od jednego gara co do tego kopania - sprawdź,czy nie zasysa lewego powietrza pomiędzy cylkami a króćcem,oraz pomiędzy flanszą gaźnika a króćcem. Iskra - ten silnik MUSI mieć sprawny aku,inaczej nie ma iskry. Przed odpaleniem naładuj akumulator. 350tka najpierw pobiera prąd z aku do cewek wysokiego napięcia,a dopiero kiedy odpali - akumulator do zapłonu nie jest potrzebny,bo alternator już podaje prąd. PS = pod wirnikiem alternatora(prawy cylek) jest tulejka,która uszczelnia wał. Sprawdź przy okazji,czy nie ma tam mokro ten silnik. Wówczas będziesz miał odpowiedź,czemu nie pali na prawy gar:P |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |