Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 9:54 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 88 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 1:06 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 10, 2007 9:50 pm
Posty: 99
Miejscowość: Gorzkowice
Jeszcze należały by wspomnieć że cewki mają jedno wyprowadzenie przylutowane do masy trzeba je odłączyć.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 11:49 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Cewki zapłonowe w życiu nie naładują Ci akumulatora 12V. Musisz kupić akumulator 6V, cewki odłączyć od masy i z każdej cewki dajesz na mostek. Za mostkiem dopiero je łączysz.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 12:20 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 3:34 pm
Posty: 126
Miejscowość: Kraków
Jak będą połączone szeregowo (tak jak świetlne) to sumarycznie będzie 12V~.
Po podłączeniu do mostka i dodaniu elektrolitu - spoko będą ładować aku.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 12:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Ale rolę "elektrolitu", w tym układzie pełni akumlator - wielki kondensator.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 12:29 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
A jak ybm zrobił zapłon bateryjny, to 3 cewki zapłonowe naładują akumulator?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 12:30 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 3:34 pm
Posty: 126
Miejscowość: Kraków
Jak mówi przysłowie "od przybytku głowa nie boli".
Elektrolit nie zaszkodzi, a może pomóc w ładowaniu akumulatora.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 12:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
galion59, da to tylko niepotrzebny spadek napięcia...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 12:35 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 3:34 pm
Posty: 126
Miejscowość: Kraków
dyko
Jak masz kupiony akumulator 12V, to niema najmniejszego sensu popadać w koszty
i kupować aku 6-cio woltowe. 2 cewki zapłonowe 6V~ połączone szeregowo (oczywiście
odłączone od masy) w zupełności wystarczą do naładowania aku 12V.

[ Dodano: 9 Wrzesień 2007, 14:40 ]
=XawiD=
Na elektrolicie niema żadnego spadku napięcia. Wręcz przeciwnie - przy dużym poborze
prądu - elektrolit gromadząc ładunek nie dopuszcza do spadku napięcia na akumulatorze.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 1:01 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 18, 2006 10:47 pm
Posty: 152
Miejscowość: Szczecin
przy instalacji 12V zaplon bateryjny za duzo pradu ciagnie. Nie dosc ze mamy ok. 2x mniejszy prad ladowana niz przy 6 V to jeszcze cewka W/N pobiera 2x wiekszy prad.
Chyba ze wstawimy inna cewke.
Co do instalacji 12V z dwuch cewek zaplonowych polaczonych szeregowo to mam taka instalacje u siebie i nie nazekam. Przy jezdzie na Swiatlach 15W i kierunkach aku jest w stanie dosc szybko sie naladowac. Gozej na dlugich swiatlach 35W. Jezdzac po miescie i uzywajac kierunkow aku rozladowywuje sie w ciagu 5 godz (12V5Ah)
Mam swiatla podlaczone na sztywno do aku i caly czas swieca max. moca

_________________
Simson s51 repairing process begin ....70%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 1:08 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Czyli w końcu mogę zrobić z tych dwóch cewek zapłonowych ładowanie, tak jak galion59 napisałeś?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 1:11 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 3:34 pm
Posty: 126
Miejscowość: Kraków
dyko
Jak zostawiasz sobie cewkę zapłonową to możesz niewielkim nakładem
sił i środków przerobić zapłon na elektroniczny.
Ma super iskrę i możesz spokojnie wywalić kondensator.
Zamiast BU326 możesz dać BU508A lub BU406 lub BU407.

[ Dodano: 9 Wrzesień 2007, 15:13 ]
Oczywiście, że możesz. Powiem więcej - powinieneś tak zrobić.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 4:21 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
No zrobiłbym ten zapłon akumulatorowy, tylko jak byś mógł dać jakieś linki do tych wszystkich "świństw" :P (to 2200mikro/63V itp.), bo się kompletnie nie znam na elektronice i nie wiem, co to jest :(. Jakbyś mógł powiedzieć, co mam kupić, najlepiej w tym ( http://www.centrumelektroniki.pl/ ) sklepie, to bym był ogromnie wdzięczny. Sorry za takie żądania, ale sam to raczej nie znajdę. Dzięki za wysiłek.

[ Dodano: 9 Wrzesień 2007, 18:35 ]
Raz tak na próbę podłączyłem sobie akumulator po prostu w miejsce cewki zapłonowej, i iskra była ogromna, ale wtedy chyba robi co chwile spięcie na akumulatorze (?) <co?>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 4:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Nie robi spięcia na akumulatorze - platynki działają jako włącznik/wyłącznik zapłonu.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 4:43 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Zrobiłem jakoś tak:

[ Dodano: 9 Wrzesień 2007, 18:44 ]
Tzn, zrobiłem tak kiedyś, nie teraz. Przecież z takim połączeniem to spięcia robi chyba...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 4:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Nie nie robi.. Najzwyklejszy zapłon bateryjny miałeś.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 88 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Mostek prostowniczy

djblack_28

11

3722

Czw Maj 28, 2009 2:26 pm

szachcik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów regulator,mostek prostowniczy

kotek040496

3

2254

Czw Sie 20, 2009 12:06 pm

wasil0915 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ogar 200] Zapłon Bateryjny , Ładowanie

Bzdaku93

2

2628

Czw Wrz 10, 2009 4:27 pm

wasil0915 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Zapłon bateryjny i ładowanie

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

DaN

16

8201

Nie Wrz 04, 2005 8:27 pm

DaN Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jak podłączyć mostek i inne

kotek040496

2

1678

Czw Sie 20, 2009 12:10 pm

wasil0915 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 20 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 21 Queries | GZIP : Off ]