Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 2:09 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 10, 2007 6:48 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lip 19, 2007 4:57 pm
Posty: 167
Miejscowość: się biorą dzieci ?
Pojazd: M06B3
Punkbuster napisał(a):

Skrzynia w jawce jest niezniszczalna jesli umie sie dobrze posługiwac sprzegłem i nie uzywac tzw. ''pół sprzęgła''


Tak można powiedziec o kazdej skrzyni, takze tej dezametowskiej, ja jakos nie mialem z nią nigdy problemow ;)
Kazdy motocykl czy motorower jesli jest dobrze uzytkowany jest "niezniszczalny"
;)

Punkbuster napisał(a):

a pozatym 023 jest silnikiem wolnoobrotowym a jawa 223 nie , wręcz przeciwnie jest wysokoobrotowym tak jak w scigaczach. nie chodzi mi o to ze tak sie wysoko kręca tylko dostaja powiera na dosc wysokich obrotach. Powera dostaje dopiero kiedy przekroczy np. 4 tys obr np. bo nie wiem ile dokladnie. a ty polskie to nawet do tylu chyba ie nie kręca .


023 wcale nie jest silnikiem wolnoobrotowym, a 233 wcale nie jest silnikiem wysokoobrotowym :) :P
Gdybys poczytal zauwazylbys ze 023 osiaga 1,7KM przy 4800obr./min, a 223 2 KM przy 4500obr./min. Wiec sam widzisz, i ocen teraz ;)
pzdr

... mam na myśli silniki 'prosto z fabryki' rzecz jasna ;)

_________________
[Złodziej zapalniczek]
"Przelecieć się nago po Placu Czerwonym Pokazać gołą d*pe Stanom Zjednoczonym"


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 10, 2007 7:36 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 14, 2007 5:27 pm
Posty: 225
Miejscowość: Rzeszów-piastow STAL RZESZOW ZUZEL FAN
Pojazd: YAMAHA RD 80 LC II
lol u mnie w jawce cały czas się sypie już mi się zniszczyła, znajomy spec od motorów mówił mi, ze w jawce są jakieś sprężynki i jak on miał taką to powkładał od długopisów i hulało.

_________________
Rzeszów moim miastem, żużel moim życiem
Stal Rzeszów


mój ścigacz
Yamaha RD 80 LC II


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 10, 2007 7:58 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
Ale silnik jawki z ''natury'' jest wysokoobrotowy koncepcja budowy tego silnika była obliczona na 3,5 km i 6500 obr. na 3 biegu . polscy przeciez nie budowali tego silnika tylko go jeszcze rozpier.... dali swoje gów... tłoki , wały itp. dlatego polskie ogary i jawki mustang sprowadzone sa takie słabe. Ze ciągna od 60 do 70 zalezy od stanu silnika a w czechach 70 km/h ? pffff... bułka z masłem ;)

ps. to wtedy z jakiej racji spalaja tyle benzyny ?? wieksza pojemnosc czy co ? nie... obroty :)

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 9:37 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Gru 17, 2006 12:23 pm
Posty: 82
Miejscowość: Żory {woj. slaskie}
w 50T1 w pierwszych latach produkcji mogła się sypać skrzynka, w tych nowszych już ie tak latwo. w 019 biegi bez sprzęgła wchodzą cichą i nic nie skrzeczy. a mój ojciec jak czasami zapóści sie po piwo do sklepu to jak skręca do domu w lewo to wystawia rękę lewa i bez sprzęgła redukuje na luz, praktycznie tylko rusza z msca ze sprzęgłem, a w skrzyni nic nie było wymieniane nigdy, tylko pare razy wodzik wyregulowac bo 3 albo 2 sie zgubiło ale mala korekta pomogła i jest git.. a za to u mojego kumla w jawce biegi aż wołają jak się zapomina o sprzęgle <hahaha>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 9:51 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 06, 2007 4:24 pm
Posty: 141
Pojazd: ŁoGień! Ogór 205 qupe :]
Ja tam nie jestem za silnikiem jawy. Dezament swojego czasu produkował solidne silniki z częściami do nich. Nie koniecznie jak jest silnik jawy to tak dobrze chodzi. Ja tam swojego silniczka nie zamienił bym na żadnego innego. Dobrze chodzi, za pierwszym razem pali (oczewiscie na kopa). Mam w ogarze silnik Dezamentu i jest dużo lepszy od jawoskiego.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 1:11 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
Pasjonata napisał(a):
Ja tam nie jestem za silnikiem jawy. Dezament swojego czasu produkował solidne silniki z częściami do nich. Nie koniecznie jak jest silnik jawy to tak dobrze chodzi. Ja tam swojego silniczka nie zamienił bym na żadnego innego. Dobrze chodzi, za pierwszym razem pali (oczewiscie na kopa). Mam w ogarze silnik Dezamentu i jest dużo lepszy od jawoskiego.


Spokojnie, spokojnie jak bys sobie wmątowal silniczek jawki to bys czuł bardzo duza róznice ale na lepsze :P moc, moment obrotwy 2,5 razy lepszy

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 2:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Teoretycznie wole silnik JAwki bo jest duzo wytrzymalsza od silnika Dezamet ale jesli porównac 2 silniki do siebie jesli chodzi o awaryjnosc to polecam silnik 023 Dezamet bo ogulem jest lepszy nie przestawia sie zapłon tak czescto jak w jawce ja smigałem dryna z plombami na silniku to smigałem pół roku i nic zawsz paliła od strzała...no i wtedy w tym silniku z mojej głupoty padła 1...No i teraz motorynke sprzedałem koledze R-manowi:P

[ Dodano: 11 Sierpień 2007, 14:12 ]
A by nie padła 1 to by smigała z plombami do tej pory:D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 8:49 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lip 19, 2007 4:57 pm
Posty: 167
Miejscowość: się biorą dzieci ?
Pojazd: M06B3
Punkbuster napisał(a):
Ale silnik jawki z ''natury'' jest wysokoobrotowy koncepcja budowy tego silnika była obliczona na 3,5 km i 6500 obr. na 3 biegu . polscy przeciez nie budowali tego silnika tylko go jeszcze rozpier.... dali swoje gów... tłoki , wały itp. dlatego polskie ogary i jawki mustang sprowadzone sa takie słabe. Ze ciągna od 60 do 70 zalezy od stanu silnika a w czechach 70 km/h ? pffff... bułka z masłem ;)

ps. to wtedy z jakiej racji spalaja tyle benzyny ?? wieksza pojemnosc czy co ? nie... obroty :)


Ok ok, tylo ja mowie o silnikach w polskich Ogarach 200, jesli mowimy o oddlawionym silniku to przyznaje Ci racje ;)
Ale i tak awaryjnosc tego silnika jest olbrzymia, tu górę bierze Dezamet ;)
pzdr

_________________
[Złodziej zapalniczek]
"Przelecieć się nago po Placu Czerwonym Pokazać gołą d*pe Stanom Zjednoczonym"


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 11, 2007 9:11 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
przyznam ci racje :)

pzdr

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 9:33 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
A ja nie. Mojej Jawki używam do "jazdy dziennej" (i nocnej;P) i od ostatniego remontu (Jawka stała 13lat wiec jej się należał) leje i jeżdżę. Jedyna "usterką" było zerwanie przeze mnie gwintu w głowicy. A tak cieszę sie bezawaryjną jazdą, a robiłem i po 150km dziennie.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 11:20 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 15, 2007 2:05 pm
Posty: 276
Miejscowość: Rybnik
A czy po oddławieniu silnik z jawki ile będzie palił?? Mi chodzi w jawce nie o odblokowanie tylko o bezawaryjność

_________________
Tuning kadeta | | | | | | | | | | 85%
Do kupna
-Akumulator
-Neony

Walę kupno ogarka <lol>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 12:49 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Zależy od stylu jazdy. A tak średnio to ok. 3l/100km

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 4:24 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 7:52 am
Posty: 217
Miejscowość: PRG
Pojazd: Ogar 200
jesli wzorowo wyregulujesz ja ale dla mnie przynajmniej nie jest takie proste tak wyregulowac to mi pali przyostrej jezdzie 4,5 do 5 l . ale za to ma wiecej mocy ;)

_________________
...:::Jawa CZ 350:::...<---Doskonałe brzmienie dwucylindrowego dwusuwowego silnika Sprawia ze każdemu jednocylindrowemu silniczkowi świeca sie zalewa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 5:04 pm 
Punkbuster napisał(a):
4,5 do 5 l


To dużo, za dużo :P .
Ja nie odczułem jakieś różnicy w spalaniu :P .


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 7:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
mandos napisał(a):
Ale nawet palenie na ciepło z kopa to kwestia regulacji gaźnika i dobrania ciepłoty świecy.


To, że jak jest ciepły nie pali to wina cewki zapłonowej, która oryginalnie jest felerna. I jak jest ciepły silnik wytwarza za słabą iskrę dlatego trzeba na popych. Z tego co wiem idzie coś pokombinować i założyć cewkę z czego innego i wtedy pali od kopa czy zimny czy ciepły.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Silniki: czeska Jawa VS polski Dezamet

Tigra2,2

6

3176

Śro Mar 10, 2010 8:32 pm

Marcin7052 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów czy rieju smx/rmx 50 jest lepszy od yamahy dt 80??

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

dexster11

23

8127

Sob Cze 21, 2008 5:54 pm

MateuszW Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Który silnik lepszy

CEGLAR

7

3616

Wto Gru 20, 2005 7:42 pm

sauroon Zobacz ostatni post

Brak nowych postów pytanko o polski silnik

ogar2007

0

1759

Śro Kwi 11, 2007 10:26 pm

ogar2007 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 3 biegowy polski silnik :P

Kresek25

3

2880

Sob Cze 16, 2007 5:16 pm

Pumba Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 20 Queries | GZIP : Off ]