Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Maj 08, 2024 6:46 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 10:22 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 15, 2007 2:05 pm
Posty: 276
Miejscowość: Rybnik
Jacek-J129 napisał(a):
mowa o silniku 2 biegowym
nie lubie dwu biegów, bo jak sobie chce jechać 40 km/h to odroty mam rzędu 3800-4300 obr/min przez co jest większe zużycie paliwa, jadąc nieustannie taką prędkością do katowic spaliłem 3l w ciągu 73 km. A jakbym miał jawkę to spokojnie można jechać 40 na trójce na obrotach 3000 rpm

[ Dodano: 3 Sierpień 2007, 12:29 ]
jeśli silnik wolniej si8e zbiera niżdezamet to ma mniejszy moment obrotowy, ale potem jak juz 3 bieg sie wrzuci to jest jazda :P

Czemu niby adik93 piszesz że elektryka jest do bani

_________________
Tuning kadeta | | | | | | | | | | 85%
Do kupna
-Akumulator
-Neony

Walę kupno ogarka <lol>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 10:36 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Travis, Zgadzam się z Tobą, ale ogólnie rzecz biorąc silniki 3 biegowe były bardziej awaryjne, ale za to inna wygoda jazdy.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 5:54 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 15, 2007 2:05 pm
Posty: 276
Miejscowość: Rybnik
slawek90 napisał(a):
tłumik po prawej
w jawce jest odwrotnie i jak usiłowałem postawić ogara kumple to sie zjarałem o kolanko wydechowe

Jawka ma krótszy kopniak,i niewiem czy nie dało by się założyć od komara.

_________________
Tuning kadeta | | | | | | | | | | 85%
Do kupna
-Akumulator
-Neony

Walę kupno ogarka <lol>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 5:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Dodam jeszcze że podstawowe naprawy i regulacje w silniku jawki są prostsze. Żeby wyczyścić dysze gaźnika w 023 trzeba zdjąć gaźnik a w jawce nie. Zeby wymienic kondensator lub przestawić zapłon w Polskim trzeba zdjąć magneto a w jawce nie, oraz dostęp do platynek jest lepszy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 6:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
starter od rometa jest inny ale wiem ze pasuje taki jak z komara pedałowca
Wcale nie trzeba sciagac magneta zeby ustawiac zaplon bo od tego są śruby iskrownika które są i na kluczyk i na srubokret (oryginalnie)

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 04, 2007 7:08 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Gru 17, 2006 12:23 pm
Posty: 82
Miejscowość: Żory {woj. slaskie}
silniki z jawki są niedopracowane pod względem elektryki, nie ma tam czegoś takiego jak magneto je ino jakieś kółeczko magnesowe a pod bakiem cewka zapłonowa. mój kumpel z krzyżowic co roku coś zawsze grzebie z elektryką, raz powymieniał kable to cewka sie spiepszyla itp. w romecie takich "elektronicznych" problemów nie ma. najbardziej rozwalają mie w jakwach te biegi- jeden do góry reszta na dól <hahaha> wd. mie projektanci kiedyś za dużo wypili i skrzynię odwrotnie włożyli.. to nawet się zrymowało, no wsumie każdy zachwala co ma bo np. mój kumpel 2 lata dzidował na romecie 3 biegowym, w tym roku spiepszyly się mu zimery na wale i powiedzial że nie bedzie sie z tym piepszyl bo i tak motór od wujka wiec kupil se jawke. przyjechał ją na kołach ze świerklan, i tego samego dnia odpalała z pierwszego, itp. szla jak burza. a następnego za hiny ludowe nie chiała odpalić z kpa ino trza bylo pchać 10m żeby załapała, a na ciepłym silniku to porażka kompletna . wymienił w niej cewkę {50 zł}, potem wyszlo przebicie na fajce ale iskra mała wkońcu była, zmienił fajke to się w iskrowniku zwarcie zrobiło- do dziś nie wie co wymienić <hahaha> no ale jak by nie było cały czas zachwala tę jawke- chyba coś w tym musi być? czary jakiego czarodzieja?
najlepiej zrobić test typu że wymieniamy caly silnik w jawce i w romecie i czekamy który prędzej zawiedzie? ja juz wiem ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 04, 2007 7:31 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 15, 2007 2:05 pm
Posty: 276
Miejscowość: Rybnik
Z elektryką dam sobie rade, bo to moje drugie hobby.

Czytałem gdzies że w polskich silnikach wyłączało się poprzez zwarcie obwodu do masy. A w jawkach wyłączało się przy pomocy przerwania obwodu między przerywaczem a masą.

Słyszałem jeszcze że w starym typie jawek takich co jezdziły po czechosłowacji sprzęgło było po prawej stronie o_O

_________________
Tuning kadeta | | | | | | | | | | 85%
Do kupna
-Akumulator
-Neony

Walę kupno ogarka <lol>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 04, 2007 9:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Co do sekwęcji biegów to w jawce jest lepiej, bo nacisnąć zawsze idzie szybciej niż pociągnąć <smiech>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 05, 2007 4:10 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Gru 17, 2006 12:23 pm
Posty: 82
Miejscowość: Żory {woj. slaskie}
to moze lepiej jakis fajny skuterek? wtedy wogole nie będzie trzeba naciskać ani ciągnąć...
zadkoscia jest spotkać motor z jedynką do góry...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 05, 2007 8:33 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
adik93, Jedynka w górę i reszta w dól to tzw. sportowa nomenklatura zmiany biegów wiec wszystkie teamy w MotoGP tez muszą dużo pić bo motocykle torowe maja właśnie taką zmianę biegów.
mam Jawę Mustang i jakoś nie mam problemów z elektryką ani z mocą magneta (z przodu żarówka 25W/25W 6V z tyłu diody, światło STOP, kierunkowskazy i wszystko bez akumulatora) a mój wujek przy dwubiegowym dezamecie musiał do przedniej lampy dać żarówkę 5W, żeby cokolwiek się żarzyło a dwukrotnie wymieniał już cewki na nowe.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 05, 2007 9:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Powiem tak. Ja bym jawki nie kupił i tobie też odradzam. Twój tata ma całkowitą racje. Tylu moich kumpli ma ogara 200 lub jawe mustang i jak się lekko zagrzeje to już nie odpali tylko na popych. W ogóle te silniki czeskie to jakieś "nie z tego świata". Wszystkie motory są jakoś nomalnie zrobione tylko w silnikach czeskich masz kopke z prawej, biegi na odwrót, rura z lewej. ODRADZAM JAWKI. Silnik Dezamet 023 jak jest dobrze wyregulowany to od kopa czy ciepły czy zimny (wiem bo miałem motorynke i wczoraj wyregulowałem tak ogara koledze, że zawsze pali od kopa). Silnik bardzo prosto skonstruowany, łatwo naprawić. Jest zrobiony po ludzku czyli wszystko na swoim miejscu. Mniej problemów z gaźnikiem.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 05, 2007 10:04 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Jawowski tak samo, jak dobrze wyregulowany to pali na kopa czy ciepły czy zimny.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 05, 2007 10:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
To ciekawe, że ciągle kogoś widze co przyjedzie pod sklep i już nie odpali, tylko na popych. Poprostu to jest wada jawki i koniec, nie ma się co oszukiwać. Coś z tą cewką jest nie tak od początku. Mój tata mi mówił, że jeszcze jak oni byli młodzi to jego kolega kupił jawe mustang w Czechach czyli bezblokad i innych badziewi co robią w Polsce. I też jak zimna od kopa, jak ciepła na popych.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 05, 2007 10:11 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
No to ja mam chyba jakąś lewą Jawę. I znajomy chyba też (ja mu ja składałem). Bo i moja i jego pali nawet na ciepłym silniku od kopa.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 05, 2007 10:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Ci moi koledzy też uważają, że pali od kopa. Ale ciągle widze jak klną i pchają bo z kopniaka nie odpali. Nie przepadam za jawkami ale jakby przeanalizować wady i zalety tych dwóch silników to obydwa są dobre.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 77 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Silniki: czeska Jawa VS polski Dezamet

Tigra2,2

6

3190

Śro Mar 10, 2010 8:32 pm

Marcin7052 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów czy rieju smx/rmx 50 jest lepszy od yamahy dt 80??

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

dexster11

23

8186

Sob Cze 21, 2008 5:54 pm

MateuszW Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Który silnik lepszy

CEGLAR

7

3639

Wto Gru 20, 2005 7:42 pm

sauroon Zobacz ostatni post

Brak nowych postów pytanko o polski silnik

ogar2007

0

1767

Śro Kwi 11, 2007 10:26 pm

ogar2007 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 3 biegowy polski silnik :P

Kresek25

3

2894

Sob Cze 16, 2007 5:16 pm

Pumba Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 20 Queries | GZIP : Off ]