Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Gru 10, 2018 6:19 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Rasowanie Silnika 125 lub 175 wSK WFM itp.
PostWysłany: Nie Sie 24, 2008 11:41 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 25, 2008 1:04 pm
Posty: 294
Miejscowość: Proszowice
Pojazd: Knight 50 / CZ 350
Przeszukałem cały dział tuning technicznym i nie znalazłem za wielo o tych typach silników :] wiec postanowiłem załorzyc temat
Prosze o Poddawnie pomysłow na tuning silników typu 125 lub 175 wsk lub wfm

1.Napewno planowanie głowicy każdy wie na czym polega

2.szlif cylindra też wiadomo

czekam na dalsze propozycje ;) Pozr. tylko <Czytaj> wypowiedzi innych by nie było powtórzeń ;)

_________________
CZ 350 - co prawda roboty jest ale cieszy :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie Silnika 125 lub 175 wSK WFM itp.
PostWysłany: Pon Sie 25, 2008 7:24 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 24, 2008 9:34 pm
Posty: 94
Pojazd: KyMco Heroism 50
Po co Wsk chesz tzn "Ztuningować" Po co ci to ?

To dobry sprzęt tylko skrócisz jego żywotność .

A tak wogule to 125 i po co chesz z tego więcej wycisnąć ? :<


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie Silnika 125 lub 175 wSK WFM itp.
PostWysłany: Pon Sie 25, 2008 7:30 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
baj-pas4 napisał(a):
2.szlif cylindra też wiadomo


My mówimy o rasowaniu silnika czy jego remoncie?


Możliwości tuningu jest wiele... Zastanowiłbym się nad tulejowaniem cylindra na większą pojemność (np. z 175 zrobić 200). Membrana chyba tutaj odpada, ponieważ nie widziałem jeszcze tak dużej. Trzeba by było zostać przy symetryku. W tulejach tych silników jest już sporo miejsca na dodatkowe kanały płuczące itd... Można pomyśleć o 3 wydechowych... albo i większej ilości. Powiedzmy 8 płuczących i do tego powiekszyć ssącego. Gaźnik ok 30mm. I to chyba byłoby na tyle... Oprócz pokrycia tłoka warstwą ceramiczną i teflonową oczywiście.

---- Połączono -----

Ry$io przecież wsk itd... To siły nie ma <lol> Aby to jechało, to wypada to dłubnąć.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie Silnika 125 lub 175 wSK WFM itp.
PostWysłany: Pon Sie 25, 2008 7:41 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Podkowa i odchudzanie "wszystkiego co się da" :P

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie Silnika 125 lub 175 wSK WFM itp.
PostWysłany: Pon Sie 25, 2008 10:53 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Przepraszam ale musze to napisać nie rób nic tym pięknym silniczką. WSK 175 ma wystarczającą moc a jak ją podniesięsz do 20km to nie poszalejesz.
A tu jest link membrana też jest ***************************************


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie Silnika 125 lub 175 wSK WFM itp.
PostWysłany: Pon Sie 25, 2008 1:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Proszę cię bardzo: http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=article&submode=view&id=11


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie Silnika 125 lub 175 wSK WFM itp.
PostWysłany: Pon Sie 25, 2008 1:04 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 25, 2008 1:04 pm
Posty: 294
Miejscowość: Proszowice
Pojazd: Knight 50 / CZ 350
piekny silnik spulany ten silnik jak kupiłem był zajerzdzony tłok spuchniety cylek zatarty zrobiłem splanowanie głowicy i 1 szlif wyremontowałem silnik teraz chce tunning bo silnik ma isc do crossa :D

zaczys spulany to tuning wsk 175 a mi bardziej zalezy na 125 ccm :]

_________________
CZ 350 - co prawda roboty jest ale cieszy :)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [WSK 125] Tuning silnika

melor

7

13137

Pon Kwi 13, 2009 12:01 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning silnika Jawa 250

Jasio125

5

6230

Pon Gru 06, 2010 5:45 pm

Jasio125 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Suzuki TS80] Tuning silnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

michael0s

32

13781

Pon Lip 20, 2009 4:31 am

adaś Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.069s | 20 Queries | GZIP : Off ]