Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 11:08 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: tłoki
PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 7:03 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 09, 2007 2:36 pm
Posty: 499
Miejscowość: lubliniec
Pojazd: Ogar 200 85' x2
Jak myślicie który tłok jest lepszy 2 pierścieniowy czy 3 pierścieniowy ?? Może to głupie pytanie ale do konca nie znam odpowiedzi :|

_________________
Mały remont:
-Wał new czech republic
-łożyska czech/ Koyo C3
-cylek czech
-kartery+skrzynia (przebieg 500km od 89r)
-zawiecha charciny + amory MZ
http://bikepics.com/members/piotrek121991/" target="_blank"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 7:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
3 pierścienie
duuuże tarcie - duuże grzanie :) no prawie
w porównaniu z 2 pierścieniowym tworzy TROSZKĘ większą kompresję
2 pierścienie
tworzy mniejsze tarcie, co za tym idzie to mniej grzeje cylinder :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 8:25 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 09, 2007 2:36 pm
Posty: 499
Miejscowość: lubliniec
Pojazd: Ogar 200 85' x2
troszke tzn ??
ile to moze na przyscieszeniu i predkosci stracic ?

_________________
Mały remont:
-Wał new czech republic
-łożyska czech/ Koyo C3
-cylek czech
-kartery+skrzynia (przebieg 500km od 89r)
-zawiecha charciny + amory MZ
http://bikepics.com/members/piotrek121991/" target="_blank"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 8:26 pm 
piotrek121991, różnice będą minimalne, przecież nie da z 5 km/h <lol> .


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 8:40 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
No ale będzie się mniej grzać :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 8:47 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Kwi 04, 2006 11:59 pm
Posty: 259
Miejscowość: sejny
2 pierscieniowy lepszy
ostnio dorwałem w swoim sklepie czeski orginał z pierscieniami
wyglada solidnie

_________________
posiadam na sprzedaz wiele czesci do ruznych motorowerów,motocykli
wykonuje remonty motocykli,motorowerów,gruntownych i innych


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 8:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
http://bikepics.com/pictures/1209283/ tu macie czeskie prawdziwe wyroby z lat 70tych :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 9:06 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 09, 2007 2:36 pm
Posty: 499
Miejscowość: lubliniec
Pojazd: Ogar 200 85' x2
czyli waszym zdaniem lepiej wymienic pierscionki i dalej smigac ??

_________________
Mały remont:
-Wał new czech republic
-łożyska czech/ Koyo C3
-cylek czech
-kartery+skrzynia (przebieg 500km od 89r)
-zawiecha charciny + amory MZ
http://bikepics.com/members/piotrek121991/" target="_blank"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 9:13 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Do atutów tłoka dwupierścieniowego można też zaliczyć to, że jest trochę lżejszy, więc wybór należy do Ciebie <Czytaj>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 9:42 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
przem578 napisał(a):
Do atutów tłoka dwupierścieniowego można też zaliczyć to, że jest trochę lżejszy,

spulany
Z przekonania Ci powiem że 2 pierścieniowy tłok jest lepszy.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 7:20 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 09, 2007 2:36 pm
Posty: 499
Miejscowość: lubliniec
Pojazd: Ogar 200 85' x2
dobra dzieki wszystkim za rady :) kupiłem dzis pierscionki i jutro zakładam :)

_________________
Mały remont:
-Wał new czech republic
-łożyska czech/ Koyo C3
-cylek czech
-kartery+skrzynia (przebieg 500km od 89r)
-zawiecha charciny + amory MZ
http://bikepics.com/members/piotrek121991/" target="_blank"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 7:39 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Problem rozwiązany i mozna zamknać?

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 7:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
taaaa


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tłoki do cylindrów 50ccm i 60ccm

Woojashek

13

3975

Nie Lip 16, 2006 7:12 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Romet Chart 210 - Tłoki rzemieślnicze

Filip95

6

1888

Pią Kwi 02, 2010 5:44 pm

reso Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 22 Queries | GZIP : Off ]