Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 9:08 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Chart 210 nie ma iskry / jak przerobić zapłon bez aklumnator
PostWysłany: Pią Maj 02, 2008 9:52 am 
Offline

Rejestracja: Pią Maj 02, 2008 9:47 am
Posty: 2
Miejscowość: Koneck
Witam mam taki problem z chartem 210 nie moge uzyskać iskry :/ myśle ze to moduł i moze ktoś mi powie jak ominąc moduł? a zeby była iskra?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 02, 2008 11:55 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Modułu nie ominiesz w żaden sposób.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 02, 2008 12:24 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
kristo92 co do tematu - chart nie musi mieć akumulatora żeby zapalił, beż niego spokojnie można jeżdzić z tym, że może paść ładowanie.

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 1:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Nie musi mieć bo ma zapłon CDI co najwyżej jak spasuje możesz władować iskrownik od ogara ale to się mija z celem i jest głupotą.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 4:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
kamil_ziomek napisał(a):
Nie musi mieć bo ma zapłon CDI



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....................


Co ty za pierdoły gadasz? Chart nigdy nie miał i nigdy nie będzie miał CDI... Jeżeli wiesz co to w ogóle znaczy.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 02, 2008 5:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Nie jestem pewien ale chyba mi się aż tak nie powaliło http://www.chudzikj.republika.pl/Techni ... zaplon.htm bo na tej samej zasadzie działa zapłon w charcie jak pisze na tej stronce i w skuterach też tak jest więc kolega nich się tak nie unosi!


żeby niekórzy nie musieli chodzić po innych stronkach :
Zapłon CDI - pracuje na nieco innej zasadzie. Korzysta z napięcia dostarczanego przez cewkę kondensatorową. Dla podwyższenia napięcia przy niskich obrotach silnika stosuje się dużą liczbę uzwojeń, które z kolei redukują napięcie przy bardzo wysokich obrotach. Czasami używa się dwie cewki kondensatorowe, osobno dla niskich i wysokich obrotów. Impulsy elektryczne dla cewki zapłonowej wysyła współpracujący z nią, rozładowywany w odpowiednim momencie kondensator. Każdym rozładowaniem kondensatora steruje układ spustowy i tyrystor.

literatura: Motocykl 2/1997,


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 04, 2008 8:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Mateusz529 napisał(a):
beż niego spokojnie można jeżdzić z tym, że może paść ładowanie.


No to jest prawda ładowanie może paść. I 3/4 rzeczy nie działa. Nie powinno się jeździć bez akumulatora i nie warto.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 04, 2008 8:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
yazimoo napisał(a):
Nie powinno się jeździć bez akumulatora



Z przyczyn technicznych, czy prawnych?

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 04, 2008 8:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
slawek90, a niby dlaczego z przyczyn technicznych?

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 05, 2008 7:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
slawek90, no ale jeszcze nikt mi nie powiedział dlaczego...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 05, 2008 8:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Mysle ze tu chodzi o to ze cewka pracuje na sucho to i tak się bedzie grzała a jak się przepali izolacja drutu to bedzie zwarce , ale cewka obciązona bardziej się grzeje ale jest w niej mniejsze napięcie i natęzenie.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 05, 2008 8:13 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 1:59 pm
Posty: 390
Miejscowość: Sośnicowice
Jak odłączysz wszystkie cewki oprócz podłączone do zapłonu, to nic nie powinno się stać.

Na schemacie odłącz kostkę i na styk 6 daj przycisk do masy (wyłączanie, rozwarty- działa


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [romet ogar 205] nie ma iskry/jak przerobić zapłon?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 4, 5, 6 ]

info137

86

18012

Czw Mar 03, 2011 3:56 pm

info137 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zapłon na 100% sprawny lecz iskry ni ma

rometMilicz

4

1481

Sob Paź 16, 2010 2:33 pm

rometMilicz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Chart 210] Chart-brak iskry

fryta48

4

2715

Czw Lip 03, 2008 9:01 am

fryta48 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart] Zapłon z komara

ZMD-MANIAK

3

2812

Pon Paź 20, 2008 7:42 pm

Yksilion Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Silnik 023 i zapłon chart

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Freddie

24

6545

Czw Wrz 29, 2011 5:21 pm

Freddie Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]