Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 11:57 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Przeróbka pod silnik WSK 125
PostWysłany: Pią Gru 26, 2008 10:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Wspominacie o stuncie... Seryjne hamulce to raczej spowalniacze niż hamulce, tak więc do stuntu tarcze.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Przeróbka pod silnik WSK 125
PostWysłany: Pon Lut 09, 2009 9:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 4:36 pm
Posty: 669
Miejscowość: Skierniewice
Pojazd: Romet 50T1
WSK M06B3 84'
126p 83'
Wartburg 2.0 16v
Mercedes w201
Ja też będę robił O200 z silnikiem 125 od wsk, sam doszedłem do wniosku że trzeba kupić łysą ramę od wsk żeby wyciąć z niej kawałek ramy (idący od główki ramy aż do wahacza bodajże) i zastąpić go kawałkiem ramy idący nad silnikiem w ogarze. Jeżeli chcesz wzmocnić ramę to najlepiej dokupić na złomie czy tam gdzie indziej płaskowniki oraz pręty i przyspawać na łączeniach ramy oraz na takich częściach jak wahacz.
Ludzie, nie piszcie że to WT bo niektórzy mogą budować moto do stuntu (jak ja) i zależy im na mocy, WT by było gdyby ktoś chciał włożyć silnik malczana do ogara...

_________________
http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,S ... _205/25509


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Przeróbka pod silnik WSK 125
PostWysłany: Pon Lut 09, 2009 10:48 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
A jaki to ma sens...? Nie lepiej sobie WSK kupić...?

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Przeróbka pod silnik WSK 125
PostWysłany: Wto Lut 10, 2009 7:26 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 27, 2007 12:01 am
Posty: 185
Miejscowość: Lidzbark Welski
Jestem tego samego zdania co Magnum... Ulepszyć w jakimś stopniu tak, ale nie stać w miejscu - to przecież seryjny silnik WSK.

_________________
Simson.
bikepics


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Przeróbka pod silnik WSK 125
PostWysłany: Wto Lut 10, 2009 8:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Jak ktoś ma zdolonści spawacz i ma sprzet to niech robi tylko neich wie odrazu że te rometowskie napinacze nie beda spelnaily swej roli przy tym silniku . Szarpnięcie i koło sie przestawia . A do stuntu do wska rownie dobra jest :>

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Przeróbka pod silnik WSK 125
PostWysłany: Wto Lut 10, 2009 10:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 4:36 pm
Posty: 669
Miejscowość: Skierniewice
Pojazd: Romet 50T1
WSK M06B3 84'
126p 83'
Wartburg 2.0 16v
Mercedes w201
wsk ma ciężką ramę, a po co całą wsk kupować jak ktoś ma np ramę do ogóra?
Jest też taka możliwość że ktoś chce mieć 125/50 <cfaniak>

_________________
http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,S ... _205/25509


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Przeróbka pod silnik WSK 125
PostWysłany: Śro Lut 11, 2009 4:10 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Miłego hamowania na tych lipnych hamulcach :D

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Przeróbka pod silnik WSK 125
PostWysłany: Śro Lut 11, 2009 5:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 4:36 pm
Posty: 669
Miejscowość: Skierniewice
Pojazd: Romet 50T1
WSK M06B3 84'
126p 83'
Wartburg 2.0 16v
Mercedes w201
jakoś się będzie hamować, a zawsze można zmienić hamulce na te od wsk

_________________
http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,S ... _205/25509


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Przeróbka pod silnik WSK 125
PostWysłany: Śro Lut 11, 2009 9:08 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Lut 08, 2009 6:54 pm
Posty: 15
Pojazd: Jawa 50 Mustang
Dla chcącego nic trudnego... :D

_________________
JAWA It's my life!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 200] Przeróbka pod silnik WSK 125
PostWysłany: Czw Lut 12, 2009 3:01 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 27, 2007 12:01 am
Posty: 185
Miejscowość: Lidzbark Welski
Dyjak napisał(a):
jakoś się będzie hamować, a zawsze można zmienić hamulce na te od wsk

Dalej brnięcie w bagno... Przełożę silnik, koła, zawieszenie, siedzenie, bak... Na końcu ramę?
Nie rób tego Ogara 125, lepiej kup WSK i nią jeździj.
Ktoś tam pisał, że może chce mieć 125/50 - brak słów. <rotfl>

_________________
Simson.
bikepics


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Ogar 205- przeróbka na Crossa.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

mix

44

11611

Pon Lut 04, 2008 11:42 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Przeróbka Ogar na Chooper

mrc1991

9

3017

Pią Maj 23, 2008 8:20 am

sidor Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 200] Przeróbka tłumika na Enduro

JaRoSz_Ogar_200

12

6974

Wto Mar 24, 2009 7:04 am

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Silnik do Romet Ogar (Silnik wsk125/simson 4b/suzuki ts/?)

Marcinus

2

2799

Pią Gru 16, 2011 8:47 pm

Marcinus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 200] silnik 023

mix

7

3752

Wto Gru 30, 2008 2:31 pm

Matiss Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 20 Queries | GZIP : Off ]