Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 12:17 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Nie Mar 14, 2010 6:16 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 14, 2010 6:09 pm
Posty: 52
Pojazd: simson sr50/przymiarka chart
witam, kumpel ma charta z komarowskim zaplonem,mam na niego ochote ale sie nie znam na tym i moglby mi ktos powiedziec czy to moze szkodzic motorowi, co zostalo wymienione(co wyjete czym zastopione) i ile kosztowalby powrot do oryginalu?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Nie Mar 14, 2010 6:36 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 14, 2010 6:09 pm
Posty: 52
Pojazd: simson sr50/przymiarka chart
czyli to nic zlego tak, mozna to tak zostawic?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Nie Mar 14, 2010 6:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Jeśli działa poprawnie i nie przeszkadza Ci brak kierunków to możesz tak zostawić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Nie Mar 14, 2010 7:02 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 14, 2010 6:09 pm
Posty: 52
Pojazd: simson sr50/przymiarka chart
dowiedzialem sie dokladnie ze: jest przerobiony na kolo zamachowe, cewka platynki, tak jak w komarze


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Nie Mar 14, 2010 7:43 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 14, 2010 6:09 pm
Posty: 52
Pojazd: simson sr50/przymiarka chart
a moglby ktos mi wypisac co musialbym kupic i zalozyc zeby wrocic do oryginalu? bo sie kompeltnie na tym nie znam , a on powiedzial ze trzeba nowy silnik, ale chyba przesadzil;p


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Nie Mar 14, 2010 8:06 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 14, 2010 6:09 pm
Posty: 52
Pojazd: simson sr50/przymiarka chart
u wyjdzie ponad 350zł;/ , ile wg was warto dac za taki sprzet. elektryka na krótko. czyli zapalasz i sa swiatla;d brak akumulatora kierunkow itp wizulanie db,a silni , kumpel mowi ze dobry, robil niedawno wal, zmienial lozyska, i pierscienie

--------- Nie Mar 14, 2010 8:06 pm Połączono ---------

aha, dodam ze bez papierów


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Pon Mar 15, 2010 10:22 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Gru 22, 2008 4:26 pm
Posty: 707
Miejscowość: WM 6668A
Pojazd: Peugeot 406 Coupe
PININFARINA 3.0 V6 '99

Chart 210 70cm3 NOWY
Chart 210 50cm3 NOWY
Wierchowina 019 50cm3



Było:


Honda Accord CC7 2.0i ES '94
jak bez papierów, elektryka zrobiona na pajęczynę, posplatane na krótko to z 150 zł według mnie.

_________________
Peugeot 406 Coupe 3 liter V6 Power taak

http://www.youtube.com/watch?v=_TGoAGAy ... re=related


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Wto Mar 16, 2010 5:09 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 14, 2010 6:09 pm
Posty: 52
Pojazd: simson sr50/przymiarka chart
dzis gadalem z nim i tak: stan z wygladu to tak jak mowilem db, silnik niby dobry itp ale trzeba wyregulowac ten zaplon z komara ;d bo raz iskra jest raz nie ma, elektryka na krotko. chce 100zł i sam mam sobie wyregulowac. dobra cena?, i czy nie bedzie komplikacji z regulacja z tego powodu ze to nie oryginalny zaplon?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Wto Mar 16, 2010 7:01 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 14, 2010 6:09 pm
Posty: 52
Pojazd: simson sr50/przymiarka chart
wlansie nie za bardzo umiem, czy regulujac wg poradnika regulacji zaplonu platynkowego wyreguluje go sam?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Wto Mar 16, 2010 7:14 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 14, 2010 6:09 pm
Posty: 52
Pojazd: simson sr50/przymiarka chart
ustawiac mniejwiecej tak jak w poradniku pisza wartosc?i, oczywiscie wiem ze moga byc odstepstwa od ormy i w kazdym moto jest troszke inaczej
i drugie pytanie: stwierdzil ze ten zaplon trzeba wyregulowac bo raz jest iskra raz nie ma, czy to zalezne od zaplonu czy cos sie zpesulo?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Wto Mar 16, 2010 7:59 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 19, 2009 9:56 am
Posty: 579
Pojazd: .

Jest:
Romet Pony M-1 - 78'
WSK 175 Kobuz - 83'
Jawa 50 Mustang - 78'
Romet Chart 210 Elektronik - 90' (12V/120W)

Był:
Romet Ogar 200 84'
Romet Chart 210 Elektronik [12V/75W] 89' (skradziony)
Po prostu jest rozregulowany lub nieumiejętnie wykonał "swap" tego iskrownika. Ja bym Ci radził dorwać choćby używany iskrownik i magneto z charta. Dzięki temu, że tam teraz jest sterowanie mechaniczne "zyskasz" tylko tyle, że częściej (lub często) będziesz musiał się z tym babrać. Kondensatory, styki na platynkach, przerwa itp.... Ja raz ustawiłem elektronika i pod dekiel nie zaglądałem, że hoho.

Warto to zmienić na oryginał. Już pomijam to, że iskrownik Chartowski jest mocniejszy jeśli chodzi o wydajność prądową, co za tym idzie masz trochę mocniejsze światło z przodu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Wto Mar 16, 2010 8:46 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 14, 2010 6:09 pm
Posty: 52
Pojazd: simson sr50/przymiarka chart
aha, wiec jest rozregulowany, bo wczesniej nim jezdzil,a zmiane moze zrobie ale jak przybedzie kasy, chcialbym aby narazie jzdzil, potem "wezme" sie za niego choc ten zaplon oryginalny mnie odstrasz bo zakladajac czesci ktore podal emsi , nowe wiaze sie to z kosztem powyzej 300zł

--------- Wto Mar 16, 2010 8:48 pm Połączono ---------

aha, i czy mgobly mi ktos podac wartosci do jakich mam regulowac zaplon, tak mniej wiecej, zebym wiedzial od czego zaczynac;d?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Wto Mar 16, 2010 9:43 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 19, 2009 9:56 am
Posty: 579
Pojazd: .

Jest:
Romet Pony M-1 - 78'
WSK 175 Kobuz - 83'
Jawa 50 Mustang - 78'
Romet Chart 210 Elektronik - 90' (12V/120W)

Był:
Romet Ogar 200 84'
Romet Chart 210 Elektronik [12V/75W] 89' (skradziony)
Masz go tak ustawić, żeby 2,5mm przed Górnym Martwym Punktem zaczął się otwierać przerywacz.

Tylko pamiętaj, że 027 kręci się w lewo (jak patrzysz na magneto).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Śro Mar 17, 2010 3:04 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 14, 2010 6:09 pm
Posty: 52
Pojazd: simson sr50/przymiarka chart
aha a co to zmienia, moglby mi ktos powiedziec co zrobic tak na szybko zeby mial tylko iskre stale zeby chociaz na chwile zapalil zeby zobaczyc czy napewno dziala?, i moze niech ktos mi napisze co ma to do zeczy ze kreci sie w lewo;d bo elektryka to moja pieta achillesa, nigdy sie do zaplonu nie dotykalem


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: chart z zaplonem od komara
PostWysłany: Śro Mar 17, 2010 6:42 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 19, 2009 9:56 am
Posty: 579
Pojazd: .

Jest:
Romet Pony M-1 - 78'
WSK 175 Kobuz - 83'
Jawa 50 Mustang - 78'
Romet Chart 210 Elektronik - 90' (12V/120W)

Był:
Romet Ogar 200 84'
Romet Chart 210 Elektronik [12V/75W] 89' (skradziony)
Będziesz musiał dorobić nowe otwory na śrubki mocujące, żeby ustawić stator tak, aby przerywacz otwierał się przy obracaniu wałem W LEWO 2,5mm przed GMP.

Jak masz iskrownik z sterowaniem przerywaczowym, to po prostu załóż potem fajkę na świecę i musi być iskra, nie trzeba w zasadzie nic podłączać ;p

Chart będzie chodził na takim iskrowniku, osobiście miałem zamontowany (jeden dzień).


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Chart] Zapłon z komara

ZMD-MANIAK

3

2812

Pon Paź 20, 2008 7:42 pm

Yksilion Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Silnik chart a tłumik z komara

przemek5535

3

2255

Czw Wrz 27, 2012 7:33 am

przemek5535 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z gaznikiem i zaplonem.

Zigus

8

3614

Śro Kwi 16, 2008 5:27 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z zaplonem i magnetem wsk 125:(

ChartMefisto

2

2395

Czw Lis 05, 2009 6:46 pm

ChartMefisto Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 200]Problem z zaplonem

Czoszu

4

2607

Nie Sty 23, 2011 10:52 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 21 Queries | GZIP : Off ]