Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 6:58 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 27, 2006 3:49 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
miki1002 napisał(a):
Wy serio z ta głowica piszecie?? W sumie ze spawaniem aluminium nie mam problemu ( ojciec spawacz). Ale jak zaspawamy jej częsci to cała siła bedzie w wi ekzej mierze przenoszona na swiece a co za tym idzie na jej gwint
Skoro CZ jeździ i gwint jest oki to dlaczego Ogar miałby nie jeździć?? Wszystkiego trzeba spróbować.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 27, 2006 4:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Magnum ale w CZ masz trochę wyższy cylinder. Tłok nie ma GMP ponad cylindrem, tylko w środku. Spróbuj przyktęcić metalową blachę do cylindrea i zobaczysz jak chodzi :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 27, 2006 4:39 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Nie ma rzeczy nie mozliwych tylko trzeba troche pokombinować ;) Ale wszystko z głową oczywiście.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 27, 2006 7:55 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
A skad w takim przypadku wziac hartowany tłok i korbowód. Mi chodziło o spawarke gazową tak na marginesie. Mieszanka dojedzie do komory bo przeciez ma swój kanał.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 28, 2006 3:35 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 04, 2006 5:29 pm
Posty: 119
Miejscowość: Wrocek
Pojazd: VW Polo '89
może by spróbować z tym "pseudoturbo"? tylko trzeba znaleść odpowiednie części...
postaram sie poszukac

_________________
http://http://www.airsoft.lua.pl/ - Polski Vortal o ASG


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 29, 2006 12:23 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Nie wiem,czy wy naprawde wierzycie w to "turbo"?? :P

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 04, 2007 10:32 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Jest metoda na zmniejszenie pojemności głowicy bez spawania Opowiadał mi o tym mój starszy, że już 30 lat temu to robiono
Bierze się głowicę i wycina się otwór o średnicy prawie tak dużej jak cylinder W miejsce tego otworu wkręca się aluminiowy walec na gwint drobnozwojowy Dopiero w walcu wierci się otwór pod świecę
Aluminiowy walec można doszlifować do żądanego kształtu bez żadnych problemów
Gwint musi być drobnozwojowy i wykonany bardzo dokładnie by nie było nieszczelności
Z tego co wiem, tego typu przeróbki były robione w głowicy Komara ale to tylko ze słyszenia - nigdy nic takiego nie widziałem
Ja sam jak planowałem głowicę to dałem ją do profesjonalnego tokarza i kazałem mu stoczyć każdy wymiar - w ten sposób głowica wygląda jak oryginalna a jest jednak płytsza
Zawsze mogę jeszcze zjechać wystający kołnierz


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Czy to prawda???

RafalOgar

10

2734

Czw Maj 08, 2008 1:30 pm

RafalOgar Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Simson-s51 max tuning! czy to prawda ze....

krzysiek522

2

2013

Pon Paź 22, 2007 7:58 pm

bezelek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Plan tuningu

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Pdudi

16

7384

Pią Mar 23, 2007 10:05 pm

Pdudi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów sens tuningu

mostasz

3

4031

Nie Maj 15, 2011 9:06 am

Kamis Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Film na kadecie po tuningu na 5,5 PS:)

stanek

8

5008

Czw Lis 09, 2006 7:11 pm

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 20 Queries | GZIP : Off ]