Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 12:40 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: nie chce odpalic chart, pomocy!!
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 5:19 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
witam wszystkich. jestem tu nowy i mam powazny problem z chartem 210. Nie moge go odpalic, iskra jest paliwo jest podawane zaplon ustawiony dobrze a nie chce palic, czasami zaskoczy na chwile jak sie pociagnie obroty na maksa ale zaraz gasnie. prosze o pomoc bo mi rece opadaja...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 9:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Sprawdź kompresję, przeczyść gaźnik ewentualnie zwiększ dawkę benzyny.
Sprawdź wydech być może jest zabrudzony, przez co spaliny ciężko się wydobywają.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 9:27 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 08, 2007 8:19 pm
Posty: 244
Miejscowość: gdansk
Jacek-J129 napisał(a):
Sprawdź kompresję, przeczyść gaźnik ewentualnie zwiększ dawkę benzyny.
Sprawdź wydech być może jest zabrudzony, przez co spaliny ciężko się wydobywają.


mam pytanko troche glupie i offtop ale co to znaczy ze "nie ma kompresji"??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 9:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Kompresja to inaczej ciśnienie tłoka, sprężanie. Jeśli jej nie będzie to nie odpalisz motoru.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 9:59 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
Jacek-J129 napisał(a):
Sprawdź kompresję, przeczyść gaźnik ewentualnie zwiększ dawkę benzyny.
Sprawdź wydech być może jest zabrudzony, przez co spaliny ciężko się wydobywają.


gaznik przeczyszczony, a wydech jest wprzadku. Kompresja jest jako taka... raz odpalil i musialem go trzymac na wysokich i troche pochodzil ale jak spuscilem gaz to zgasl i juz nie chcial. co to moze byc???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 8:51 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 08, 2007 8:19 pm
Posty: 244
Miejscowość: gdansk
Jacek-J129 napisał(a):
Kompresja to inaczej ciśnienie tłoka, sprężanie. Jeśli jej nie będzie to nie odpalisz motoru.

a jak nie ma to co pierscienie trzba wymienic czy tlok?? czy nic sie juz nie da zrobic


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 9:21 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
przemo89_2006, w tym wypadku stawiam na moduł... Miałem to samo z moim chartem... Raz na 200pchań zaskoczył i tylko na wysokich... Tylko niech Cię nie zmyli to, że iskra jest - zawsze będzie ale za słaba aby przepalić mieszankę...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 10:52 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
krzysiek-gdansk napisał(a):
a jak nie ma to co pierscienie trzba wymienic czy tlok?? czy nic sie juz nie da zrobic

Tłok i pierścienie.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 7:42 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
[quote="=XawiD="]przemo89_2006, w tym wypadku stawiam na moduł... Miałem to samo z moim chartem... Raz na 200pchań zaskoczył i tylko na wysokich... Tylko niech Cię nie zmyli to, że iskra jest - zawsze będzie ale za słaba aby przepalić mieszankę...[/quo

a czasami nie jest to wina tego ze mam cewke od wsk na 12v? a powinna byc chyba 6... a modul rozebralem, pomierzylem czesci i niby wszystko wporzadku... doradz cos.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 8:04 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Trzeba było tak odrazu... Cewka musi mieć 6V - na 12 będzie b. słaba iskra.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 7:37 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
=XawiD= napisał(a):
Trzeba było tak odrazu... Cewka musi mieć 6V - na 12 będzie b. słaba iskra.


cewka podstawiona 6 v i to samo... a moze to tez byc ten czujnik na magnecie?? czy raczej nie?? odp..


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 25, 2007 9:49 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Może być (to co nazywasz czujnik, to impulsator). No to moduł wymień...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 25, 2007 4:37 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
=XawiD= napisał(a):
Może być (to co nazywasz czujnik, to impulsator). No to moduł wymień...


impulsator mierzylem miernikiem i ma 28 ohm. i jak sie przytknie magnes to zwiera, takze chyba jest dobry, no nie?? a modul sprobuje zrobic sam, ma moze ktos schemat i jakie elementy potrzebne???

a i zrobilem przed chwila pomiary, i cewka zasilajaca(wysokiego nap) ma okolo 5 kohm i daje przy mocnym kopnieciu ok. 66v ac i mam prosbe, muglby ktos sprawdzic w swoim charciku jak wyglada ta rezystancja i napiecie?? bylbym bardzo wdzieczny...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 26, 2007 11:18 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Miałem ten sam problem, iskra była i to mnie myliło. Taka pierdoła była. Świeca padła i pod wpływem kompresji nie było iskry i tylko na chwile czasem zaskoczył i zgasł. Próbowałeś wymienić świece? Zawsze trzeba próbować od najmniejszych rzeczy...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 26, 2007 7:45 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 22, 2007 5:01 pm
Posty: 135
Miejscowość: Malanów
yazimoo napisał(a):
Miałem ten sam problem, iskra była i to mnie myliło. Taka pierdoła była. Świeca padła i pod wpływem kompresji nie było iskry i tylko na chwile czasem zaskoczył i zgasł. Próbowałeś wymienić świece? Zawsze trzeba próbować od najmniejszych rzeczy...


to to na samym poczatku sprawdzalem. kto ma charta? muglby ktos zmierzyc napiecie na cewce zasilajacej zaplon i napisac ile tam powinno byc? prosze...

podlaczylem dzisiaj zarowke 12v 5W pod cewke zasilajaca modul i ledwo co sie zaswiecila, czy nie daje za malo mocy ta cewka? odp



dobra,widze ze tu nikt mi nie pomorze, sam se jakos poradze. Temat do zamkniecia.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów wsk n ie chce odpalic - pomocy !

wskmotobike

4

2564

Wto Lut 14, 2012 10:43 pm

simarilla Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chart nie chce odpalic a iskra jest...

przemo89_2006

0

1555

Nie Lip 29, 2007 9:06 am

przemo89_2006 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chart - nie chce odpalić - brak pomysłów...

skiba_ziom

7

2172

Pon Maj 16, 2011 9:35 pm

crzano Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Romet chart zgasł nagle i nie chce odpalić

Błażej

4

2532

Pią Kwi 03, 2009 3:46 pm

Błażej Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Nie chce odpalić

szil

6

3310

Pią Cze 23, 2006 11:32 am

matemarek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 23 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 21 Queries | GZIP : Off ]