Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 2:24 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Simson-Wysokie obroty i problem z odpalaniem
PostWysłany: Sob Sie 18, 2007 8:44 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
A więc tak. Na początku chciałem napisać że bardzo sie ciesze ponieważ stałem się właśnie posiadaczem Simsona S-51. Gdy sprawdzałem go u poprzedniego właściciela wszystko było ok. Palił od kopa i ładnie pyrkał na luzie. Gdy przyjechałem do domu nie mogłem go odpalić. Na kopkę ni jak nie chciał gadać. Popchałem go ładnych parę metrów i jakoś zapalił ale dostał strasznie wysokich obrotów. Przejechałem się i stwierdziłem, że mocy mu nie brakuje. Jednak za każdym razem gdy wcisnę sprzęgło lub włączę luz obroty wariują. Sprawdziłem świece i była czarna. Wyczyściłem, sprawdziłem czy jest iskra (była i to bardzo mocna). Wkręciłem i znowu to samo. Nie chciał odpalić a jak już poszedł (na popych) to strasznie wył (wysokie obroty). Pomóżcie mi. Domyślam się że to wina gaźnika, ale u właściciela chodził dobrze a gdy dojechałem to zaczęły się kłopoty. Co mu jest??...Z góry dzięki.

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 18, 2007 9:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
zobacz czy nie dostaje lewego powietrza sprubój czymś zatkać filtr powietrza do połowyajak to nic nie da to zdejmij gaźnik i go dokładnie wymyj benzyną a później przedmuchaj sprężonym powietrzem i sprubuj wyregulować gaźnik możesz też zmienić dysze i położenie iglicy, a kolega kiedyś miał dokładnie takie same objawy jak ty i okazało się że poszedł mu simmering na wale korbowym więc zdejmij magneto i sprawdź czy jest cały jak bedzie to zdejmij tą zębatke która jest na wale od str. sprzęgła i zobacz tam. ja też miałem cos takiego ale u mnie to była tylko wina tego że dostawał za bogata mieszanke (za dużo powietrza

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 18, 2007 9:53 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
OK. Zrobię to jutro i powiem jakie dało efekty. Narazie dzięki za pomoc.

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 19, 2007 1:10 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
alejak bedziesz zdeimował iskrownik tozaznacz se na obudowie jakimsśrubokretem połozenie cewki wyzwalającej żebys puxniej mógł ustawic zapłon tak jak był!!!!!

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 19, 2007 7:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Yarabi, Miałem ten sam problem w moim Simsonie. Winowajcą jest rozregulowany gaźnik, a dokładniej skład mieszanki oraz bieg jałowy.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 8:45 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
Dokładnie. Grzebałem przy nim dość długo i w końcu jakoś to ustawiłem. Dałem nową świecę i teraz fajnie pyrka ale świeca jest na długim gwincie i muszę szybko kupić normalną (niby wkręciłem tyle samo obrotów co się wkręca ta na krótkim ale boje się że zacznie tłuc po tłoku) w każdym razie są już wolne obroty. Za kilka dni powiem wam jak jest z odpalaniem, bo muszę to kilkakrotnie sprawdzić ;) PS. Iglice mam na najwyższym rowku zablokowany) jak myślicie?? to dobrze?? bo jak dałem niżej to zaczął strasznie kopcić...

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 12:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
to zamiast kupować nową świece to na ta którą masz nakręć jeszcze 3 takie podkładki ze świec i bedzie gites ja tak jeżdże już od pół roku i nic sie nie dzieje a jeśli teraz ci nie stuka to już nie zacznie
a położenie iglicy sparwdz się zaczynając od dolnego rowka jak kpci to może nalałes za dużo mixolu w simsonie leje sie 50:1 a w romecie 30:1 iglice ustaw tak żeby miał jak największe przyspieszenie i V-max

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 12:40 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
Obroty są już ok. Tylko dzisiaj jak zszedłem do moto i chciałem odpalić to nie szło ni jak.. Wyjąłem świece, wyczyściłem i zapalił... Dalej coś z tym gaźnikiem jest nie tak.. (Dodam, że jak silnik jest ciepły to ładnie pali)Śrubę regulacyjną wolnych obrotów mam wprawdzie na 2 nakrętkach a nie na sprężynce, ale wszystko gra. Iglica u mnie w gaźniku (mam 16N3) ma kilka normalnych rowków i jeszcze takie malutkie rowki powyżej. Utrzymuje ją malusieńki pierścień segera na najwyższej "rysie". Właściwe rowki są dużo niżej...Czy ja mam jakąś nietypową iglicę?? I czy te "rysy" również służą do ustawiania iglicy??

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 12:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Może jakiś "mechanik" dorabiał rowki...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 1:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
najlepiej kup sobie nową iglicę i będziesz miał spokój a mój kumpel ma to samo że jak silnik jest ciepły topali od kopa a ranomusi zawsze pompować i kopać i jeszce raz pompowac żeby odpalił

[ Dodano: 21 Sierpień 2007, 14:24 ]
aha i powiem jeszce tak- im wyższy rowek tym bardziej uboga jest mieszanka

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 2:56 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
Te wyższe rowki wydają się być fabrycznie dorobione... A może pływak jest źle ustawiony i przez to motor się trochę zalewa na postoju??

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 3:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
to może być przyczyną albo niektórzy "mechanicy" odkręcają lekko zaworek paliwazeby leciało więcej paliwa i myslą że to coś da a są potem tylko kłopoty ja tak miałem ;/ przez jednego z nich

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów simson problem z odpalaniem

marcin1995

6

2252

Nie Sie 23, 2009 10:06 am

kaban99722 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wysokie obroty.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pasikonik ogier

19

5644

Śro Mar 28, 2007 5:37 pm

pasikonik ogier Zobacz ostatni post

Brak nowych postów za wysokie obroty

vorbis

5

2570

Pon Kwi 02, 2007 6:58 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Brak nowych postów wysokie obroty

Fouks

12

3244

Wto Sie 14, 2007 9:06 pm

Fouks Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wysokie obroty

krazeq

8

2873

Śro Lip 02, 2008 7:47 pm

krazeq Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 21 Queries | GZIP : Off ]