Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 9:23 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Wymiana blokady kierownicy-Simson S51
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 6:01 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
Witam was. Po długiej przerwie spowodowanej nudą w temacie motocykla (stoi bez baku itd) piszę ponieważ mam problem. Otóż kupiłem Simka bez kluczy do blokady i schowka. Problem ze schowkiem już rozwiązany bo jakoś mi sie udało go bez klucza otworzyć i wykręcić zamek, natomiast z blokadą kierownicy chyba nie będzie tak lekko. Powiedzcie mi jak ją wyjąć i jak w jej miejsce wprawić nową?? Myślałem o tym żeby ją stopniowo rozwiercać i poczekać aż się rozleci. (najpierw wwiercić w nią małe wiertło, potem coraz większe itd. aż się rozsypie i sobie wyjmę resztki) ale to nie jest chyba sprawdzony sposób i nie chce sobie przez to czegoś rozwalić. Doradźcie mi jak wyjąć ten badziew i jak na jego miejsce wprawić nową blokadę?? Czy wystarczy ją po prostu włożyć, czy trzeba coś przekręcać itd?

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 08, 2007 3:39 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 28, 2007 3:17 pm
Posty: 44
Miejscowość: Daleszyce
Myślę, że mógłbyś spróbować dopasować jakiś kluczyk,
Albo dorobić (są tacy fachowcy :D )

Ja chciałem w Charcie dopasować klucz ale mam zepsutą blokadę
i chyba zostało mi tylko rozpiłowanie.

Jest sposób żeby wyciągnąć stacyjkę jeśli się ma kluczyk, czy ona tam cały czas siedzi ??

_________________
Chart 210 to jest sprzęt


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 08, 2007 5:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Jak przekrecisz tak zeby był bolec tam taki schowany to pchasz w dół i przekrecasz masz blokade tak jakby założoną,a jak przekrecisz pocisgniesz do siebie to wychodzi :) Co do wyciagniecia tylko rozwiercenie mam to samo dorabianie kluczyków to bezzsens no chyba ze wbijesz sróbkokret tak mocno jak się da to tez przekrecisz i powinna wyjsc :)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 08, 2007 8:19 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
A jak już wyjmę to jak założyć nową?? Wejdzie tak po prostu??

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 09, 2007 7:16 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Cytuj:
A jak już wyjmę to jak założyć nową?? Wejdzie tak po prostu??
oczywiscie blokada trzyma się tylko ta takim bolcu i jak przekrecisz zamek to sie chowa i można blokadę wyciągnąć badź wsadzić w otworek koło numerów i przekrecić i kierownica jest zablokowana :) Problem tylko z wyciągnięciej jej znaczy trzeba robić to ostrożnie, żeby nie przewiercić czegoś.
PS. Wrzuć zdjęcie simka jakieś jestem ciekaw jak wygląda :)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 09, 2007 4:30 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
Fotki będą już niedługo tylko chce zrobić motor w 100%..na razie jeszcze odrobineczkę brakuje. Ale już w tym miesiącu powinny być fotki mojego Simerka... jee

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 09, 2007 4:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
No staraj sięszybko jestem ciekaw jak wyglada mój jest wystawiony możesz sobie luknąć xD

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 09, 2007 4:41 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Są 2 sposoby:
-rozwiercić najpierw małym wiertłem póżniej dużym
-poprostu wybić :P

Ja rozwierciłem i wypadła sama gdy poszły zapadki. A drugi sposób bardziej inwazyjny bo możesz przy okazji coś rozwalić :P

Pumba92 to nie dział wasze sprzęty tylko temat o blokadzie kiery... <Czytaj>

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Paź 10, 2007 8:12 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
ooo Dzięki. Właśnie tego potrzebowałem żeby mnie ktoś upewnił. Bo się bałem że jak zacznę w tym wiercić to mogę uszkodzić jakieś mocowanie blokady w kierownicy ale skoro ona jest tylko włożona to w weekend zaatakuje to wiertarką jee THX

Temat do zamknięcia. Dzięki za pomoc.

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Paź 10, 2007 8:34 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Yarabi tylko przygotuj się na utrate kilku wierteł bo łatwo je na tej blokadzie połamać :P Zamykam

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Wymiana szprych

Morfis

8

3067

Śro Paź 10, 2007 6:17 am

smyk Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wymiana cylindra w Mz 250...

elivis13

3

2364

Śro Lut 06, 2008 4:24 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wymiana pierścieni

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kamil9319

15

5582

Sob Kwi 26, 2008 8:21 pm

Kry19 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wymiana dętki

Kry19

2

1970

Nie Cze 01, 2008 8:41 am

R-Man Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [019]Wymiana korbowodu

Lipton

12

6047

Pią Lis 28, 2008 2:52 pm

MateuszW Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 20 Queries | GZIP : Off ]