Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 1:50 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Brak mocy na 3 biegu
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 1:44 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lip 08, 2006 3:31 pm
Posty: 56
Miejscowość: Dzierżoniow
Witam
Mam dosyć irytujący problem .... brak mocy na 3 biegu.
Próbowałem ustawiać zapłon, regulować gaźnik, ale to nic nie pomaga...
Ogar na 1,2 idzie bez problemów, ale przy wrzuceniu 3 już jest niestety lipa ... na 3 ma niskie obroty i nie ma sily jechać.
Wymieniłem filtr powietrza, iglicę, pływak, gaźnik, pierścienie, zębatkę zdawcza i nadal lipa ...
Zębatka 11z, odblokowany krócieć, dysze normalne jak przy odblokowanym, iglica na 2 rowku od dołu (ale na innych też próbowałem), poziom paliwa w komorze pływaka ustawiony doświadczalnie.
Pali od pierwszego kopnięcia.
Pomocy bo już nie wiem co to może być. STOP


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 1:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Kompresja... Wymiana tłoka+ pierścieni.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 1:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Byc może również szlif cylindra się przyda, tłok i pierścionki również wymień ;).

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 2:16 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lip 08, 2006 3:31 pm
Posty: 56
Miejscowość: Dzierżoniow
Tak podejżewałem ...
dz za odp


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 3:00 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lis 28, 2006 6:58 pm
Posty: 190
Miejscowość: kalisz
Pojazd: ETZ 150
Spróbowałbym jeszcze z regulacją gaźnika a dokładnie zwiększyć dawkę benzyny


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 04, 2008 6:34 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lip 08, 2006 3:31 pm
Posty: 56
Miejscowość: Dzierżoniow
Przyznam szczerze, że po zwiększeniu dawki paliwa silnik pracuję trochę lepiej i nie ma już gaśnięcia przy jeździe ...
Spróbowałbym jeszcze troszkę zwiększyć, ale silnik zaczął ciężko palić. ;(


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 04, 2008 8:29 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lis 28, 2006 6:58 pm
Posty: 190
Miejscowość: kalisz
Pojazd: ETZ 150
to spróbuj jeszcze podnieść iglicę na ostatni rowek. Napisz czy pomogło


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 05, 2008 6:52 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
misiolek, Silnik ciężko pali bo zalewa się benzyną.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 05, 2008 10:35 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Napisz jaki kolor ma elektroda świecy to przynajminiej będzie wiadomo czy iglicę podnieść czy obniżyć. Ja miałem podobny problem z 3 biegiem nie miał po paru minutach jeżdżenia mocy i problem rozwiązalo dokładne ustawienie zapłonu, tak więc popróbuj różne ustawienia, a jak nie pomoże to najprawdopodobniej cylek już kończy swój żywot i potrzebny będzie szlif :)

_________________
Moje sprzęciki:
MZ ETZ 251 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/63682
Ogar 200 http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/28345


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 05, 2008 4:49 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lip 08, 2006 3:31 pm
Posty: 56
Miejscowość: Dzierżoniow
Elektroda świecy ma jasny-czarny kolor bo leje lipny olej ...
Już zdecydowałem bo mam drugi cylinder w lepszym stanie, kupię pierścienie i założę.
Potem właśnie chciałem wyregulować zapłon. (czytacie w moich myślach!)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 9:42 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 14, 2008 11:59 pm
Posty: 175
Miejscowość: Wąsosz
u mnie jest podobnie Image nie ma sił na 3 biegu ale jak trzymam pszycisk do pszelewania to jakoś jedzie na trujce a pszeciesz niebęde cały czas tszymał,a jak jade na trujce i za długo tszymam to jawka gaśnie,co jest???????????????

_________________
Simson S70 Comfort 12V '90!
Temat o nim i Foto BP i na PJ: http://motokirc.pl/wasze-sprzety-f31/moj-simson-s51-12-volt-hs1-90r-zapraszam-t16889.html




WARA! OD DDR'a i ZMD!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 10:06 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lip 08, 2006 3:31 pm
Posty: 56
Miejscowość: Dzierżoniow
U mnie to na pewno był zapłon bo ustawiony był 1mm przed GMP.
Marcin92 zwiększ poziom paliwa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 10:11 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 14, 2008 11:59 pm
Posty: 175
Miejscowość: Wąsosz
jak (misiolek) zmienić pływak???

_________________
Simson S70 Comfort 12V '90!
Temat o nim i Foto BP i na PJ: http://motokirc.pl/wasze-sprzety-f31/moj-simson-s51-12-volt-hs1-90r-zapraszam-t16889.html




WARA! OD DDR'a i ZMD!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 10:18 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Marcin92 napisał(a):
jak (misiolek) zmienić pływak???
Jak to jak?? Odkręcasz pokrywke gaźnika i wyciągasz stary...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 15, 2008 10:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
Marcin92 napisał(a):
u mnie jest podobnie [url=http://images32.fotosik.pl/144/725d8db261278dd8m.jpg]Obrazek[/URL] nie ma sił na 3 biegu ale jak trzymam pszycisk do pszelewania to jakoś jedzie na trujce a pszeciesz niebęde cały czas tszymał,a jak jade na trujce i za długo tszymam to jawka gaśnie,co jest???????????????


Marcin92-powodzenia ...tszymaj... tak dalej i mam nadzieję ,że już nie bedziesz miał kłopotów na ...trujce...

a teraz na serio bardzo prawdopodobne jest to ,że do wymiany jest układ tłok-cylinder a przynajmniej pierścienie, miałem kiedyś takie same objawy i wymieniłem pierścienie bo były popękane niby było więcej mocy ale dalej było coś nie tak, okazało się że przez te 4lata nieużywania w tłumiku zgromadziło się tyle syfu ,że zapchał kolanko, zdjąłem tłumik wyczyściłem go porządnie i śmigał jak nigdy

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Brak mocy na 2 biegu

marcin74

3

2359

Czw Cze 03, 2010 8:01 pm

reso Zobacz ostatni post

Brak nowych postów na 3 biegu zdycha ogar 200 brak mocy

Raffciooo

5

3156

Sob Paź 30, 2010 10:45 am

Maci05 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Simson] Brak mocy na czwartym biegu.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jasiu111_2007

23

9132

Pią Maj 02, 2008 2:44 pm

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Motorynka M2] Brak mocy na drugim biegu

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Kamiloss

21

10620

Nie Lut 15, 2009 7:03 pm

mackus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Benzer Texas] brak mocy na 4 biegu

kvba

4

2629

Pon Sie 09, 2010 7:09 pm

Biker Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 23 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 21 Queries | GZIP : Off ]