Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 26, 2024 1:49 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Elektroniczny moduł zapłonowy
PostWysłany: Śro Maj 11, 2005 3:36 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 233
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
Witam Czy ktoś mysłał nad przerobieniem na zapłon elektroniczny w ogarze?? Pzdr KrzysieK


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 11, 2005 3:55 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 08, 2005 6:01 pm
Posty: 115
Miejscowość: Podkarpacie
witam da sie wogule to jakoś zobić

_________________
NaJlEpSza ChWiLa PoRaNkA ,ObOk NoWa KoLeżaNkA(aktulnie przerabinA moja błyskawica hehehe)pzdr


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 11, 2005 4:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
Można zrobic taki zapłon. Potrzebny bedzie akumulator podłączony do przerywacza, a z niego kabelki na cewke (to teoria wymyslona na poczekaniu, znajde tylko jakis dokładnijszy opis i go tu wrzuce)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Zapłon
PostWysłany: Śro Maj 11, 2005 5:09 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 233
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
Pytałem się czy ktoś ma... Bo ja w ostatnich dniach zrobiłem na transoptorze.. bez przerywacza i aku na 12V narazie w fazie testow ale chodzi pieknie..


Ostatnio edytowany przez Anonymous, Sob Cze 11, 2005 7:10 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 11, 2005 5:42 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 08, 2005 6:01 pm
Posty: 115
Miejscowość: Podkarpacie
napisz jak to wymodziłeś to ja sie z tym teżpobawie pozdrowionka

_________________
NaJlEpSza ChWiLa PoRaNkA ,ObOk NoWa KoLeżaNkA(aktulnie przerabinA moja błyskawica hehehe)pzdr


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Zapłon
PostWysłany: Śro Maj 11, 2005 6:39 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 233
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
No sie wkurzyłem na przerywacz... ciągle się cos psuło więc się wziałem do roboty i wyszło a mianowicie: Przerywacz jest na transoptorze szczelinowym przerywanym koleczkiem z wystepkiem... ( z filtra powietrza) ważne aby dziura była na środku. Układ zapłonowy zrobiłem samodzielnie i teraz śmiga... Zdjatka dolaczam No i podawajcie pomysły co by mozna jeszcze zrobic od strony elektronicznej... Aha odnośnie akumulatora to jeszcze nie dostałem żelowego.. ma być 9aH / 12V mieści się w skrzynkę narazie jezdze na takim :D Spakowałem rar'em żeby mozna bylo latwiej sciagac...http://www.lubartow.int.pl/~krzysi0/ogar/ogar.rar


Ostatnio edytowany przez Anonymous, Śro Maj 11, 2005 6:51 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 11, 2005 7:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
Akumulator zelowy ? Można taki dawać do motra ? Suchych nie wolno dawać i jestem tego pewien na 100 %, bo łatwo ulegaja uszkodzeniu pod wpływem wstrząsów i wibracji. Co do żelowego - ja mam zwykły, na elektrolit ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 11, 2005 7:07 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 233
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
no a ja slyszlem że one niczym się nie różnią oprocz tym że zamiast kwasu jest żel.. a jak zwykły pasuje do skrzynki?? jaka pojemność i na 12 v?? bo z 50aH to troche ciężko się jeździ ;-] szczegolnie na zakrętach mozna niezle wypasc z toru :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 11, 2005 7:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
ja mam akuś 6V 6aH i pasuje idealnie do schowka, ale po co ci 12V ? :|


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 11, 2005 7:15 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 233
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
Bo założyłem że większość urządzeń działa na 12V np. Obrotomierz czy to analogowy czy cyfrowy 12V ładnie sie zachowuje obrotomierz z fiata dużego aa i mam jeszce taka duża trąbkę na 12V :lol:


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 11, 2005 7:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
trąbkę ? spoko... no ale przecież w ogarze całe instalacja jest 6-voltowa i tak samo cewka - jak zrobisz wtedy bateryjny zaplon ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 11, 2005 7:42 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 233
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
No bateryjny już jest ;-] Instalacji narazie nic nie ma ;-] Cewka jest fabryczna na 8V a dalem 12V i jest mocniejsza iskra... a żarówki bezproblemu można dać 12V i się palić nie będą... Przód będzie można dostać 12V 2-u włóknowa.. a z tyłu też.. nawet ładowanie mi dobrze wyszło... i aku sie nie rozładowywuje.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 1:56 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Maj 11, 2005 8:10 pm
Posty: 101
Miejscowość: SOKÃĆ’â‚ŹśłKA
UWAZAJCIE ZEBY STAREJ ELEKTRYKI NIE POPALIC JAK ZROBICIE NA 12 V BO KABLE MOGą SIE PPOJARAC JAK U MNIE LEPIEJ 6V


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 7:06 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Maj 11, 2005 8:10 pm
Posty: 101
Miejscowość: SOKÃĆ’â‚ŹśłKA
NO WLASNIE SWARCIE
A ZWARCIE TO NIC INNEGO JAK PRZEKRÊCENIE STACYJKI NA POZYCJE GASNIÊCIE A WTEDY JEST ZWARCIE I NIECH KTOS TAK ZOSTAWI NA 5 MIN I NIE MA INSTALACJI :p


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Elektroniczny moduł zapłonowy

Kubik

9

3575

Wto Kwi 01, 2008 5:09 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Elektroniczny moduł zapłonowy (mossfet)

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

Coockie

53

17351

Pią Wrz 28, 2007 3:57 pm

galion59 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Elektroniczny modul zapłonowy

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

komaroid

67

22086

Czw Paź 12, 2006 9:04 pm

Artizzz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Moduł zapłonowy

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 8, 9, 10 ]

omnia2005

142

36873

Pon Mar 17, 2008 10:37 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Moduł zapłonowy

major122

4

3170

Śro Cze 18, 2008 2:27 pm

bezelek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 21 Queries | GZIP : Off ]