Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 1:18 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 02, 2007 11:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
ojs napisał(a):
co to są te cieplejsze świece <z jezorem> ?

Chodzi o ciepłotę świecy. Czyli do jakiej temperatury wytrzymuje np. F85 wytrzymuje temperaturę 85 stopni.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 02, 2007 11:13 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
Jeżeli Ci zalewa świece co chwila to zobacz jak masz iglice ustawioną. Mój Ogar jeździł najlepiej gdy miał iglicę ustawioną na 2 rowku od góry. Jeżeli to nie pomoże to sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Moim zdaniem to nie wina świecy, bo wtedy by nie palił wcale. Miałem podobną sytuacje i okazało się że pływak był zniszczony i silnik się szybko zalewał. Wymieniłem i problem zniknął.

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 7:09 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 2:17 pm
Posty: 23
Miejscowość: OSK
Z tego co wczoraj próbowałem to chodził bdb. Nie chciałem jeździć po dałem silikon jako uszczelkę i chce żeby dobrze zastygł. Zaraz pójdę sprawdzić. Czy można jakoś sprawdzić czy jest dobre ciśnienie w cylindrze?? I czy jest dobry poziom paliwa w komorze pływakowej?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 8:26 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Lip 19, 2007 4:37 pm
Posty: 13
Miejscowość: Wrocław
Ja nie wiem jaką mam świece ;/ ale po 20 minutach jazdy nie chce palić ;/ we wtorek będe to sprawdze :) Pozdro


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 9:07 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 2:17 pm
Posty: 23
Miejscowość: OSK
I dalej to samo:/ Pojeździłem chwilkę i zalało świece. Może ma ktoś jakieś pomysły co może być nie tak? Moja świeca to Iskra 80s.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 9:22 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
A sprawdziłeś przerwę na świecy?? Może za duża?? Powiedz mi jeszcze czy motorek ma moc przy przyspieszaniu i co się dzieje jak odkręcisz przepustnice na max.. Słychać takie buczenie zanim nabierze obrotów czy ładnie się rozkręca?

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 9:40 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 2:17 pm
Posty: 23
Miejscowość: OSK
Ma moc. Nawet ładnie sie rozkręca. Teraz to już w ogóle nie idzie odpalić. tak jakby tłok się zaciął. Tzn nie słychać jak przeskakuje podczas kopania.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 11:07 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lip 19, 2007 4:57 pm
Posty: 167
Miejscowość: się biorą dzieci ?
Pojazd: M06B3
Boze czy Wy sie kiedykolwiek nauczycie, ze pod glowice nigdy nie kladzie sie silikonu :|
Odkrec swiete i zatkaj otwor palcem, przekrec i zobacz czy Cię zasysa, tak się sprawdza czy masz sprezanie ;P

_________________
[Złodziej zapalniczek]
"Przelecieć się nago po Placu Czerwonym Pokazać gołą d*pe Stanom Zjednoczonym"


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 3:56 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 2:17 pm
Posty: 23
Miejscowość: OSK
Wyciągnąłem cylinder z głowicą, patrze a tu przód tłoku i głowica się poszczerbiła. Trochę to jest dziwne bo cylinder nie doznał obrażeń. Wał powinien się dać przestawić w gorę i w dół? Coś mi się wydaje że nie najlepiej jest z tym motorem. Na szczęście dziadek przed chwilą do mnie dzwonił że udało mu się załatwić Ogara za free(Tzn to był kiedyś jego ogar). I tam podobno jest nowy wał więc jutro zabiorę się za naprawę. Poczekam jeszcze na tatę, on sie bardziej zna niż ja więc może coś pomorze:D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 7:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Wał nie może mieć luzów góra dół. A jak Ci zalewa świecę, to sprawdź simmering od strony sprzęgła.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 7:57 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 2:17 pm
Posty: 23
Miejscowość: OSK
No na szczęścię silnik sie nie zatarł. Jutro rozkręcę cały silnik i wymienię korbowód i sprawdzę simmeringi. No zobaczę. Może uda się wyratować ten motorek:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 05, 2007 1:23 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Sie 05, 2007 1:13 pm
Posty: 2
Miejscowość: Paniowy
cześc jestem paweł mam kadete m 780 i też nie chce mi palić zapali pochodzi 2 minuty i zgaśnie wymieniłem kondensator nalałem nowej benzyny i gaśnie

[ Dodano: 5 Sierpień 2007, 15:29 ]
[quote="Smyku1"]Zalewa ci gaźnik, lub może to być wina benzyny tak jak mówisz. Na początek proponował bym sprawdzenie ogarka na benzynie z innej stacji. Jeżeli to nie pomoże to spróbuj wyregulować gaźnik.[/quotefd]

_________________
Romet Kadet


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 05, 2007 8:02 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Jacek-J129 napisał(a):
ojs napisał(a):
co to są te cieplejsze świece <z jezorem> ?

Chodzi o ciepłotę świecy. Czyli do jakiej temperatury wytrzymuje np. F85 wytrzymuje temperaturę 85 stopni.

Raczej nie bardzo.
Im niższy numer tym cieplejsza świeca,. czyli np F65 jest cieplejsza od F85. To tak w skrócie. Dokładne wyjaśnienie oznaczenia FXX jest trochę dłuższe.

Moja Jawka też na F80 (Bosch W5AC) się zalewa. Zapali, pochodzi z 20-30 sekund i gaśnie. Dałem świecę F75 i problem sie skończył.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 08, 2007 9:10 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 06, 2007 4:24 pm
Posty: 141
Pojazd: ŁoGień! Ogór 205 qupe :]
u mnie jak zgasisz motor to dopiero za jakies 30 minut można go odpalić niewiem z jakiego powodu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 09, 2007 11:25 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 09, 2007 11:15 pm
Posty: 13
Miejscowość: Żagań
Witam jestem tu nowy i nie chcialem zasmiecac czy dublowac tematów wiec podczepie sie tutaj :D troszke na jana ale nie szkodzi :P wiec tak mam problem z odpaleniem Peugeota Rapido ... a wiec po koleji co i jak. Jechalem sobie luzno nic sie zlego w sumie nie dzialo z moto albo ja tego nie zauwazylem ... przystanelem na chwilke zeby sie wysikac odpalilem motor jechal normalnie z 4-5 metrow i ... zgasl. Juz go nie odpalilem od tamtej pory. Wiem ze iskra idzie ze swiecy bo ja przeczyscilem i sprawdzilem byla zasyfiona ale daje iskre normalnie itp. moto odpalam z "kopajki" bo elektryczny starter nie ładział juz kiedy go sciagali z włoch wiec podejrzewam wlasnie ze moze z kopajki nie wytwarza pradu albo nie wiem cos moze z gaznikiem ?? jestem juz zdeczka zdesperowany i nie wiem co robic :( jakby ktos mial jakies schematy silnika albo nie wiem jakas rade cos co mogloby mi pomoc to bardzo prosze o pomoc bo juz nieogarniam tematu. Pozdrawiam


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Nie chce palić

glus12345

3

2285

Sob Kwi 29, 2006 2:07 pm

michal4329 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Nie chce palić

Kermit

13

3369

Pią Sie 03, 2007 4:07 pm

Feldwebel Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Nie chce palić

Pasjonata

3

1866

Pon Wrz 17, 2007 7:02 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Nagrzany nie chce palic

BOSS

7

2641

Śro Lip 12, 2006 1:03 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Nie chce palic... ale probuje

szef91

8

2324

Śro Wrz 12, 2007 5:34 pm

szef91 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 20 Queries | GZIP : Off ]