Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 1:04 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: ogar 200 strasznie słaby chyba kompresji nie ma
PostWysłany: Czw Maj 24, 2007 9:37 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Mar 24, 2007 1:52 pm
Posty: 66
Miejscowość: Okolice Łodzi
witam
No więc po 3 dniu zmagań z tą piekielną maszyną pisze na forum bo już nie daje rady a nie mam czym jeździć do roboty i nad rzeke :D
No więc tak mimo ustawienia zapłonu (zarówno przerwa prawidłowa jak i wyprzedzenie )nie odpala z 1 kopa zimny pali z 5-10 ciepły to okolice 20 kopnięc :/ styki przerywacza czyste kondensator nowy świeca nowa boscha iskra jest .................
gaznik wyregulowany, pływak nie tonie dysze czyste, filtr powietrza nowy, węzyk kranik czyste ...
tłumik kolanko czyste wypalone .......

do sedna sprawy.........komorek odpala tych na pych i jest bardzo słaby generalnie sam nie jest w stanie sie rozpędzać jak go na hama nie biegu rozpędze tak przy manetce gazu na opór z taką prędkościa jedzie ale tylko na 1 wrzucenie 2 czy wciśniećie sprzęgła powoduje natychmiastowe wręcz zgaśnięcie ...........dodatkowo niesamowicie mocno dymi na niebiesko......silnik pracuje bardzo nierówno szarpie cały czas czasem na 1-5sek załapie że ciągnie normalnie i znowu muł czołga sie........czasem nawet na 1 nie ma siły ciągnąc mimo że po dzwięku i dtymie z rury wydechowej widać że spalanie następuje.........

generalnie wygląda to na brak kompresji głowica prawidłowo przykręcona świeca też luzu nie ma tłok chodzi luźno nie zakleszcza się ani nic w tym stylu ..........

no i co teraz ?? pierścienie cylinder czy tłok ??
po czym mam poznać które to siadło ??nie mam ochoty wymieniać co popadnie bo nie mam za co zatankować a co dopiero wymieniać co popadnie ......

proszę o sugestie :D:D:D:D

PS najśmieszniejsze jest to że po zakręceniu kranika i przepchaniu kawałek komarek załapuje i ciśnie przez chwilke jakby normalnie potem sam gaśnie (kończy sie paliwko w komorze pływakowej )......jak podczas tej chwili kiedy ciągnie wyłacze mu zapłon to po wrzuceniu luzu pali od kopa i ma wolne obroty po czym gaśnie .......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 24, 2007 9:43 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Paź 07, 2005 7:22 pm
Posty: 127
Miejscowość: Bydgoszcz
a może to gaźniczek?? kranik paliwa?? dusze??? iglica? filtr paliwa(jeśli masz),filtr powietrza?, jesli nie żadna z tyhc rzeczy to po prostu zdejmij cylinder i zobacz co jest w najrroszym stanie i wymien/daj cylka do szlifu i dokup tloka itp.

_________________
[url=http://www.exodus3000.com/?r=Coockie1]
http://www.exodus3000.com/exodus3kbanner.jpg
[/url]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 24, 2007 9:46 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
A nie zalewa go czasem?

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 24, 2007 9:57 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Mar 24, 2007 1:52 pm
Posty: 66
Miejscowość: Okolice Łodzi
znaczy dawka paliwa już kombinowałem to jest praktycznie minimalna ale i tak mimo iskry świeca po tych paruset metrach pchaniojazdy jest czarna i mokra (jakby go zalewało )...... no i paliwo coś mi dosyć szybko ubywa troche go przepchne i jebut 0,5l ubyło .........

a powiedzcie mi dysze (ta głowna i biegu jałowego) to mają być wkręcone na hama czy reguluje sie nimi w trakcie pracy silnika ??czy to w tym przypadku nie ma nic do rzeczy ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 24, 2007 10:13 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Jak to jest jawowski gaźnik to dysze mają bys wkręcone na maksa.
Jak zalewa świecę to spróbuj dać cieplejszą. Jaką masz teraz?

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 24, 2007 10:18 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Sproboj zmniejszyc przerwe na swiecy do minimum-jak bedzie dzialac to znaczy, ze masz za slaba iskre (ja tak mialem ze na zewnatrz iskra byla piekna a w cylku nie bylo-wymienilem magneto i jest ok).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 7:15 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Na twój problem jest jedno lekarstwo...


Gaźnik - tam szukaj problemu. Zmniejsz jeszcze dawkę benzyny. A jeżeli nie pomoże to zainwestuj w inny, bo ten mógł skończyć swój żywot.
Kopcenie - padnięty simmering od strony sprzęgła lub zbyt duża mieszanka olejowo-paliwowa. Może to być też nieprzepalona mieszanka...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 7:18 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Mar 24, 2007 1:52 pm
Posty: 66
Miejscowość: Okolice Łodzi
gaznik javoski orginalny JIKOV 2917PSB .....no więc dysze są wkręcone na max ......... świece miałem 80(z tym że jakiś chiński badziew nie iskra ) i dokładnie wczoraj mi coś padła :( zapomniałem o tym napisać ale mimo czyszczenia nie ma na niej w ogóle iskry dalej eksperymenty robiłem na pożyczonej boscha kolegi .......

to z za słaba iskrą jest całkiem możliwe akurat przerwy narazie nie zmniejszałem dziś jak znajde czas spróbuje .........magneto było u mnie zdejmowane jak wymieniałem simmering ale założyłem prawidłowo na ten klin itd.......


najdziwniejsze że to wszystko stało się nagle jade sobie po asfalalcie żadnych dziur koło 50km/h we dwóch i nagle buuuuuuuuuu spadek mocy zero reakcji na gaz i te objawy co są teraz wystąpiły...........


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 8:28 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Spróbuj świecę F75 (Bosch W7AC). Moja Jawka naF80 pali kilkanaście sekund i gaśnie, a naF75 chodzi bez problemu i pali z kopa na ciepło i na zimno.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 1:16 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Mar 24, 2007 1:52 pm
Posty: 66
Miejscowość: Okolice Łodzi
Xdawid sory nie zauważyłem twojego postu nie wiem, czemu jak odpisywałem tego postu nie było .......

więc dawka paliwa jest już absoluitne minimum jeszcze troche dogne blaszke i pływak leżać na dnie zamyka dopływ paliwa.........

simmeringa od strony sprzęgła nie sprawdzałem będe miał czas to zobacze natomiast mieszanka benzyna mixol jest 30:1 dobrze wymieszana (mixol z orlenu w niebieskiej butelce)

Cytuj:
A jeżeli nie pomoże to zainwestuj w inny, bo ten mógł skończyć swój żywot.
a o co konkretnie chodzi ?? zaworek iglicowy przecieka ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 1:19 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Paź 07, 2005 7:22 pm
Posty: 127
Miejscowość: Bydgoszcz
wlasnie chodzi to zebyś ZWIĘKSZYŁ dawkę paliwa
jesli przy dodaniu gazu go muli , to paliwka ma za mało:(

_________________
[url=http://www.exodus3000.com/?r=Coockie1]
http://www.exodus3000.com/exodus3kbanner.jpg
[/url]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 4:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
micho a napisał(a):
Cytat:
A jeżeli nie pomoże to zainwestuj w inny, bo ten mógł skończyć swój żywot.
a o co konkretnie chodzi ?? zaworek iglicowy przecieka ??



Gaźnik jest już cały zużyty i nie warto go "naprawiać".


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 6:02 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Mar 24, 2007 1:52 pm
Posty: 66
Miejscowość: Okolice Łodzi
kurde powiem wam co dziś wykryłem :D to jest opowieść z archiwum X :D pamiętam że jakiś czas temu jak mi strasznie słabnąl zdjąłem głowice i okazało sie że nie mam tej metalowej uszczelki między głowicą a cylindrem no to kupiłem i założyłem........

dziś mi sie o tym przypomniało i sie okazuje że ...........tej uszczelki nie ma :lol: jak to w ogóle możliwe mogła ona pęknąc i wtedy ją wydmuchło ??????/jest realna taka sytuacja ??????kurde nigdy nie odkręcałem głowicy od tego założenia uszczelki a tu jej nie ma :| a wy macie u siebie te uszczelki ?? ja jutro jedną kupie ona tam grosze kosztuje 1 czy 1.5 zł wyklucze przynajmniej to

coockie na pewno nie brakuje mu paliwa bo świeca jest czarna i mokra w dodatku strasznie dymi więc paliwa nie brakuje


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 8:05 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Jak uszczelka się dobrze wpasowała to nie widać jej (wygląda jak gniazdo w głowicy).

JAk mocno kopci to mógł walnąć simering. Jak zalewa świecę to daj cieplejszą.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 25, 2007 9:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Pamiętam jak miałem Ogara też słaby był i bardzo mocno kopcił jak się później okazało był to simering i dlatego świeca nie przepalała oleju.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Ogar 205 strasznie słaby

miczal09

5

2517

Wto Mar 27, 2012 9:12 pm

miczal09 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [023] Strasznie słaby

Pmosiek

2

1836

Pią Lut 20, 2009 1:10 pm

Matej Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Strasznie słaby silnik (S38 komarkowy)

szarik

2

1901

Wto Sie 12, 2008 10:26 am

szarik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Jawa Mustang]Strasznie słaby

kmisnik

14

5652

Pon Cze 15, 2009 1:18 pm

pawelek97 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Romet 780 Kadet strasznie słaby

mikimichalek

4

2159

Pon Sie 30, 2010 8:08 am

tombo22 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 21 Queries | GZIP : Off ]