Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 12:22 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Chart] Pukanie w silniku
PostWysłany: Śro Lut 17, 2010 8:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
Witam, w moim charcie (po remoncie) cos leciutko puka, ale tylko w pewnym przedziale obrotow. To jest nie tyle pukanie co cykanie jak w zegarku... Tak jakby tłok pukał o głowice, ale mam wszystkie uszczelki założone. W momencie mniej wiecej jak na pol manetki sie rozpedzi i rowno jedzie to cykanie ustaje, każdy chart tak ma ? Czy musze podłorzyc jeszcze jedną podkladke ? (podkladki mam takie fajne :D z twardej tekturki a w srodku miedziany pierscien) A i przed remoncikiem (na tloku z komara ojapier Tez tak cykało) To nie jest jakies walenie tylko tak leciutko cyka.
A i mam jeszcze jeden problem, magneto delikatnie trze o cewke w jednym miejscu, czy pomoże przesuniecie iskrownika lekko w odwrotną strone ? Może te rowki co w nie wchodzą srubki są troche wyrobione i iskrownik sie przesunął ? Chart po nocy odpala z 1 kopa, dosłownie wiec zadna cewka od iskry raczej nie trze :] Pozdro :D

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Pukanie w charcie
PostWysłany: Śro Lut 17, 2010 9:02 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Gru 22, 2008 4:26 pm
Posty: 707
Miejscowość: WM 6668A
Pojazd: Peugeot 406 Coupe
PININFARINA 3.0 V6 '99

Chart 210 70cm3 NOWY
Chart 210 50cm3 NOWY
Wierchowina 019 50cm3



Było:


Honda Accord CC7 2.0i ES '94
Piszesz że pod głowice dałeś uszczelkę z "fajnej tekturki a w środku miedziany pierścień)

Może to mieć wpływ na to stukanie w głowice, ponieważ pewnie masz też za cienką uszczelkę pod cylindrem, co może powodować takie akcje.
Powinna być podkładka aluminiowa ;)

Natomiast obcieranie magneta o cewkę też nie jest wskazane. Co jest temu winne? krzywizna czopu wału, krzywizna magneta czy tak jak pisałeś przesunięcie zapłonu względem którejś z osi?
sprawdź sobie na spokojnie co jest nie tak

_________________
Peugeot 406 Coupe 3 liter V6 Power taak

http://www.youtube.com/watch?v=_TGoAGAy ... re=related


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pukanie w charcie
PostWysłany: Śro Lut 17, 2010 10:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Załóż nawet bez uszczelek i dalej nie będzie tłok pukał o głowice bo bez staczania głowicy lub cylindra na oryginalnym tłoku jest to nie wykonalne choćby nie wiem co. Pewnie pierścionki ci grają...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re:
PostWysłany: Czw Lut 18, 2010 10:11 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Dokładnie ja jeżdżę bez uszczelki już 2 sezon i jest OK :)

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re:
PostWysłany: Czw Lut 18, 2010 5:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
pierscienie ? Nawet jak są nowe ? wał też mam nowy xd a jesli przesunięcie iskrownika nie pomorze to magneto wymienie, (mam drugie) a jak to nie pomorze to mozna cos tam papierkiem sciernym przytrzeć ? Coś takiego słyszałem tylko nie wiem czy na temat charta.

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re:
PostWysłany: Czw Lut 18, 2010 7:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Takie cykanie może powodować sprzęgło


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re:
PostWysłany: Czw Lut 18, 2010 7:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Możesz przetrzeć papierem ściernym ale dobre ustawienie iskrownika powinno pomóc ;-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re:
PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 11:56 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Ale co wy chcecie w iskrowniku ustawiać, jak jego nie da się inaczej założyć, jak magneto ociera o cewki to powodem może być krzywy wał, uszkodzone magneto (też jakieś pokrzywione czy coś).

Sprzęgło też może stukać i sam tego doświadczam ale tylko na wolnych obrotach. Pierścienie owszem czy nowe czy stare mogą dzwonić jak im się tylko chce (mi potrafiły nawet po założeniu cylka po szlifie dzwonić).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re:
PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 3:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
No racja mi też odrazu dzwoniły pierścienie po ich zmianie :|


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re:
PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 4:52 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 10, 2009 10:15 pm
Posty: 274
Miejscowość: Głuszyca
Pojazd: Renault Clio c1ph1 1.4kat "Energy" 80Km 92r aka "Malinka"
Powiem ci yazimoo że przestawienie iskrownika może pomóc. Mi też kiedyś ocierało magneto o cewki i po ponownym ustawieniu zapłonu problem znikł.

_________________
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re:
PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 5:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Prędzej od tego jak są jakieś zadziory na iskrowniku albo w tych "prowadnicach" i podstawka iskrownika nie do końca siada w "gnieździe".


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re:
PostWysłany: Sob Lut 20, 2010 10:03 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
tez mam cyl po szlifie, to chyba pierscienie graja... co za szmelc teraz robia..calkiem zapomnialem o tym ze iskrownik sie przesunac nie moze bo wklada sie go w te scianki.. :] zalorze inne magneto i zobacze narazie to dzieki za odpowiedzi. <soczek>

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Simson S51] Pukanie w silniku

Piotr14

9

2819

Śro Cze 10, 2009 8:44 pm

matm115 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Simson SR50] Pukanie w silniku.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

KoSmIx3

18

5531

Nie Mar 08, 2009 3:28 pm

Qbol Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart] Dziwne pukanie

minio_o

11

2694

Pon Lip 12, 2010 4:50 pm

reso Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chart - stuki w silniku

Greendyy

10

4841

Wto Lis 27, 2012 7:22 pm

bigsoft Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chart - trzaska coś w silniku przy v-max

skiba_ziom

10

3043

Śro Paź 19, 2011 7:16 pm

skiba_ziom Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 25 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.064s | 21 Queries | GZIP : Off ]