Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 1:23 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: ustawienie styków
PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 2:42 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 9:04 pm
Posty: 88
Miejscowość: Skierniewice
chciałem się zapytać czy jeżeli zbliżę styki to znaczy dłużej będą dolegać czy nie będzie jakichś problemów??? Chce tak zrobić bo mam troche już zjechaną krzywkę ale od razu mówię, że nie mam zamiaru kupować nowej:P i ustawiam zapłon zgodnie ze wskazówkami zegara czyli opóźniam co nie:) i ciągle jest lepiej ale mam już ograniczenie to znaczy nie mogę przesunąć bardziej już tej podstawy z cewkami. No i znalazłem tylko taki spośób żeby lepiej podregulować tak w ogóle to teraz pomyślałem że jednak muszę oddalić te styki chyba. Kurde jakoś nie mogę tego ogarnąć ale chyb jednak muszę oddalić:)

_________________
sprzedany za 380 zł + 0,5 na dwóch '1906'
:):):):) oGaRiNo
remont mz 250 ts ---> 3% long way
międzyczas kupić wsk jakąś


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 3:56 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Jak oddalisz (zrobisz większą przerwę), to będzie wcześniejszy zapłon, a jak zbliżysz, to późniejszy. Ale nie wiem, czy wyprzedzenie się znacznie zmieni, raczej tylko trochę. Moim zdaniem jak chcesz opóźnić i masz już ograniczenie, to weź zdejmij iskrownik, poluzuj tą śrubę, co trzyma magneto i krzywkę złap czymś, tylko żeby jej nie zdeformować, przytrzymaj magneto i przekręć krzywkę w lewo (niezgodnie z wskazówkami). Potem dokręć tą śrubę, co trzyma magneto, załóż iskrownik i zobacz, o ile Ci się ten zapłon opóźnił. Ja tak u siebie regulowałem jak mi się już ograniczyło, że nie moglem dalej iskrownika przekręcić i jest ok.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 09, 2008 10:00 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 9:04 pm
Posty: 88
Miejscowość: Skierniewice
a krzywka nie ma czasem jakiegoś ograniczenia żeby się nie przekręcała tzn że może być w tylko jednej pozycji na wale?? Też tak pomyślałem ale jak składałem silnik to wydawało mi się że jest takie coś

_________________
sprzedany za 380 zł + 0,5 na dwóch '1906'
:):):):) oGaRiNo
remont mz 250 ts ---> 3% long way
międzyczas kupić wsk jakąś


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 10, 2008 9:10 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Ja tak robiłem i jest ok wszystko i się ta krzywka nie przekręca mi. Wydaje mi się, ze nie ma czegoś takiego, po prostu ją trzyma chyba tylko ta śruba jedna, ale niech ktoś inny się może jeszcze wypowie na ten temat, bo teraz, to już nie jestem pewien... Ale w każdym razie ja tak mam i mi się krzywka nie przekręca.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 11, 2008 4:46 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 9:04 pm
Posty: 88
Miejscowość: Skierniewice
spróbuje jak mówisz co mi szkodzi:)

_________________
sprzedany za 380 zł + 0,5 na dwóch '1906'
:):):):) oGaRiNo
remont mz 250 ts ---> 3% long way
międzyczas kupić wsk jakąś


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 11, 2008 8:42 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Ok, tylko że ja mało jeżdżę na tym ogarze, ale tyle co używam to mi się zapłon nie przestawia, także powinno być ok :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 3:34 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Mar 07, 2008 9:04 pm
Posty: 88
Miejscowość: Skierniewice
ja dużo :P używam sobie :):)

_________________
sprzedany za 380 zł + 0,5 na dwóch '1906'
:):):):) oGaRiNo
remont mz 250 ts ---> 3% long way
międzyczas kupić wsk jakąś


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 10:40 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Cze 27, 2007 2:33 pm
Posty: 122
Miejscowość: Słupsk
Co wy gadacie ludzie przecież ta krzywka ma takie ograniczenie i może tylko w jenym miejscu być dla pewnosci byłem w garazu i pogrzebałem w swoich częściac zamiennych

_________________
Kijo


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 31, 2008 6:35 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Dlatego mówiłem, żeby się ktoś inny wypowiedział, bo mam byle jak ją ustawioną, ale nie jestem pewien, czy tak może być :P. W takim razie Lenar90, musisz kupić inną krzywkę...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 31, 2008 7:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Krzywka podejrzewam że koszt nie wielki, a jak będzie doszczętnie zniszczona, to przerywacza nie ustawisz.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Simson 6V spięcie razem styków cewki ładowania.

Constantine

0

1746

Nie Wrz 18, 2011 12:16 pm

Constantine Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ustawienie zapłonu

mati590

1

2708

Nie Wrz 18, 2005 11:47 am

gwh Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ustawienie zapłonu

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pec12

16

7175

Wto Sie 29, 2006 4:24 pm

Flash Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ustawienie zapłonu

szymek200

6

2775

Nie Sty 06, 2008 1:39 pm

birs Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ogar-ustawienie

kamillo93

6

2053

Śro Lut 27, 2008 4:58 pm

smyk Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 20 Queries | GZIP : Off ]