Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 10:09 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 10:33 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 6:35 pm
Posty: 279
Miejscowość: Sobótka
Pojazd: Romet Ogar 200
no właśnie też tak pomyślałem,, bo każdą świecę mi zalewało a poziom paliwa w komorze pływakowej był zmniejszony :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 28, 2007 4:08 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
Też mi się zdaje że to przez to. Bo przy zepsutej przepustnicy nie ma co sie w regulację bawić bo tak czy siak leci Ci tyle paliwa że ho ho.....

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 02, 2007 6:16 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Może to banał ale zawsze jak ściągacie cylek silnik powinien być czysty z zewnątrz i w momencie oddzielenia cylka od karterów zaraz w szczeliny czysta sucha szmata
Ściągniesz dalej cylek z tłoka i już mogą być problemy, jeśli pierścionki się posypały - czytaj: drobiny pierścionków w karterach i wale i silnik do rozpoławiania


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 02, 2007 6:20 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
omnia2005 napisał(a):
Może to banał ale zawsze jak ściągacie cylek silnik powinien być czysty z zewnątrz i w momencie oddzielenia cylka od karterów zaraz w szczeliny czysta sucha szmata
Ściągniesz dalej cylek z tłoka i już mogą być problemy, jeśli pierścionki się posypały - czytaj: drobiny pierścionków w karterach i wale i silnik do rozpoławiania


a czy jak są drobinki aluminium (ale dosłonie pył jak po szlifowaniu) w komorze wału to coś się może stać z silnikiem??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 02, 2007 6:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
sumarek, drobinki = większe tarcie... Zawsze należy dokładnie czyścić kartery, cylinder itd, od kurzu, piasku, opiłków metalu...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 02, 2007 6:41 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Ja jak składam silnik to zawsze robię porządek w miejscu pracy Warsztat wyściełam szmatami lub papierem Szykuję wszystko Części, narzędzia, uszczelki etc i dopiero zabieram się do pracy Nie ma prawa wpaść nic do silnika

Gdybym po zdjęciu cylka zobaczył ukruszony tłok to remont pewny
Przecież nigdy nie wiadomo kiedy te drobinki zatrą silnik lub jakieś łozysko Może 50 km od domu
No chyba, że sam taki tłok załozysz To inna sprawa ale to prowizorka Ukruszony = zerwana struktura metalu


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 02, 2007 9:57 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 6:35 pm
Posty: 279
Miejscowość: Sobótka
Pojazd: Romet Ogar 200
ile ma być tak mniej więcej paliwa w komorze pływaka ?? bo rozregulowałem i nie pamiętam jak było na początku. Mam rozwiercony kruciec, trzeba zwiększyć dawkę paliwa ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 02, 2007 10:18 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
Słuchaj uważnie Każdy silnik jest inny Według obliczeń jawka bez blokad ma 3.5 - 4 k mech (dobrze zrobiona)

Do rozruchu silnika potrzebne są

1 Paliwo w silniku ------- pomieszane z powietrzem -po to jest gaźnik
2 Iskra - zapalająca mieszankę w momencie maksymalnego jej sprężenia

Jeśli jesteś pewien, że gaźnik jest ok to sprawdzaj elektrykę
Jeśli jesteś pewien, że elektryka jest ok sprawdzaj paliwo


Pali, przerywa _ step one - gaźnik (dostarczanie paliwa)
Pali, przerywa _ step one - iskra
Iskra jest? TO MOżE W Niewłaściwym MOMENCIE
zapłon - dusi, strzela nie wkręca na obroty
ustawić zapłon

To jest podstawowy zestaw uwag na temat silników od piździka
Reszta: Szukaj mechanika


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 02, 2007 10:34 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Paliwa powinno byc 2/3 komory plywakowej (albo 3/4 :P juz nie pamietam :P )


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 03, 2007 12:44 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
Ja mam 3/4. Gdyby było mniej to pływak by chyba dotykał dna komory...

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 10, 2007 4:26 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 6:35 pm
Posty: 279
Miejscowość: Sobótka
Pojazd: Romet Ogar 200
Znalazłem jedną świecę na której jest iskra, ale dalej nie mogę odpalić. Czasami się uda ale tylko chwilę pochodzi.

Może kompresja. Nie mam sylikonu na uszczelce pod gaźnikiem.
Regulowałem trochę blaszką ale nie mogę trafić.

[ Dodano: 10 Marzec 2007, 20:52 ]
zauważyłem, że syczy koło głowicy
więc chyba tędy ucieka kompresja.
Można to jakoś naprawić (nagwintować czy coś) :( ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 10, 2007 9:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
paabson napisał(a):
Czasami się uda ale tylko chwilę pochodzi

Świeca czasami nie ma przebicia to z tego co mówisz to na to wygląda.
Co do tej kompresji to tak jeśli ucieka kompresja obok gwintu gdzie wkręca się świecę to można to nagwintować lub wstawiają nową tulejkę w gwintem jeśli ucieka gdzie indziej (głowica z cylindrem,cylinder z karterami) to pozostaje uszczelnić ;).

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Zalana świeca

szil

2

1844

Sob Cze 10, 2006 6:41 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zalana swieca

azyl

7

2026

Pią Sie 21, 2009 11:10 am

azyl Zobacz ostatni post

Brak nowych postów odpala jedynie kiedy świeca jast zalana

ArcWolFF

5

1784

Nie Sty 30, 2011 6:28 pm

ArcWolFF Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [023]Iskra jest, paliwo jest(świeca zalana) i nie pali

Majonez

10

4753

Pon Wrz 13, 2010 8:31 pm

Majonez Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Świeca

maxymilion

3

2297

Czw Maj 04, 2006 9:03 am

maxymilion Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 20 Queries | GZIP : Off ]