Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 26, 2024 9:05 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Pon Mar 12, 2012 6:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
Singla łatwo zalac, crf jak 'czknie' na biegu to nie ma co kopac w ogóle. Musisz sięprzyzwyczaic do nowego motoru :)

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Pon Mar 12, 2012 6:43 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Pelas, to nie jest zalewanie, ona normalnie za ktoryms razem powinna zalapac, a ona jakby chciala a nie mogla, jesli Slawek bedzie mial czas i ochote, to zajrzy i zobaczymy co i jak, moze uda mi sie gdzies wyrwac cisnieniomiarz, to sprawdze cisnienie w cylindrze.

Choc męczy mnie ten gaznik jeszcze, w likend postaram sie cos z nim zdzialac.


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:08 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Sob Mar 17, 2012 9:38 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Motor rozebrany.

-kompletnie czyszczenie gaźnika,
-wymiana uszczelniaczy zaworowych i regulacja zaworów,
-wymiana uszczelki pod głowicą,
-czyszczenie układu chłodzącego, wszędzie gówniana maź,
-wymiana oleju no i filtra.

To tyle, gaźnik nieźle zasyfiony. Bierze wodę, pewnie na uszczelniaczach, wszędzie gówniana maź, wszystko muszę czyścić, przewody, chłodnice, gaźnik itd. jest trochę roboty, nie dziwię się czemu tak palił. Mam nadzieję, że w ciągu 2 tygodniu uda się go złożyć do kupy. Pomaga mi znajomy, na szczęście ma pojęcie i mam nadzieję, że już niedługo zostanie ładnie zrobiona, by pojeździła dłuuuższy czas, może wklepie jakieś zdjęcie jak znajde kabel.

Pytanie, jak wymyć chłodnice z tego gówna? Ocet, sama woda? Może jakiś płyn? Chłodnice mam odkręcona więc polećcie coś.

Najgorzej z kasą, uszczelki kupić, to już trzeba mieć kilka setek :p


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:07 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Sob Mar 17, 2012 10:39 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Dobrze się skład, boć takiego mam :P

Slawek, gdzie mogę w pobliżu kupić uszczelki do KLR? Tylko tataserwis?


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:04 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Nie Mar 18, 2012 2:16 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Mi tylko pod głowice potrzebna no i uszczelniacze zaworowe, po co mi wszystkie<ok>


Ostatnio edytowany przez dexster11 Czw Sie 09, 2012 10:03 am, edytowano w sumie 3 razy

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Nie Mar 18, 2012 7:23 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Jak ciągnie wodę uszczelniaczami zaworowymi...? :P

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Nie Mar 18, 2012 7:49 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Uszczelniacze od oleju, a pod głowice uszczelke, bo pewnie tam zasysa.

-- 21 Mar 2012 20:39 --

Panowie, jak myślicie przy wymianie uszczelki pod głowicą, robić planowanie głowicy? Zważając na to, że gotówki mało, to raczej bym tego unikał, w sobote spojrze jak ona wygląda.

-- 22 Mar 2012 22:03 --

dexster11 napisał(a):
Uszczelniacze od oleju, a pod głowice uszczelke, bo pewnie tam zasysa.

-- 21 Mar 2012 20:39 --

Panowie, jak myślicie przy wymianie uszczelki pod głowicą, robić planowanie głowicy? Zważając na to, że gotówki mało, to raczej bym tego unikał, w sobote spojrze jak ona wygląda.



Uszczelki zakupione, olej i filtr, w weekend składamy :P


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:02 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 1:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
za plan takiej malej głowicy zapłacisz 30zł...

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 3:42 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Gdzie w Białogardzie mogłbym splanować SMD?


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:00 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 9:47 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
W weekend pewnie pozamykane, co?


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:00 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Sob Mar 24, 2012 7:54 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Dobra, głowica ściągnięta, rozrząd też.

Za tydzień wymieni sie uszczelniacze i płytki się zamówi.

Pytanko, KLR kopciła dosyć mocno, uszczelniacze kupione, ale to chyba nie one, jaka może być przyczyna? Tłok jest nowy, widać, może pierścienie, co myślicie?

Co do planowania, w głowicy są 2 grube szpilki, nie wykręci się ich, splanują ją?


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 9:59 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Nie Mar 25, 2012 6:37 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Uszczelniacze, tłok, pierścienie, cylinder, pęknięta głowica... Przyczyn może być kilka.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Nie Mar 25, 2012 7:18 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Tłok nowy, glowica cala, a uszczelniacze wymienione zostana w czwartek, razem z planowaniem glowicy, moze w warsztacie oni cos tam zobacza :p


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 9:57 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Nie Mar 25, 2012 11:20 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Skąd wiesz, że tłok nowy?

Jak tłok jest niby nowy to pierścienie też...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Pon Mar 26, 2012 4:43 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Bo widziałem rachunek, gość pokazywał, a poza tym widać, że tłok nowy, bo świeże napisy wybije na nim są, jak nowe :p

W takim razie uszczelniacze, wymienie w czwartek razem ze splanowaniem, nowa uszczelka i zobaczymy jak to będzie chodzić.


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 9:57 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Mińsk 125 cięzko pali

Crossista12

3

13071

Pon Lut 03, 2014 7:04 pm

Soka Zobacz ostatni post

Brak nowych postów GPZ 500s 94r nie odpala, słychać stuki, pilna sprawa

kamilbob

14

18475

Wto Wrz 03, 2013 9:42 pm

kamilbob Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.065s | 20 Queries | GZIP : Off ]