Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 9:48 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Wto Cze 02, 2009 9:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Kompresja a stopień sprężania to dwie różne rzeczy. Kompresja zależy głównie od pierścieni, stopień sprężania zaś od objętości komory spalania mierzonej w górnym położeniu tłoka. Czyli w GMP <spoko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Śro Cze 03, 2009 7:57 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
dokładnie nie pamiętam ale stopień sprężania w nsr jest coś między 7 a 8, a kąt wyprzedzenia zapłonu około 18-20 stopni przy 3 tyś obrotów, jak będę miał dostęp do drugiego kompa to poprawie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Śro Cze 03, 2009 4:27 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Kolega mnie wyprzedził z tymi skrótami...
Jane50123... NSR ma zmienny kąt wyprzedzenia ? :>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Śro Cze 03, 2009 8:39 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
A mam pytanie do tych membran.Duża będzie rożnica jak je odegne?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Śro Cze 03, 2009 9:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Nie... Ja w swoje Dt50 (ac) w ogóle wywaliłem te ograniczniki i różnicę było czuć tylko na jałowym jak się wkręca a tak to samo ;)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 11:06 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
nowe nsr 50 mają, nasze nie chyba że by dokupić sportowy moduł. ale naprawde sportowy a nie jakieś podróbki jak na allegro
edit, stopien sprężania 7.2


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 6:34 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
Dzisiaj odchyliłem te ograniczniki... moc owszem lepsza (przyspiecha extra) ale i tak dusi sie na 4 biegu... V max nie jest większy.. po tym zabiegu na luzie kreci do 12-13 tys obrotów.

Moim zdaniem blokady sa takie:

- ograniczniki na membranach
- moduł ogranicza obroty tylko na 4 biegu (na 3 mój leci 65-68KMH a na 4 70KMH), jest ograniczenie do 70KMH. Tylko jak jane50123 powiedział nie jakieś podróbki z allegro tylko porządny moduł.( DAJCIE JAKIS NAMIAR NA TAKI)
- gaźnik jest baardzo mały ( potrzebny min 16mm a nie 12mm)
- zębatka zdawcza 13z (lepiej radzi na 16z)

A mam pytanie ... czy można spokojnie jezdzic bezfiltra paliwa?? mam tylko w kraniku a ten z przewodu wywalilem...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 7:15 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
A więc tak. Przyszła dzisiaj do mnie paczka z AC08 no i tak narazie zdjąłem tylko cylek i:
-Króciec ma śr. 13mm.
-Membrana zblokowana jak pokazali koledzy wyżej.
-Cylinder 5 płuków na wysokości 36mm od góry tuleji (łączna szer. płuków 69mm), okno wydechowe na 27mm (szer. 31mm) (skok tłoka 41.9mm)
-kanał wydechowy lekko zblokowany.

Ogólnie silniczek spoko jak na koniec lat 80' kilka modyfikacji i będzie latał jak talala :P
DJMETRIX napisał(a):
- moduł ogranicza obroty tylko na 4 biegu (na 3 mój leci 65-68KMH a na 4 70KMH), jest ograniczenie do 70KMH.

Jest to niemożliwe to co ty piszesz. Ponieważ tam nie ma żadnego czujnika od prędkościomierza... a jak by odcinał iskre to na każdym biegu bez względu czy to 1, 2, 3 czy 4 bieg! Dzieje się tak ponieważ jest założony mały gaźnik i pewnie do tego mała dysza. Wydech też pewnie nie jest bez winy ale to później.

Aby osiągnąć jakiekolwiek osiągi trzeba:
- Kupić gaźnik 21-24mm (obliczone w programie)
- Dorobić nowy króciec (pod nowy gaźnik)
- Wydech to jak już kto chce, można kupić/pospawać nowy, ale można także zostawić seryjny(odblokowany)
- Odblokować membrane
- Odblokować kanał wydechowy.

Myśle że po takiej zmianie NSRka stanie się dużo żwawsza, i sporo poprawi się v-max. 100km/h nie będzie dla niej problemem.
Z tego co wyczytałem w tym temacie to NSRki nie mają blokad na module :)

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Ostatnio edytowany przez adaś, Wto Cze 09, 2009 1:26 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 7:46 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
to nie jest tak że moduł ogranicza tylko obroty na 4 biegu, po prostu jest złe wyprzedzenie obrotów że pod większym obciążeniem się nie wkręci wyżej( na bank to to) dobre moduły są na ebay,
co do filtra paliwa, to jeśli jest na wężyku przed gaźnikiem to w naszych maszynach może robić tylko więcej kłopoty niż pożytku.u siebie mam zrobione wszystko co tylko można ale moduł stary i jest jak jest,9-10 tyś i koniec zabawy a do tych obrotów idzie jak burza,gaźnik 18,sportowy wydech filtr,cylek,


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 8:11 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
A masz może zdjęcia "dobrych" odblokowanych modułów i tych "złych" oryginalnych? Jak je rozpoznać? A na luzie wkręca się do ilu?

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 8:38 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
nie jestem w stanie powiedzieć oznaczeń bo nie pamiętam ja mam Cf 405a, skończy śię czerwiec to będę kobinował z położeniem cewek,impulsatora,modułem bo póki co nie ma czasu.miałem swego czasu przestawiony cały aparat po za skalę i róznca była kolosalna ale na niskich i średnich obrotach było zbyt duze wyprzedzenie wtedy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 9:55 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
Cytuj:
Aby osiągnąć jakiekolwiek osiągi trzeba:
- Kupić gaźnik 21-24mm (obliczone w programie)


Nie za duży 24mm?? a gdzie mogę taki kupić ??
Może i masz racje ze muli przez gaźnik...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 10:19 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
honda ns1 która jest nieźle wyżyłowana ma 21mm, nsr 50 na gaźniku 18mm przy najuboższych ustawieniach ma i tak za bogatą mieszankę i wali paliwem w wydech, przy 70cc jest już lepiej ale i tak dyszę trzeba zmniejszyć żeby wyregulować gaźnik dobrze, przy 24 palił będzie jak smok a za wydech postaw wiadro :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 11:02 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
Jane troche dużo piszesz, ale gówno wiesz, mam takie przeczucie. Uczepiłeś się tego modułu jak żep psiego ogona. Jak NSR na luzie wykręci 12k obr. a na 4b już tylko 7-8k obr. to napewno nie ma ona blokady na module! Bo jeśli by tak było jak mówisz to na każdym biegu byś miał odcięcie przy tych samych obrotach. A że nie chce się wkręcać to tylko dlatego że nie ma siły.

Co do gaźnika, i tych herezji które wypisałeś w poście wyżej, I co z tego że ns1 ma gaźnik 21mm? Taki to ja miałem w romecie... zdziwiony? Gaźnik dobiera się indywidualnie do każdego cylindra.

Spalanie... no stary to już poleciałeś po całości, masz maszyne którą tuningujesz chcesz żeby jechała jak najszybciej, a ty piszesz o spalaniu... żenada. Chcesz mieć NSR która jedzie 100km/h i spalała 2L w mieście? Jeśli tak to zostaw ją w takich ustawieniach jak masz teraz.

DJMETRIX napisał(a):
Nie za duży 24mm?? a gdzie mogę taki kupić ??Może i masz racje ze muli przez gaźnik...

Nie za duży, lecz w sam raz ;-)
Dobrze wyregulowany może nie spalać o wiele więcej, a napewno jeśli nie będziemy jeździli szybciej niż na starym małym gaźniku. Ale nie po to zakładamy wiekszy gaźnik żeby jeździć wolno, I nie pisać że założenie większego gaźnika spowoduje większe spalanie... Kto decyduje o spalaniu ? Kierowca przekręcając manetke czy mechanik zakładający większy gaźnik?

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Wto Cze 09, 2009 3:38 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
A podajcie namiary na taki gaznik 18-21mm. A mam jeszcze pytanie... czy stożek poprawi osiagi??


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Romet Via City] Tuning, blokady

razorslr

6

4853

Śro Cze 24, 2009 8:09 pm

Partyzant Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

zetka

5

7395

Nie Mar 27, 2011 5:39 pm

bociek1989 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

tompior111

34

16690

Pią Kwi 25, 2008 10:59 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady?

Filip35

6

4038

Pon Lip 07, 2008 8:33 pm

Filip35 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

nikodem

5

4806

Pią Maj 06, 2011 6:02 pm

nikodem Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 32 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]