Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 1:30 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 98 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 1:38 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
No tak, jak tłok jest w gmp to otwiera się ssący i jednocześnie pluczący górny, z tym że można by żec że wtedy ten górny płuczący też działa jak ssący bo sie otwiera od strony silnika, więc faktycznie to działa :)

[ Dodano: 23 Lipiec 2007, 14:44 ]
<stiupid> nie o to chodziło... Juz wiem o co Ci chodzi. Jak tłok jest w dmp wtedy faktycznie otwiera kanal ssący... To faktycznie nie wiem jak to gościowi działało... Przecież jak tłok się cofnie maxymalnie to nagle otwiera się ssący i część mieszanki pchana jest spowrotem w kruciec :/ Chyba że miał przeróbkę jakąś w kanale ssącym, albo wogule membrane do skrzyni bezpośrednio...? Czesi są pełni tajemnic :D

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 9:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
nie . jak tłok jest przy gmp to wszystko odbywa sie normalnie . ale jesli zejdze na dmp ( otworza sei kanaly pluczace ) i te dizury otworzą ssące okno to lipa

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 25, 2007 1:09 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Kwi 30, 2007 8:02 pm
Posty: 271
Miejscowość: Swarzędz
Pojazd: Ogar "składak"
Mam pytanie. Ja w swoim cylku mam tylko ścięte ranty na kanale w cylindrze (nie w tuleji) do wielkości tego miejsca wyżlobionego pod seryjny kruciec. A otwory szpilek wypełnione. No i na to na wyszlifowaną część cylindra na płasko nad tym kanałem nachodzi membrana. Moje pytanie brzmi czy musze coś przerabiać w tłoku lub w kanale ssącym żeby uzyskać najlepsze efekty ? Jakieś dodatkowe kanaliki coś ? Bo jak narazie myśle że mocy ma zaj*** dużo ale tylko w wyższych partiach obrotów których na dotarciu niestety niechce osiągać bo to dotarcie a na niskich troche muł jest. Ps. wydech to oryginał simsona przerobiony na AOA1 a gaźnik jest to dellorto 20mm i kruciec dorobiony ale pod jakim kątem to niezabardzo wiem. Moga dać fotki jeśli ktoś zechce mi poradzić.

_________________
W trakcie budowy "składaka" 3majcie kciuki niedługo sprawozdanie i rozpiska z całej pracy ;) <faja>

Total : 10%

MOTO SERWIS TEAM SWARZĘDZ !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 25, 2007 1:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
karol282, przeczytaj temat o membranie - tam jest jak przerobić tłok.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 25, 2007 1:22 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Kwi 30, 2007 8:02 pm
Posty: 271
Miejscowość: Swarzędz
Pojazd: Ogar "składak"
Czytałem ale każdy ma inaczej tą membrane założoną i każdy ma inną wiec niewiem czy akurat u mnie to coś da. A ja niechce tłoka zmarnować bo to oryginał czeski a ja niemam już siana i ochoty robić wszystko od nowa.

_________________
W trakcie budowy "składaka" 3majcie kciuki niedługo sprawozdanie i rozpiska z całej pracy ;) <faja>

Total : 10%

MOTO SERWIS TEAM SWARZĘDZ !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 15, 2007 5:29 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
http://www.keveney.com/twostroke.html

dzis tak sobie przeglądałem wiki i znalazłem takie coś.
Wpadł mi do głowy nowy pomysł jak umiejscowic górne kanały płuczące :) Trzeba by przerobić trochę tłok,ale myślę że znacznie poprawilo by to przepływ mieszanki z górnego kanału.

Dorobić z góry tłoku takie zaokraglone wyżłobienie, a kanał zrobic te kilka mm wcześniej tak żeby kanały boczne i górne otwierały sie w tym samym czasie. Takie coś ukieruje przepływ mieszanki bardziej w stronę głowicy i mieszanka nei będzie leciała prosto w wydech. Co wy na to?

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 16, 2007 8:52 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Zmienisz po prostu system przepłukania w cylindrze ze zwrotnego na poprzeczny (już o tym pisałem). Kiedyś stosowano takie przepłukanie ale zrezygnowano z niego na rzecz przepłukania zwrotnego. W przepłukaniu poprzecznym trzeba było stosować właśnie specjalnie wyprofilowany tłok ale mimo to i tak świeża mieszanka uciekała oknem wylotowym. Poza tym nieregularny kształt tłoka powodował jego nierównomierne nagrzewanie co prowadziło do pękania tłoków. Dlatego już dawno z tego zrezygnowano.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 17, 2007 6:28 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
moim zdaniem dobrze zestrojony tlumik i wiekszosc mieszanki wroci do cylindra ;)
dyfuzor dobrany pod takie cylindry jest raczej pierwszorzedny przy takiej przerobce

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 24, 2007 5:24 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Czy ktos ma schemta seryjnej tuleji do silnika jawy 50?

potrzebuje go bo mam zamiar przerobic cylka na 4 płuka.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Jest na 1 stronie w moim poście :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 24, 2007 9:09 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Olo napisał(a):
Jest na 1 stronie w moim poście :P


Dzieki:D

teraz tylko musze zamotac cylka, wycisnac tuleje i heja:d, ale pisze Wam że bedzie rakieta:D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 24, 2007 9:11 pm 
miki1002, kupujesz Ogara, że tuningujesz cylek?


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 24, 2007 9:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Nie przerobisz na 4 kanały. Możesz je najwyżej poszerzyć od stony kanału wydechowego o 5 mm . Jak zrobisz dalej napotkasz na szpilke

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 1:53 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Jak sie nie da nawet jak mam fotke na kompie:D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 9:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Pisałem z gościem ze strony http://www.tuningdwusuw.prv.pl/ i powiedział ze po jego przeróbce za 350zł ogar będzie podchodził pod 90km\h :) i wysłał mi pare fotek
http://mail10.tlen.pl/?cmd=getpart&link ... NZNkLFZwRk
http://mail10.tlen.pl/?cmd=getpart&link ... NZPkLFZwRk
http://mail10.tlen.pl/?cmd=getpart&link ... NZakLFZwRk
http://mail10.tlen.pl/?cmd=getpart&link ... NZckLFZwRk

Przeróbka ta jest na 3 kanały płuczące :)

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 98 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [223] Dodatkowe kanały płuczące

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

piter24

16

6970

Nie Lis 09, 2008 11:11 am

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Jawa 50] 3 kanały płuczące

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

sumarek

44

18597

Wto Lut 17, 2009 10:31 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [SIMSON 50] Kanały płuczące

krzysztofer00

8

4387

Czw Kwi 02, 2009 3:10 pm

krzysztofer00 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [019] Dodatkowe kanały płuczące

kawa1232

4

3130

Wto Maj 26, 2009 1:25 pm

dawid1995 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dodatkowe kanały płuczące

rybkus

10

5677

Wto Lut 15, 2011 11:18 am

Garry1 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.064s | 20 Queries | GZIP : Off ]