Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Sie 20, 2018 4:31 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 69 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 10:15 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1093
Miejscowość: Konin
to nie jest tuning!!!!!!!!

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 10:48 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Kwi 06, 2007 8:27 pm
Posty: 35
Miejscowość: Piła
No dobra. O ile % zwiekszy sie spalanie jezeli zastosuje te wszystkie zmiany


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 11:33 am 
kendzior, ja nie odczułem różnicy... A jeśli jest to mała.


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 2:15 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 06, 2007 1:39 pm
Posty: 96
Miejscowość: Puszca Marjańska
Witam wszytskich na tym foro;p jest to mój pierwszy post:)

ja motorku jeszcze niemam ale za niedługo ide do roboty i zarobie na niego

z tym krućcem to jest tak że go trzeba rozpiłować tylko przy wejsciu do gaźnika, czy na całej jego długosci??

_________________
szczała


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 4:25 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1093
Miejscowość: Konin
przy cylindrze tez warto rozpilowac do wymiaru okna w cylu

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 4:33 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 06, 2007 1:39 pm
Posty: 96
Miejscowość: Puszca Marjańska
a w środku niepiłować?? a ten kruciec z agmotu jest już odpowiedni??

_________________
szczała


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 18, 2007 8:50 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 28, 2007 5:22 pm
Posty: 40
Miejscowość: Śrem
YEAH!

Motór oddławiony jee w czasie jazdy próbnej zauważyłem że jest mocniejszy i lepiej przyspiesza. Jutro zobaczę ile wyciąga km/h.

Może opiszę problemy z którymi jednak się uporałem:
- po pierwsze - rozpiłowanie króćca - strasznie niewdzięczna robota - chcąc iść na skróty ponawiercałem sobie króciec wiertłem 2mm, bo nie chciało mi się piłować. Póżniej gdy rozwiercałem te małe otworki przewierciłem boczną ściankę króćca i powstały 2 dziury... kupiłem więc nowy za 12,50 :-p
- po drugie - pierwszą "puszkę" z tłumika wyjąłem z lekkim trudem. Za to następne bebechy zanim wyjąłem, to pokrzywiłem je śrubokrętem jak harmonijkę. Reszta poszła sprawnie tak jak podał bosek3. Po za tym fajny ma dźwięk z tłumika.

Pozdrawiam <dresik>

_________________
Mój ogar - Red & Hot
http://www.odliczamy.pl/lech/468/obraz.png


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 21, 2007 11:53 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lip 21, 2007 11:48 am
Posty: 5
Miejscowość: Police
Przy przewiercaniu dławika trzeba wyjąć pierwszy wkład i będzie widoczna druga część wkładu z dwoma otoworami i mam w nie wiercić aż przejdą przez trzecią część - dobrze to zrozumiałem ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 21, 2007 12:19 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 28, 2007 5:22 pm
Posty: 40
Miejscowość: Śrem
Image

Sorry za ten pseudo szkic w paincie, robilem to na szybko

jak zobaczysz tłumik to już się połapiesz


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 21, 2007 4:45 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lip 21, 2007 11:48 am
Posty: 5
Miejscowość: Police
Wielkie dzięki za szkic <spoko> już jest wszystko jasne niedługo biorę się do roboty .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 8:57 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Sie 26, 2006 5:30 pm
Posty: 153
Miejscowość: Sosnowiec
Ja mam w Ograku tłumik od Simsona , one nie były dławione?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 8:17 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Kwi 30, 2007 8:02 pm
Posty: 271
Miejscowość: Swarzędz
Pojazd: Ogar "składak"
Tak były. Poszukaj troche o przerobieniu takiego tłumika na AOA1.

_________________
W trakcie budowy "składaka" 3majcie kciuki niedługo sprawozdanie i rozpiska z całej pracy ;) <faja>

Total : 10%

MOTO SERWIS TEAM SWARZĘDZ !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 12, 2007 11:06 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 04, 2007 9:46 pm
Posty: 289
Miejscowość: Prudnik
Pojazd: Ogar 200
Powiekszylem otwór w króćcu, skrócilem kolanko na 4 cm, rozwierciłem dławik w tłumiku i wywaliłem tą pierwszą część. Teraz tłumik ma fajny dźwięk a także moc podskoczyła i ma lepsze przyspieszenie. Oto jak wygląda dławik po 1500km jeżdżenia na mixolu: :D

Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 28, 2007 12:46 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Sie 25, 2007 9:11 pm
Posty: 46
Miejscowość: ok. Środy Wlkp
Pojazd: Simson SR50 90ccm 4 pluki 2 okna wydechowe ;)
Mixol za 8 zlotych... To jest predzej szampon a nie olej, ja leje do wszystkich swoich olejza 38 zl litr, stihla do dwusuowo (kos spalinowych przewaznie) Zauwazylem ze na tym oleju simson mi "mniej syfi" w sciszaczach. A wiec mowicie ze warto skrocic kolanko?

_________________
.../-\.|\|.']['.(O).|\|.|.(O)...|Ϛ...|2.|.[).|.|\|.G...(O).|\|...Ϛ.|.|\/|.Ϛ.(O).|\|...Ϛ|2 50...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 29, 2007 12:25 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 7:18 pm
Posty: 22
Miejscowość: ozo
w simsonie to niewiele daje.sprawdzone.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 69 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Oddławianie silnika

mati03

1

869

Pią Kwi 04, 2008 2:59 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning silnika jawki

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 30, 31, 32 ]

bosek3

466

82133

Wto Sie 18, 2009 5:36 pm

Zepik19 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Oddławianie

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

borek

21

3882

Pon Maj 08, 2006 4:39 pm

DaN Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ODDŁAWIANIE

Marcink1

5

1435

Nie Sie 19, 2007 10:28 am

Fan Delty Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Oddławianie kolanka

karczi

3

1422

Sob Cze 02, 2007 5:09 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.074s | 20 Queries | GZIP : Off ]