Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 10:51 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Ogar 205- przeróbka na Crossa.
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 6:58 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Sty 28, 2008 4:53 pm
Posty: 21
Miejscowość: RZeszowa
chciałbym go zrobić na crossa ale nie wiem jak .Ja go dopiero kupiłem i nie wiem pomóżcie

bo ja za bardzo nie mam pomysłu ?.


Rażące błędy ortograficzne, złe nazewnictwo tematu /Jacek-J129

_________________
eryk


Ostatnio edytowany przez mix Śro Sty 30, 2008 11:07 pm, edytowano w sumie 3 razy

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 7:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
no cóz zabardzo sie nie rozpisales co i jak no ale na pewno zawieszenie trzebaby bylo wymienic moze tylna zebatke na wieksza aby byl silniejszy i to jeszcze zalezy w jakim stanie silnik masz, oraz jakies oponki terenowe.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 7:22 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Sty 28, 2008 4:53 pm
Posty: 21
Miejscowość: RZeszowa
opony są takie jak przy crossie ale ja chce zawieszenie zmienic

_________________
eryk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 7:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
przód od charta, tył od wsk na płaskownikach :D
aha... przenoszę bo zły dział ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 30, 2008 11:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
mix, Moim zdaniem z takiej konstrukcji nic sensownego nie zrobisz ... jedyne co to WT.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 10:08 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Po gruntownych przeróbkach ramy można zrobić Cross'a <spoko> . Wydaje mi się, że to nie opłacalne, a i tak nie będzie super efektu. Przy przeróbce na Cross'a można by włożyć silnik lepszej klasy np. Simsona ( najlepiej "czwórkę" z np. S51 :D ).

Ja nie bawiłbym się w takie rzeczy. Wolę oryginał. <spoko> .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 3:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
mmateuszzz, jak już silnik simsona wchodzi w gre to i może rame od enduro <hahaha> i będzie simson z ogóra :)

Hmm trzeba by było mocno rame wzmocnić bo jak chcesz szaleć to nie chciał byś ramy w 2 kawałkach do domu prowadzić ;)

No i oczywiscie cos z silnikiem zrobić aby był mocniejszy ;)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 3:56 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Pumba92 napisał(a):
No i oczywiscie cos z silnikiem zrobić aby był mocniejszy ;)

Silnik 023 jest słabszy od Simsona :P, więc jestem za zmianą go na Simson'owski <piwo> .
Z resztą podobno silnik Simsona jest bardziej wytrzymały na tuning niż 023 <spoko> .

A rama Enduro to nie Cross :P. .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 3:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
mmateuszzz, mocniejsza napewno od ogarowskiej :)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 5:03 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Mocniejsza? Tak jest <piwo> . Ale silnik i rama Simsona, a my gadamy o Ogarze 205 :D

Rama Ogara po wzmocnieniach to to samo pod względem wytrzymałości, a w dodatku przy przeróbce Ogara 205 na Cross'a nie wylądujemy z Simsonem :D .

Można dodać, że lepiej kupić Simsona Enduro, niż bawić się w te przeróbki <spoko> . Pozdro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 5:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
mmateuszzz, Lepiej wieśniaczyc Ogara niż Simsona ....

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 5:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
jak juz napewno cross to zacznij od silnika....


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 7:17 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Jacku, wiem, ale nic nie pisałem o przeróbkach Simsona <spoko> .

Powtórzę: Jestem za wzmocnieniem ramy Ogra 205 i silnikiem Simsona. Ale teraz jak tak głębiej się zastanowię to wydaje mi się, że z tego będzie jeden WT i kupka złomu <piwo> .

Pozdro dla takich, którzy się w to bawią :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 7:42 pm 
Jeśli chcecie zamontować mocniejszą jednostkę napędową to proponuję coś takiego jak ma sibir82, choć w 205 mogą być problemy z montażem wynikające z inej budowy ramy :) .


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 2:05 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 31, 2008 5:44 pm
Posty: 128
Miejscowość: żory
Pojazd: kawasaki kmx 125, mercedes 3.2 cdi
pomyslcie logicznie, przykladowe suzuki 350 rasowy crossik ma te bite 40-50koni..... wage 100kg.... i stawie na koło bez wysilku z kazdego biegu (miałem okazje testowac)

a ogar? to motorower mocy tyle co nic... kiedys jak ujezdzałem takie sprzęty to tez chcialem tak zrobic ale wybil mi to kolega z głowy (naszczęscie) zostaw go w orginale, a jesli chcesz przerabiac to jakies aluminiowe felgi daj, itd.. zeby można było powrocic do orginału...
rama z ogara jest za słaba, nie ma kołyski... silnik za słaby, nie zrobisz amora centralnego... całkowicie nie pasuje na crossa. Szczeze odradzam ci ten pomysl... koszty gigantyczne...

a tak zeby nie dawac nowego tematu mam do was pytanko... mam crossa samorobke (oczywiscie 100% wykonanie przezemnie)
silnik mz ts 250 po remoncie generalnym....
rama z cz 175, podwyzszone zawieszenie, tylne amory inne.... cały profil (bak, siedzenie z hondy mtx 80 chlodzonej powietrzem) kierownica crossowa z rozpurką, blotnik tylny crossowy suzuki, przedni tez crossowy nie wiem z czego... stupka boczna... tylna opona kostka... wymaga zkrecenia do konca silnika i wlozenia do ramy....
ale chce go zrobic na perfect... doradzcie co mozna zrobic?? bo za niedlugo montuje handbary(mam zakupione) i jakies czerwone manetki.... myslalem nad admorem centralnym, co wy na to?
sory za ort :-)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [Ogar 205] Enduro z wygladem crossa co zrobic?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

lukaszek501

15

8011

Nie Gru 28, 2008 8:02 pm

ślonzok Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Przeróbka Ogar na Chooper

mrc1991

9

3017

Pią Maj 23, 2008 8:20 am

sidor Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 200] Przeróbka pod silnik WSK 125

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pawel337

24

10846

Czw Lut 12, 2009 3:01 am

buniek92 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 200] Przeróbka tłumika na Enduro

JaRoSz_Ogar_200

12

6973

Wto Mar 24, 2009 7:04 am

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Na crossa

Adix14 moto

4

1920

Pon Wrz 20, 2010 9:45 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 20 Queries | GZIP : Off ]