Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 5:03 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 10, 2005 4:44 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Gru 06, 2005 9:07 am
Posty: 111
Miejscowość: bytom
Ja w swoim komarze przerobionym na ogara wymieniam:

-silnik na 3biegowy (silnij jest wprost żytela! aż sie zdziwiłem, że taki silnik jeszcze można spotkać! Normalnie chodzi na dmuchniecie a jaka moc :D)
-wstawiam małą zembatke (silnik 3 biegowy i bardzo mocny i ja zawiele nie waże więc to dobre rozwiozanie wiedząc iż zmiana tylniej zembatki na mniejszą zmiejszy moc a zwiększy siłe)
-akumulator 6v
-i cylinder większy ale to wynosi koło 130zł więc narazie odpada :/

Sadzę, że (bez cylindra) wyciągne na swoim koło 75km/h (wtem będę musiał wymienić licznik na jakiś większy :P)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 10, 2005 10:26 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Gru 08, 2005 9:31 pm
Posty: 28
Miejscowość: grojec
ja proponuje zmiane cylindra na tak zwanom 60 cm3 ja mam i polecam daje bardzo diuzo mocy i predkosci zmiana zebatki zprzy silniku na 13 zebuw tez jest dobra a stylu na mniejszom nie polecam za malo mocy ale predkosc leprza ale co z tego <dresik> <dresik> poprawme ustawienie zaplonu to tesz tuzo daje regulacja gaznika i moze plan glowicy <bije>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 13, 2005 11:42 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
szuakm jakiegos tłoka który mozna by wstawic do silnika zeby bylo troche wiecej niz te 60ccm bo tulei jeszcze troche jest :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 26, 2006 8:33 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
siema ja słyszałem o takim sposobie na podniesienie sprężania(zmniejszeniu szkodliwej pojemności) że wypełnia się tłok od środka, korkiem... nie wiem czy to prawda bo tylko tak słyszałem

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 21, 2006 12:28 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 21, 2006 8:00 am
Posty: 4
Miejscowość: Sejny
nie lepiej wlać paliwo rakietowe 197 oktanów.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 21, 2006 10:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
garry1 napisał(a):
siema ja słyszałem o takim sposobie na podniesienie sprężania(zmniejszeniu szkodliwej pojemności) że wypełnia się tłok od środka, korkiem... nie wiem czy to prawda bo tylko tak słyszałem


Z teg oco ja slyszlem to tlok nalezy odchudzac .

A ja mam genailny tunig ktory nawet w moim Komarze jak i Ogarze 200 sie sprawdzil . Podać go ?

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 22, 2006 5:58 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
podawaj od razu a sie nie pytaj o zgode po to jest te forum <sciana>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 22, 2006 6:18 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Pewnei niektore "żydy" (Drogi Adminie nie miej za co zalu ale musialem tak napisac , mam swoje powody . nie che zeby oni sie o tym dowiedzieli , wyjasnie dalej ..) sie o tym do wiedzą ale cóż nalezy denko tloka otpowiednio zaokraglic by bylo plaskie . W roemtach to jest wrecz odwrotnie i mozna to spokjnie zrobic , a w ogarch mozecie miec na palsk . Potem trzeab st. sprezania nadgonic . Moj kolega filip zastosowal to i jak rusza siedzac wrzuca na jedno i przejaedza 10 metro ( bez podnoszenie motoru reakmi ) . Moge zrobic rysunek i na meila wyslac.

[ Dodano: 22 Maj 2006, 06:26 ]
W komarkach i rometach mzoe to przynies maly skutek uboczny . Jesli ktos nie umie ustawiac zaplon idealniee to nieche s eto odposci . Zle ustawienie ( musi byc perfekt lub prawie ) powoduje tylko tkaie buczenie na niskich i nei wkrefcanie sie na obroty .

Nalezy tez pomysles nad "odzyskaniem" wtedy st. sprezania gdyz juz tkaiego nie bedize .

Efekt w moim koamrze :
Zanczny wzrost maxymalnego momentu obrotowego i minimlaney wzrost mocy .(NArzie ma problem ze sprzeglem to jakos nie moge apolic gumy na safalcie ) A c ojest dizwne ze pomimo mnjeszego st. spreznai jest lepiej !! :)

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 22, 2006 7:36 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
nie wiem jak reszta ale ja nicz tego nie zrozumialem

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 22, 2006 2:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
wiec patrz . jest to rysunek krory nalezy wykonac w koamrze i romecie

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 22, 2006 5:16 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
bzdura

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 22, 2006 9:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
mówisz bzdura ? A przypatsz sie na tloki innych silnikow , czy to simsona , javy od 50 do 350 , mz , cezet ,...

Opowiem ccos tkaiego . Z tego co mi wiaodmo byly dwei rodzaje Wsk - ek , kazda 125 cmm3 . Jedna noramlna , a druga zadziej spotykana tkz. crosowa . Ta drusga miala palskie denko i miala znacznie weiksza moc .

Mnie nie obchdozi co se bedizecie mysles . Wazne ze to w polskich rometoskich silikach daje efekty , miedzy innymi w moim . W ogarze 200 tez tak mozna zrobic

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 22, 2006 10:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
ale skrócenie nóżki tłoka o 3 mm ? Sałka pisze o 1 mm i trzeba ostrożnie bo zwiekszenie tego wymiaru o 0,1 mm powoduje drastyczny spadek mocy !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 22, 2006 10:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
to podpilowanie i odchudzenie to tak sobie napisalem bo mialem to na stronke swoja wrzucac

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 23, 2006 6:05 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
Conqeror, czyli skąd wziąłeś te wymiary ? wymyśliłeś je sobie ? i nie masz pewnośc czy to zadziała ? :| na twoim miejscu nie dawałbym tego do internetu...


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8527

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5435

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

13304

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika

hubert723

14

6086

Wto Sie 26, 2008 2:08 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [017] Tuning silnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

dj_bialy1988

42

16808

Wto Mar 10, 2009 8:19 am

ślonzok Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.063s | 20 Queries | GZIP : Off ]