Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 7:07 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Sob Sie 06, 2005 8:55 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
Witam... Mam propozycję dla wszystkich userow tego forum, zeby napisali modyfikacje swojego ogarka, ale modyfikacje majace na celu zwiekszenia mocy i/lub predkosci... W opisie dobrze by bylo wytlumaczyc jak sie to wykonalo, jakim kosztem i co najwazniejsze jaki to dalo efekt... Moznaby ten topic przykleic zeby byl na wierzchu, czy cos... Kto wie, moze uda nam sie obalic powszechny mit, ze z ogara nie zrobimy scigacza? (a wiem ze to mozliwe, widzialem ogara co scigal simsony, jezdzil jakies 85km/h) Pozdro for all !

[ Dodano: 7 Sierpień 2005, 20:35 ]
Widze ze nikt sie tym topiciem za bardzo nie interesuje, a szkoda, bo wspolnymi silami moglibysmy duzo zrobic z naszymi ogarkami, zamiast tyluporad na kilkuinnych topicach dobrze by bylo zgromadzic wszystko tu noirobic jak kaza :) POzdro...


Ostatnio edytowany przez DaN, Śro Sty 30, 2008 8:40 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 08, 2005 3:58 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
Na pocatek proponuje wypolerowac na lusterko komore korbowa zeby mieszanka swobodnie przeplywala. Wystarczy wziasc papier scierny 200 i usunac wszystkie nierownosci. Nastepnie 400, potem 1000 ( z woda oczywiscie) a na koniec uzyc pasty polerskiej ( tempo lub automax).


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 08, 2005 4:13 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
niom fajnie, tylko gdzie jest ta cala komora korbowa :D bo raczej nie kojarze.... W ktorym miejscu ja znajde :> A propo, skoro tak dobrze sie znasz to napisz jeszcze kilka porad, bo na pewno jeszcze cos wiesz... I dzieki za ta pierwsza porade... Pozdro!! a rozbierałeś kiedyś silnik ? to ta przestrzeń w której obraca się wał korbowy, piszę tutaj żeby nie pisać kolejnego postu i nie robić bałaganu, piszcie dalej o przeróbkach - marcinpc


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 08, 2005 6:27 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
MOzna jeszcze obnizyc glowice i cylinder od gory o 1mm zwiekszy to sprezanie. Mozna terz wiecej lecz bedzie konieczna zmiana konta w glowicy. Trzeba go troche zaokraglic lecz bez zwiekszania sprezania lepiej tego nie robic. Glowica od srodka oczywiscie tez wypolerowana.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 08, 2005 7:44 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
qrde, zdaje sie nieraz rozbieralem i skladalem silnik, ale nie zabardzo rozumiem jak mozna obnizyc to wszystko, a zdawalo mi sie ze dobrze sie znam na mechanice :( Widze ze Ty sie bardzo dobrze znasz na tym, ale moglbys jeszcze napisac jak to mozna zrobic,bo widze ze te przerobki sa na bardzo zawansowanym poziomie... Pozdro!!

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 08, 2005 9:33 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
Wkoncu profesjonal tuning :) jest kilka sosobow 1 . Cylinder przetoczyc na tokarce stosujac specjalny uchwyt do tuleji.
2. Wziasc prosty stul przymocowac papier scierny (240) i pociierac doi uzyskania porzadanego efektu. Glowica tak samo.
3 Moz na uzyc szlifierki tasmowej ( z papierem sciernym) reszta tak samo jak pkt2
4. Uzyc pasty do docierania zaworow i trzec az bedzie dobrze - nabardziej dokladny ale zajmue bardzo bardzo bardzo durzo czasu :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 09, 2005 10:02 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
eeech,dalej niewiele rozumiem :( Co do pkt 2, mam szlifierke tasmowa, ale to jest duze bydle, czyli chodzi ci zeby ten cylinder zeszlifowac od gornej czesci, tam gdzie sie przykreca gaznik? Sluchaj, a moze bys tak pokusil sie o napisanie dokladnego poradnika, najlepiej zes zdjeciami? Ja bym coś takiego chętnie kupił <lol>

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 09, 2005 12:40 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
iedys jak bede mial czas to napewno cos takiego zrobie, teraz pracuje nad planami budoiwy karta. A cylinder nalezy slifowac od te ztrony gdzie przykreca sie glowice.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 09, 2005 9:08 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
Aha, no to raczej trudne nie bedzie.... Sluchaj szkart, ja te wszystkie przerobki bede robil w zime, kiedy ogar stanie w garazu, bo teraz to on non stop jezdzi (brat do pracy) a brat sobie chce kupic co innego i wtedy ja sie bede juz na serio z nim bawil, to czy do zimy bys zdazyl napisac ten poradnik, i ile on mnie bedzie kosztowac, jesli juz go zrobisz? (licze na w miare niska cene <lol>) Pozdro!!! Aha, jak bedziesz pisalten poradnik to pisz dokladnie co gdzie i jak, od ktorej strony :D

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 10, 2005 1:53 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
nie wiem moze mi sie uda :)
zobaczymy:)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 10, 2005 1:56 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2394
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
zrobie konkurencje darmową-wejdź na stronę Marcina i poczytaj-ZA DARMO

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 10, 2005 5:39 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
to napisz tu jakies propozycje tuningu


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 10, 2005 6:07 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2394
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
1. zebatki 2.gaznik 3.kolanko 4.lozyska i zimmeringi nowe, 5. wszystkie czesci na ktorych daloby rade jeszcze pojeździć wymieniam na nowe zostawiam tylke te ktore sa w bdb stanie 5. skladanie silnika w czystości i dokladnie, idealne uszczelnienie 6. takie tam jeszcze tajemnice <cfaniak>

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 11, 2005 7:26 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
Wyiana wszystkich czesci to podstawa. My mowimy o tuningu a nie o poskladaniu wszystkiego zeby dzialalo. A propo lozysk to mozna zastosowac lozyska wysoko obrotowe przez co silnik bedzie uzyskiwal wieksze obroty.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 11, 2005 7:41 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2394
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
nie kolego to nie przez lozyska silnik uzyskuje wieksze obroty. lozyska wysokoobrotwe wytrzymuja wyzsze obrotu w odroznieniu od zwyklych. ;P

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8460

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5392

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

13175

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika

hubert723

14

6019

Wto Sie 26, 2008 2:08 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [017] Tuning silnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

dj_bialy1988

42

16647

Wto Mar 10, 2009 8:19 am

ślonzok Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]