Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 9:43 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 24, 2006 8:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
apollan ale ty musisz wiedziec ze efekty sa najbardziej widoczne w komarze i rometach polskich . Jak juz zrobisz to z tlokime w ogarze 200 to musisz spalonac cylinder , by przywrocic st. sprezania !!!!

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 24, 2006 9:27 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 04, 2006 8:24 am
Posty: 119
Miejscowość: wawa
<hahaha> a najlepiej to "jak juz zrobisz to z tlokiem w ogarze 200" wymien sobie silnik na etz150. gwaratnuje poprawe parametrow :P
;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 24, 2006 10:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
nie musisz tego robic ale tak zrobil moj kolega Filip . Jesli sadzimy ze jest lepjej to musi byc cos w tym

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 7:23 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 04, 2006 8:24 am
Posty: 119
Miejscowość: wawa
tylko ze ty tak zachwalasz te swoje "przerobki" a potem piszesz "Jak nic nie daje to trudno , wiec ten pomysl mozemy wykluczyc " <co?> a moja z wymiana silnika jest pewna :P :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 1:18 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
nie martw się, zastosuję to w motorynce z silnikiem 023 przez weekend.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 2:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
bolzz napisał(a):
tylko ze ty tak zachwalasz te swoje "przerobki" a potem piszesz "Jak nic nie daje to trudno , wiec ten pomysl mozemy wykluczyc " a moja z wymiana silnika jest pewna



to z tlokiem jest w 100 % sprawdzone i przetestowane . jak narazie nie mam zamiaru zmeinaic tloka

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 5:48 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 04, 2006 8:24 am
Posty: 119
Miejscowość: wawa
ok, to ja czekam na "ekspertyze" apollana :) ale naprawde trudno uwierzyc ze to dziala, bo nie da sie znalezc racjonalnego uzasadnienia. mam kilku kumpli na wydziale simr pw i tez nie umieja wyjasnic dlaczego mialoby to dawac takie efekty jak piszesz.
btw jaka grybosc zostaje po zeszlifowaniu 1,5mm z denka tloka ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 8:16 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 21, 2006 8:37 pm
Posty: 196
Miejscowość: Marklowice GÃłrne
Mój tuning Ogarka:
-rozwiercony króciec
-dysze o większym przelocie
-kolanko wydechu krótkie z jawki
-wykręcona ostatnia przegroda z wydech
-stożkowy filtr powietrza
-zębadka 13z

_________________
www.motorbike99.fora.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 8:52 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
Jaco999 napisał(a):
-wykręcona ostatnia przegroda z wydech


ja bym radzil Ci ja wkrecic, ona pelni nie tylko role dlawika, ale takze utrzymuje bebechy w tlumiku ;) Mi dwa dni jezdzenia bez tego wypierdolilo bebechy na zewnatrz :D

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 25, 2006 9:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
bolzz napisał(a):
btw jaka grybosc zostaje po zeszlifowaniu 1,5mm z denka tloka


pozstaje jeszcze 2,5 mm


Co do tlmuika to po wyjeciu bebechow jest strasznie glosny moj koelga Filip tak zrobił :D

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 26, 2006 9:43 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 21, 2006 8:37 pm
Posty: 196
Miejscowość: Marklowice GÃłrne
Conqeror napisał(a):
Co do tlmuika to po wyjeciu bebechow jest strasznie glosny moj koelga Filip tak zrobił
tylko ja nie wyjełem wszystkich.Dandee mi nie wypadnie nabiłem je tak do wydechu ze nie masz szans. Nie wiem czy jak bede chciał to je wyciągne. :D

_________________
www.motorbike99.fora.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 29, 2006 8:06 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
Mój kolega dał ten cylinder 60(55) na szlif na 58ccm jakoś tłok mu dorobili i już mu jedzie 85 zamiast 78.próbujemy dobić do 100 :D. Ale to na cylindrze od czechów

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 29, 2006 9:15 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
bosek3, Ciekawe jak cienka była tuleja w tym cylindrze :/

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 29, 2006 9:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
no wlasnie , troszke to malo prawdopodbn

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 29, 2006 9:23 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Ja mam w planach założyć do orginalnego cylindra od s51 tłok 60ccm. Ale cylinder trzeba będzie rozszlifować po 1,5mm na strone, a tuleja ma 4mm więc wystarczy ale na 70 nie da rady.bosek3, nawet jak tuleje dasz większą to ci do karterów nie wejdzie

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8544

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5445

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

13312

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika

hubert723

14

6103

Wto Sie 26, 2008 2:08 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [017] Tuning silnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

dj_bialy1988

42

16815

Wto Mar 10, 2009 8:19 am

ślonzok Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.073s | 20 Queries | GZIP : Off ]